28 - 30 август 2020 г. - предстои ФОЛКСВАГЕН ФОЛКЛОРЕН СЪБОР УЗАНА!

работна тема МК2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8464
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

работна тема МК2

Мнениеот group® » Пон 25 фев 2019 15:36


Тези теми са в процес на работа и в тях ще могат да пишат няколко човека, които сме се захванали с това начинание. Ако някой пожелае да се включи, нека ми пише ЛС, защото комуникацията около темите ще я водим на лични.

---------------------------------------------------


Сервизно ръководство https://vwts.ru/vw_doc/eva2/index.html




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8464
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: работна тема МК2

Мнениеот group® » Чет 28 фев 2019 20:20


Дизел
- 1.6 54к.с. ръчни 4ст.
- 1.6 54к.с. ръчни 5ст.
- 1.6 54к.с. автоматична 3ст.

- 1.6 60к.с. ръчна 5ст.

- 1.6 Turbo 70к.с. ръчни 5ст.

- 1.6 Turbo 80к.с. ръчни 5ст.

Бензин

- 1.0 45к.с. ръчни 4ст.

- 1.3 55к.с. ръчни 4ст.

- 1.6 69к.с. ръчни 5ст.
- 1.6 69к.с. автоматична 3ст.

- 1.6 72к.с. ръчни 4ст.
- 1.6 72к.с. ръчни 5ст.
- 1.6 72к.с. автоматична 3ст.

- 1.6 75к.с. ръчни 4ст.
- 1.6 75к.с. автоматична 3ст.


- 1.8 90к.с. ръчни 5ст.
- 1.8 90к.с. автоматична 3ст.
- 1.8 90к.с. ръчни 5ст. Syncro

- 1.8 98к.с. ръчни 5ст. Syncro

- 1.8 107к.с. ръчни 5ст.

- 1.8 112 ръчни 5ст.

- 1.8 129 ръчни 5ст.

- 1.8 160к.с. ръчни 5ст.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 16936
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: работна тема МК2

Мнениеот stefan4o » Вто 12 мар 2019 18:16


Ето малко информация и от мен, относно Мк2 двигателите.
Бензинови:
1.0л., код GN, 33kW/45hp при 5500 -1 мин, 70нМ при 3200 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор 31PIC
1.0л., код HZ, 37kW/50hp при 5900 -1 мин, 74нМ при 3600 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор 31PIC
1.3л., код GT, 43kW/58hp при 5400 -1 мин, 96нМ при 3300 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор 34PIC
1.3л., код HK, 40kW/55hp при 5400 -1 мин, 96нМ при 3300 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e3
1.3л, код HW, 40kW/55hp при 5400 -1 мин, 96нМ при 3300 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e3
1.3л., код MH, 40kW/55hp при 5200 -1 мин, 94нМ при 3300 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e3
1.3л., код NZ, 40kW/55hp при 5200 -1 мин, 96нМ при 3400 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков инжекцион Bosch Digijet
1.3л., код 2G, 40kW/55hp при 5200 -1 мин, 96нМ при 3400 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e3
1.6л., код PN, 51kW/70hp при 5200 -1 мин, 118нМ при 2700 -1мин, с атмосферно пълнене, ел. управляван карбуратор Pierburg 2eе Bosch Ecotronic
1.6л., код RF, 53kW/72hp при 5200 -1 мин, 120нМ при 2700 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e2
1.6л., код EZ, 55kW/75hp при 5000 -1 мин, 125нМ при 2500 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e2
1.6л., код ABN, 55kW/75hp при 5000 -1 мин, 125нМ при 2500 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e2
1.8л., код 1H, 118kW/160hp при 5600 -1 мин, 225нМ при 3800 -1мин, с принудително пълнене, многоточков инжекцион Bosch Digifant
1.8л., код RH, 62kW/85hp при 5000 -1 мин, 142нМ при 3000 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e2
1.8л., код GU, 66kW/90hp при 5200 -1 мин, 145нМ при 3300 -1мин, с атмосферно пълнене, карбуратор Pierburg 2e2
1.8л., код GX, 66kW/90hp при 5250 -1 мин, 137нМ при 3000 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch K-Jetronic
1.8л., код RP, 66kW/90hp при 5250 -1 мин, 142нМ при 3000 -1мин, с атмосферно пълнене, едноточков инжекцион Bosch Mono-Jetronic
1.8л., код 1P, 72kW/98hp при 5250 -1 мин, 143нМ при 3000 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков инжекцион Bosch Digifant
*1.8л., код HT, 74kW/100hp при 5500 -1 мин, 150нМ при 3000 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch KE - Jetronic
*1.8л., код RV, 77kW/105hp при 5250 -1 мин, 154нМ при 3250 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков инжекцион Bosch Digifant
*1.8л., код RD, 79kW/107hp при 5250 -1 мин, 154нМ при 3250 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch KE - Jetronic
1.8л., код PF, 79kW/107hp при 5400 -1 мин, 157нМ при 3800 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков инжекцион Bosch Digifant
1.8л., код EV, 82kW/112hp при 5500 -1 мин, 153нМ при 3500 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch K - Jetronic
1.8л., код GZ, 82kW/112hp при 5500 -1 мин, 153нМ при 3100 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch K - Jetronic
*1.8л., код MZ, 67kW/91hp при 5500 -1 мин, 133нМ при 3250 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch K - Jetronic
1.8л., код PB, 82kW/112hp при 5400 -1 мин, 159нМ при 4000 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков инжекцион Bosch Digifant
1.8л., код PL, 95kW/129hp при 5800 -1 мин, 168нМ при 4250 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch KE - Jetronic
1.8л., код KR, 102kW/139hp при 6300 -1 мин, 168нМ при 4600 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков механичен инжекцион Bosch K - Jetronic
1.8л., код PG, 118kW/160hp при 5800 -1 мин, 225нМ при 3800 -1мин, с принудително пълнене, многоточков инжекцион Bosch Digifant
*2.0л., код 9A, 98kW/134hp при 5800 -1 мин, 186нМ при 4400 -1мин, с атмосферно пълнене, многоточков инжекцион Bosch KE - Motronic

Дизелови:
1.6л., код JP, 40kW/55hp при 4580 -1 мин, 100нМ при 2300 -1мин, с атмосферно пълнене, предкамерно впръскване
*1.6л., код МЕ, 40kW/55hp при 4580 -1 мин, 100нМ при 2300 -1мин, с атмосферно пълнене, предкамерно впръскване
1.6л., код 1V, 44kW/60hp при 4500 -1 мин, 110нМ при 2400 -1мин, с принудително пълнене, предкамерно впръскване
1.6л., код JR, 51kW/70hp при 4500 -1 мин, 133нМ при 2600 -1мин, с принудително пълнене, предкамерно впръскване
1.6л., код MF, 51kW/70hp при 4500 -1 мин, 133нМ при 2500 -1мин, с принудително пълнене, предкамерно впръскване
1.6л., код RA, 59kW/80hp при 4500 -1 мин, 155нМ при 2500 -1мин, с принудително пълнене, предкамерно впръскване
1.6л., код SB, 59kW/80hp при 4500 -1 мин, 155нМ при 2500 -1мин, с принудително пълнене, предкамерно впръскване

*този двигател е наличен само за Северна Америка.

Последна промяна от stefan4o на Сря 25 дек 2019 13:28, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 8464
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: работна тема МК2

Мнениеот group® » Пон 01 апр 2019 19:05


Набира се литература за модела.
Търсят се ръководство за модела, сервизни/ремонтни ръководства и друга полезна литература, която да добавим в темата.
Ако разполагате с нещо, можете да ми изпращате линкове на ЛС или да ги пускате тук.
Благодаря! :beer


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 5196
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: работна тема МК2

Мнениеот VWGT » Вто 05 май 2020 10:37


Добавям малко информация относно мултимедийното оборудване на МК2 :)

В тези години колите са излизали с фабричните модели alpha, beta, gamma и delta, които са доставяни от различни производители. В мк2 са монтирани от първа до трета версии на споменатите модели.

Първа версия включва следните модели. Те са монтирани и в късните MK1.
mk2 radio set 1.jpg


Списък на производителите:
Alpha 1: Blaupunkt, Hitachi, HEA
Beta 1: Blaupunkt
Gamma 1: Blaupunkt, Grundig
Delta 1: Blaupunkt (касетният механизъм е като на Gamma1, BP)

Втора версия е включвала следните модели, била е стандартно оборудване за колите до около 89та година.
mk2 radios set 89+.JPG

Списък на производителите:
Alpha 2: Hitachi, HEA
Beta 2: Blaupunkt, Grundig, Philips (касетния механизъм за всички е на Philips)
Gamma 2: Blaupunkt, Grundig, Hitachi (моделите на Grundig и BP са известни с проблемно гумено покритие на копчетата, касетния механизъм на всички е еднакъв на BP)
Gamma 2 CD: производител Matsushita / Panasonic (появява се след 88ма)
Delta 2: Blaupunkt (проблеми с покритието на копчетата, касетния механизъм е като на Gamma2)

Трета версия влиза като оборудване 90та година и включва следните модели.
mk2 radios set 90.JPG

Списък на производителите:
Alpha 3: Hitachi, HEA
Beta 3: Blaupunkt, Grundig (и двете ползват касетен механизъм Blaupunkt)
Gamma 3: Philips
Gamma 3 CD: Matsushita / Panasonic

Версия 1 и 2 се комплектова с една и съща рамка около радиото, която е с 4 страни.
Рамката на версия 3 има само три страни.
Прилагам картинка за сравнение между двете, както и капачка, която се поставя на дупката за колите без радио.
md000271fevd.jpg
md000271fevd.jpg (110.98 KиБ) Видяна 491 пъти


При коли, които са оборудвани с модели, които работят само с 2 колони, в оборудването на таблото е присъствал този fader бутон (като цяло в по-ранните мк2).
MK2 fader balance 191035543.JPG
MK2 fader balance 191035543.JPG (13.29 KиБ) Видяна 491 пъти

Последна промяна от VWGT на Вто 05 май 2020 12:31, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 5196
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: работна тема МК2

Мнениеот VWGT » Вто 05 май 2020 10:40


Имам лимит на снимките, за това в отделно мнение пускам светият граал на фабричната музика при голф 2.
Gamma 3 CD c "дискетник" и активни колони.
Прикачени файлове
GammaCD1.JPG
Gamma III CD11.JPG


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 5196
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: работна тема МК2

Мнениеот VWGT » Вто 05 май 2020 12:52


https://issuu.com/vwgolfmk2oc/stacks/2b ... e5475e9b7e

Този линк съдържа прилична колекция с брошури на може би всички модели МК2 за различните пазари. Вътре има информация за спецификите на отделните модели, окомплектовката, екстрите, допълнителни принадлености.

PS. Няма смисъл да си правите акаунти, за съжаление не могат да се download-ват



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kazakstaneca, kochtrela и 26 госта