Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Намира се на прилични цени но при положение,че имаш нещата няма смисъл.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Бисквитата е ефтина и 100пъти по ефективни от този уж охладител на ФАК групата дето и се случва да меша водата с маслото . По отношение на климатика и моя е с климатик и не пречи за бензинова помпа не помня колко е голяма преди 13г за последно бях с пиербург на синхрото след цифра пари за ребилт настройки го смях с чук .
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Мисля, че го измислих. Видях верният фланец (037 121 133c) за този маркуч, който номер ми подсказаха. С него не би следвало да има пречки да се получат нещата. На изхода на охладителя ще свържа входа на изпарителя, последователно. Т.е. водата ще циркулира през фланеца, масления охладител, изпарителя и после отново се връща долу в тръбата при водната помпа, ако правилно съм схванал посоката на циркулация на охладителна течност.
Относно мешането с вода - има едно уплътнение тип о-ринг - аз ще го купя нов, оригинален (12лв.), за да не дойде такъв момент при мен.
Относно мешането с вода - има едно уплътнение тип о-ринг - аз ще го купя нов, оригинален (12лв.), за да не дойде такъв момент при мен.
- Прикачени файлове
-
- 41yGYOhZaXL._SX355_.jpg (8.97 KиБ) Видяна 2412 пъти
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Бъркаш колега О пръстена е да не избие маслото и да изтече . Водната серпентина пробива ;) от личен опит ти казвам . А ефективността на оригиналния топлообментик е минимален . Аз затова сложих от голф мк1гти масленото радиаторче с термостата на конзолата, на климатик с висока скорост ми вдигаше 130градуса на маслото с оригиналния топлообментик на водата подминаваше средата с мотул 10/60 масло
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Колеги, новата глава е вече факт. След няколкодневни смени детегледачка-монтьор е вече монтирана на колата и работи прекрасно.
Първо искам да изкажа благодарности на следните лица:
1. Ogi73 - от когото я купих (главата)
2. Сервиз Металик Диамант Синев - гр. Казанлък, които я направиха перфектно, дефакто с подменените части стана като нова, може да се каже.
3. На Илиян golfmk1 - който все така продължава да ме снабдява с чаркове и консумативи на прилични цени от АвтоХит - гр. Стара Загора
4. На Николай Георгиев (който отдавна не чете този форум, понеже вече кара пИжо) - че донесе динамометричния и ми показа, как се стяга глава, както и ми помагаше в други кофти моменти, където се изискваше това (и където ме беше страх да пипам аз).
5. На чичо Ники muns61 - за полезните съвети и препоръки, които ми е давал относно ремонтите по автомобила ми.
6. На форумните люде, които се включиха и дадоха съвети.
7. На ген.Мутафчийски - задето ни застави да стоим по домовете си и да мислим, как да си уплътним свободното време. Ако не беше тая пандемия, сигурно още щеше да ми стои на рафта в гаража главата, чакаща някой ден да се наканя.
Няколкодневното ми цапане даде своя страхотен, според мен, резултат. Колата стана видимо по-жива, най-вече във високите обороти. Ще си поиграя още малко с делкото въпреки, че и така си ми харесва как движи и пали. Не ми се смята, колко пари ми излезе тая гимнастика, защото няма смисъл - имал пари - дал, са казали хората. Кефът цена няма.Сега следващият етап е по-голяма генерация - цялостна, без колектора (не ми се пипа повече там). Проточи се доста във времето. Използвах момента и да сменя всички ремъци (3 на брой) заедно с обтяжката ролка, понеже вече направиха 5 години.
Мерси на всички и дано не съм пропуснал някого.
Първо искам да изкажа благодарности на следните лица:
1. Ogi73 - от когото я купих (главата)
2. Сервиз Металик Диамант Синев - гр. Казанлък, които я направиха перфектно, дефакто с подменените части стана като нова, може да се каже.
3. На Илиян golfmk1 - който все така продължава да ме снабдява с чаркове и консумативи на прилични цени от АвтоХит - гр. Стара Загора
4. На Николай Георгиев (който отдавна не чете този форум, понеже вече кара пИжо) - че донесе динамометричния и ми показа, как се стяга глава, както и ми помагаше в други кофти моменти, където се изискваше това (и където ме беше страх да пипам аз).
5. На чичо Ники muns61 - за полезните съвети и препоръки, които ми е давал относно ремонтите по автомобила ми.
6. На форумните люде, които се включиха и дадоха съвети.
7. На ген.Мутафчийски - задето ни застави да стоим по домовете си и да мислим, как да си уплътним свободното време. Ако не беше тая пандемия, сигурно още щеше да ми стои на рафта в гаража главата, чакаща някой ден да се наканя.
Няколкодневното ми цапане даде своя страхотен, според мен, резултат. Колата стана видимо по-жива, най-вече във високите обороти. Ще си поиграя още малко с делкото въпреки, че и така си ми харесва как движи и пали. Не ми се смята, колко пари ми излезе тая гимнастика, защото няма смисъл - имал пари - дал, са казали хората. Кефът цена няма.Сега следващият етап е по-голяма генерация - цялостна, без колектора (не ми се пипа повече там). Проточи се доста във времето. Използвах момента и да сменя всички ремъци (3 на брой) заедно с обтяжката ролка, понеже вече направиха 5 години.
Мерси на всички и дано не съм пропуснал някого.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Най-накрая съумях да видя грешката си при зацепването на ангренажа - след около 8 опита. Но човек така се учи. Маховикът действително си има две белязки - едната е 0, другата е резка - когато кол.вал и разпр. вал са на белези 0, след това се превърта до положение, където белязката на маховика тип "резка" да съвпадне със стрелката на скоростната кутия. Тогава палецът на делкото се поставя в положение, където средата му сочи към чертичката на корпуса на делкото. Това е. Колата вече има хубав и мазен празен ход, върви добре и ускорява, още не мога да свикна като подам газ под 2000 оборота на по-висока предавка, колата да започне да ускорява, но... предполагам се дължи на разпр.вал, който измества макс. върт. момент в по-високите обороти на мотора. Другата седмица планирам да сменя цялата генерация с ф50мм, ще пиша за отзиви след като това се случи. И после вероятно ще помоля админ да заключи темата, защото ще бъде изчерпана за мен.
Още веднъж благодаря на всички, които ми помогнаха със съвети и насоки.
Още веднъж благодаря на всички, които ми помогнаха със съвети и насоки.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Чакай малко с катинарите всичко е от разпр. вал -не очаквай от ГТИ вал вървеж в обороти по -ниски от 3000. Другият вал явно който искаш е от Audi 80 2000 115к.с. - АВК.Вала е с означение D -084.Мисля ,че и на ADY е същия, но само карам по спомени.ADY e двигател с макс. въртящ момент още при 2600об\мин..Карал съм 2е в ГоУф 2 и АВК в Ауди Купе-с две ръце гласувам АВК.Мой съвет а и от инжинерите на АУДИ помисли за маховика.След малко снимки.Маховик за 2Е за 02А кутия :
- Прикачени файлове
-
- 888.jpg (92.24 KиБ) Видяна 1773 пъти
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Този е от Ауди наполовина по -тънък - не можах да ги кача в едно мнение.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Аз явно съм останал с грешни впечатления, че валът от 2E, ADY, AGG е като при PF, PB. Хем ги гледах в ЕТКА... толкова съм гледал явно. Има логика да са различни, заради пика на върт. момент. Иначе не е проблем да върна моя вал. Предполагам силата в ниските ще се възвърне?
За маховика не разбрах? По-голям ли да слагам? По принцип не планирам да пипам долу и по скоростите.
За маховика не разбрах? По-голям ли да слагам? По принцип не планирам да пипам долу и по скоростите.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Пили - стържи ,ако искаш бързо развъртане и бърза реакция при подаване на гаС.Валовете на 2Е и РВ са почти едни и същи -имат 1градус разлика.Те и по ЕТКА го дават вала на Г60 с еднакъв номер с тоя на 2Е ,но нямат нищо общо.Има тема някъде из форума за вала на Г60 от Митко Vento.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
Колата е ОК вече. Викнах моя верен другар и двамата заедно оправихме зацепването. Много шибана работа за сам човек без нужните блокажи на зъбните колела. Двамата от 4-5 път успяхме да постигнем това, което исках (много наместване и псуване падна). Вече колата си върви прилично и в ниските обороти, във високите също се представя повече от добре. Одеве си я прибрах от сервиза за ауспуси - сменена е цялата генерация от колектора назад с вътрешен диаметър 50мм. Звукът ми харесва доста, не е шумна, по-плътно се чува и звучи колата. Изчезнаха разните досадни вибрации (резонирането) при някои обороти на мотора (явно старата генерация си е била тук-таме със забележки). Доволен съм и не съжалявам за нито една стотинка похарчена по ъпдейта на мотора и изпускателната система. Нищо няма да пиля и режа по нея. Само ще карам. Планирам този или другия месец да я вкарам при тенекиджия да й оправи забележките по броните и щетите, нанесени от един некадърен гумаджия по време на смяна на гумите. От няколко години се каня да й сменя таблото, че моето е много смотано, трябва да оправя кабелните снопове за климатика (и да отстраня една своя грешка и там, която осъзнах след 4 години ползване) и повече няма да пипам
Благодаря на всички включили се по темата.
Благодаря на всички включили се по темата.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на глава Мк2 1.6 PN =>PF и сгъстяване
по молба на автора
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта