Тези теми са в процес на работа и в тях ще могат да пишат няколко човека, които сме се захванали с това начинание. Ако някой пожелае да се включи, нека ми пише ЛС, защото комуникацията около темите ще я водим на лични.
---------------------------------------------------
Volkswagen Golf Mk7 (известен още като Golf VII) е седмото поколение на Volkswagen Golf и наследник на Volkswagen Golf Mk6. Тоj бе обявен в Берлин на 4 септември 2012 г., преди публичното представяне на автомобилното изложение в Париж през 2012 г. Автомобилите са достигнали до дилърите на Volkswagen на европейския вътрешен пазар на 10 ноември 2012 г.
Golf Mk7 използва същата платформа MQB като третото поколение Audi A3, SEAT León и Škoda Octavia. При въвеждането си през 2013 г., MK7 спечели Японската награда „Автомобил на годината“, която за първи път бе присъдена на европейски продукт.
В сравнение с предишното поколение, Golf Mk7 има по-просторна кабина, с по-голямо пространство за раменете на предните и задните пътници, задните места за краката и багажника.
На 10 ноември 2016 г. VW представи фейслифт на Golf Mk7, който често се
------------------------------------------------
работна тема МК7
- group®
- Темерут
- Мнения: 9878
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: работна тема МК7
Дизел:
- 1.6 TDI 105к.с. ръчна 5ст.
- 1.6 TDI 105к.с. автоматична 7ст.
- 1.6 TDI 110к.с. ръчна 6ст.
- 1.6 TDI 110к.с. автоматична 7ст.
- 2.0 TDI 150к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TDI 150к.с. автоматична 6ст.
- 2.0 TDI 150к.с. ръчна 6ст. 4Motion
- 2.0 TDI 170к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TDI 170к.с.GTD Edition 2012 Дизел 170 6 ск. - Секв. автоматик 3 Хечбек
- 2.0 TDI 184к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TDI 184к.с. автоматична 6ст.
Бензин:
.................................
- 1.0 TSI 85к.с. ръчна 5ст.
- 1.0 TSI 110к.с. ръчна 6ст.
- 1.0 TSI 110к.с. автоматична 7ст.
- 1.0 TSI 115к.с. ръчна 6ст.
- 1.0 TSI 115к.с. автоматична 7ст.
- 1.2 TSI 85к.с. ръчна 5ст.
- 1.2 TSI 105к.с. ръчна 6ст.
- 1.2 TSI 105к.с. автоматична 7ст.
- 1.4 TGI 110к.с. ръчна 6ст. /метан
- 1.4 TGI 110к.с. автоматична 7ст. /метан
- 1.4 TSI 122к.с. ръчна 6ст.
- 1.4 TSI 122к.с. автоматична 7ст.
- 1.4 TSI 140к.с. ръчна 6ст.
- 1.4 TSI 140к.с. автоматична 7ст.
- 1.4 TSI 150к.с. ръчна 6ст.
- 1.4 TSI 150к.с. автоматична 7ст.
- 1.5 TSI 130к.с. ръчна 6ст.
- 1.5 TSI 130к.с. автоматична 7ст.
- 1.5 TSI 150к.с. ръчна 6ст.
- 1.5 TSI 150к.с. автоматична 7ст.
- 2.0 TSI GTI 210к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TSI GTI 210к.с. автоматична 6ст.
- 2.0 TSI GTI 220к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TSI GTI 220к.с автоматична 6ст.
- 2.0 TSI GTI 230к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TSI GTI 230к.с. автоматична 6ст.
- 2.0 TSI R 300к.с. ръчна 6ст. 4Motion
- 2.0 TSI R 300к.с. автоматична 6ст. 4Motion
- 2.0 TSI R 310к.с. ръчна 6ст. 4Motion
- 2.0 TSI R 310к.с. автоматична 6ст. 4Motion
- 1.6 TDI 105к.с. ръчна 5ст.
- 1.6 TDI 105к.с. автоматична 7ст.
- 1.6 TDI 110к.с. ръчна 6ст.
- 1.6 TDI 110к.с. автоматична 7ст.
- 2.0 TDI 150к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TDI 150к.с. автоматична 6ст.
- 2.0 TDI 150к.с. ръчна 6ст. 4Motion
- 2.0 TDI 170к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TDI 170к.с.GTD Edition 2012 Дизел 170 6 ск. - Секв. автоматик 3 Хечбек
- 2.0 TDI 184к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TDI 184к.с. автоматична 6ст.
Бензин:
.................................
- 1.0 TSI 85к.с. ръчна 5ст.
- 1.0 TSI 110к.с. ръчна 6ст.
- 1.0 TSI 110к.с. автоматична 7ст.
- 1.0 TSI 115к.с. ръчна 6ст.
- 1.0 TSI 115к.с. автоматична 7ст.
- 1.2 TSI 85к.с. ръчна 5ст.
- 1.2 TSI 105к.с. ръчна 6ст.
- 1.2 TSI 105к.с. автоматична 7ст.
- 1.4 TGI 110к.с. ръчна 6ст. /метан
- 1.4 TGI 110к.с. автоматична 7ст. /метан
- 1.4 TSI 122к.с. ръчна 6ст.
- 1.4 TSI 122к.с. автоматична 7ст.
- 1.4 TSI 140к.с. ръчна 6ст.
- 1.4 TSI 140к.с. автоматична 7ст.
- 1.4 TSI 150к.с. ръчна 6ст.
- 1.4 TSI 150к.с. автоматична 7ст.
- 1.5 TSI 130к.с. ръчна 6ст.
- 1.5 TSI 130к.с. автоматична 7ст.
- 1.5 TSI 150к.с. ръчна 6ст.
- 1.5 TSI 150к.с. автоматична 7ст.
- 2.0 TSI GTI 210к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TSI GTI 210к.с. автоматична 6ст.
- 2.0 TSI GTI 220к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TSI GTI 220к.с автоматична 6ст.
- 2.0 TSI GTI 230к.с. ръчна 6ст.
- 2.0 TSI GTI 230к.с. автоматична 6ст.
- 2.0 TSI R 300к.с. ръчна 6ст. 4Motion
- 2.0 TSI R 300к.с. автоматична 6ст. 4Motion
- 2.0 TSI R 310к.с. ръчна 6ст. 4Motion
- 2.0 TSI R 310к.с. автоматична 6ст. 4Motion
- Gal
- Мнения: 1459
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: работна тема МК7
+2.0 TDI 150к.с. автоматична 7ст.
малко ъп на темата
малко ъп на темата
- group®
- Темерут
- Мнения: 9878
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: работна тема МК7
Споделям линк с ремонтни ръководства основно за голф 7.
Получих ги от колегата @Zyeka, за което благодарих от името на всичи, на които помага
За съжаление, явно не могат да се качат на форумния сървър, затова докато е жив линка:
https://transfer.pcloud.com/download.ht ... 24988alej7
(Ако умре линка ми пишете ЛС. Аз ги пазя)
Моля, ако някой ги разгледа по-подробно, да ми пише ЛС с обратна връзка дали са полезни, че нямам възможност да ги разгледам подробно.
Получих ги от колегата @Zyeka, за което благодарих от името на всичи, на които помага
За съжаление, явно не могат да се качат на форумния сървър, затова докато е жив линка:
https://transfer.pcloud.com/download.ht ... 24988alej7
(Ако умре линка ми пишете ЛС. Аз ги пазя)
Моля, ако някой ги разгледа по-подробно, да ми пише ЛС с обратна връзка дали са полезни, че нямам възможност да ги разгледам подробно.
- jagler
- Мнения: 1203
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-5.5
- Двигател: ALZ 2002
- Местоположение: Стара Загора
Re: работна тема МК7
Колеги,здравейте,какво Ви е мнението за тези дизелови двигатели на голф-7
- 1.6 TDI 105к.с. ръчна 5ст.
- 1.6 TDI 105к.с. автоматична 7ст.
- 1.6 TDI 110к.с. ръчна 6ст.
- 1.6 TDI 110к.с. автоматична 7ст.
Изобщо чупливи ли са как е поддръжката им?
- 1.6 TDI 105к.с. ръчна 5ст.
- 1.6 TDI 105к.с. автоматична 7ст.
- 1.6 TDI 110к.с. ръчна 6ст.
- 1.6 TDI 110к.с. автоматична 7ст.
Изобщо чупливи ли са как е поддръжката им?
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: работна тема МК7
1.6 TDI 110 коня е с 5 степенна ръчна кутия. Поне аз незнам да има със 6. Карам такъв голф. Двигателя е Евро 6 и според мен е надежден. Взех колата на 160 хиляди, а вече е на 260:) При придобиването й се оказа, че губи антифриз. Оказа се от водния кулер на турботи. Смяната не беше евтина, но с нея проблема се реши.От разхода съм впечатлен трудно минава над 5 смесемо каране.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 15:16
- Автомобил: Passat B8-5
- Двигател: 150 TDI 7DSG
Re: работна тема МК7
Потвърждавам написаното по-горе за 16 TDI 110к.с. от 2015г.Имаме колата в семейството от 5 години от 170хил.км, а сега е на 220 хил.км. Внос от Германия от представителство на VW.Сменени до сега само масла и филтри, както и на 210 хил.км ангренажен комплект. Много добър мотор, пъргав и много икономичен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MaDHaCkEr, Mariapaols и 52 госта