


Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Да,ще полепне цялата мизерия по света.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
С карбуратор клийнър се чисти, има спрейове за почистване по магазините. WD-то е за смазване не за почистване, тя и без това си е доста блажна клапата в момента.
Аз ползвам за-по лесно на гъбите за чинии горната част, онова зеленото, по лесно се маха нагара. Ползвал съм четки за зъби, клечки за уши, но не си е работа, много търкане пада.
После забърсваш с чист памучен парцал и готово.
Огледай си и картерната вентилация за скъсани вакууми и неработещи клапанчета.
Аз ползвам за-по лесно на гъбите за чинии горната част, онова зеленото, по лесно се маха нагара. Ползвал съм четки за зъби, клечки за уши, но не си е работа, много търкане пада.

После забърсваш с чист памучен парцал и готово.
Огледай си и картерната вентилация за скъсани вакууми и неработещи клапанчета.

-
- Мнения: 1084
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Може да ползваш и спрейове, които са летливи и не остават следа - контактен спрей, спрей за почистване на спирачки, както и спрей за измиване на двигател :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Контактният спрей е също леко мазен, той е за потенциометрите, имам на Вюрт и върши добра работа, маха оксидацията. Може да го ползва за графитните пътечки, ако е много зле работата. Това е втора фаза. 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
ако е АКЛ ще има още въпроси след почистването
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Пръскай си спокойно в гърловината, разкачаш минуса на акумулатора, махаш буксата на клапата, развиваш болтовете, сваляш клапата и със спрея пръскаш обилно в гърловината и търкаш, около самата пеперуда трябва да светне, може да я натиснеш и да почистиш ръба и нагара по гърловината.
Въпросът, за който е намекнал колегата, е: Как се прави адаптация с ЕКУ Симос?
Тук един колега е обяснил, има и други теми по въпроса, така, че информация може да си намериш във форума и сам.
viewtopic.php?t=465173
Виж и тази тема:
http://kolegi.info/viewtopic.php?t=6996
Въпросът, за който е намекнал колегата, е: Как се прави адаптация с ЕКУ Симос?
Тук един колега е обяснил, има и други теми по въпроса, така, че информация може да си намериш във форума и сам.

viewtopic.php?t=465173
Виж и тази тема:
http://kolegi.info/viewtopic.php?t=6996
Последна промяна от freelancer на Пет 02 юни 2017 14:47, променено общо 1 път.
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
След почистване нали би трябвало оборотите да не играят а евентуално да са по високи но не и по ниски?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Ако всичко е наред, би трябвало да не играят, играят най-често, ако е скапана клапата или ако смуче въздух, най вече ако дърпа неизмерен въздух, падат или направо гасне.
Меглиото не е зле, но не маха нагарите толкова ефикасно, като спрейовете, има един италиански за почистване на двигатели, в Кауфланд е на промоция, към 5 лв беше. До скоро ползвах един американски карбуратор клийнър, разтворител, летлив и не остава мазнотии, разтваря и нагарите.
Меглиото е обезмаслител, базик, за домакини, ползвал съм го, но е слаба работа, то е по-скоро за махане на мазнотиите. Верото върши същата работа, като Меглиото, а и е по-евтино.
Меглиото не е зле, но не маха нагарите толкова ефикасно, като спрейовете, има един италиански за почистване на двигатели, в Кауфланд е на промоция, към 5 лв беше. До скоро ползвах един американски карбуратор клийнър, разтворител, летлив и не остава мазнотии, разтваря и нагарите.
Меглиото е обезмаслител, базик, за домакини, ползвал съм го, но е слаба работа, то е по-скоро за махане на мазнотиите. Верото върши същата работа, като Меглиото, а и е по-евтино.

- Златко.Златев
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 21 май 2017 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Аз чистих моя преди две седмици http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=5&t=467114&start=45#p4556424
Ето снимки. Лично препоръчвам спрей за почистване на спирачки на Wurth, 500 ml цена около 6 лв. Перфектен е изпарява се веднага
Прилагам снимки преди и след.....
Ето снимки. Лично препоръчвам спрей за почистване на спирачки на Wurth, 500 ml цена около 6 лв. Перфектен е изпарява се веднага
Прилагам снимки преди и след.....
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Чистих чистих ,откачах акомулатора всичко както е описано направих.в началото държеше по високи обороти но след около 20 км всичко се нормализира до днес, пак високи обороти..
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голг 4 1.6 дросел клапа- почистване
Колко градуса ти показва температурния датчик? Вижда се с ваг-ком.
Пробвай и с адаптация на клапата. 20 лв искат по сервизите, ако имаш познат с кабел ще ти е безплатно, може и да си купиш кабел с VCDS, струват 30-40 лв и сам да пуснеш адаптация.
Ако мислиш, че имаш проблем пусни отделна тема и опиши проблема по-подробно. Постоянно ли държи високи обороти, колко са високи, играят ли, гасне ли, падат и се вдигат, при консуматори как се държи, иска ли да гасне. На студен двигател как е, на топъл как е?
Компа е самоадаптивен, адаптирал се е по някаква причина погрешно, явно.
Най-добре, според мен е да си купиш кабел, ти си решаваш.
Ако пуснеш отделна тема, може да получиш по-конкретни отговори.
Пробвай и с адаптация на клапата. 20 лв искат по сервизите, ако имаш познат с кабел ще ти е безплатно, може и да си купиш кабел с VCDS, струват 30-40 лв и сам да пуснеш адаптация.
Ако мислиш, че имаш проблем пусни отделна тема и опиши проблема по-подробно. Постоянно ли държи високи обороти, колко са високи, играят ли, гасне ли, падат и се вдигат, при консуматори как се държи, иска ли да гасне. На студен двигател как е, на топъл как е?
Компа е самоадаптивен, адаптирал се е по някаква причина погрешно, явно.
Най-добре, според мен е да си купиш кабел, ти си решаваш.
Ако пуснеш отделна тема, може да получиш по-конкретни отговори.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта