днеска направих 1 походче до 1 хижа и колата изхвърли водата.помислих че можа да се случи защото карах в голям байр на 2-ра и то доста дълго време,а преди това бях минал 40-на км на ръчка,пък си викам че и времето е топло ................
Но след кратка проверка установих че когато перката на радиатора трябва да се включи тя не се завърта.Та къде може да е проблема и някакви съвети как да го отстраня.Давайте всякакви предложения и мисли че колата ми трябва за утре че ще взимам 1 приятел от болница и просто трябва да отида.



Перката на радиатора не върти.РЕШЕНО!!!
Перката на радиатора не върти.РЕШЕНО!!!
Последна промяна от nigga на Пон 28 май 2007 20:08, променено общо 1 път.
Re: Перката на радиатора не върти.ПОМОЩ!!!
по принцип системата за обезеъздушаване е направена така,че тя сама се обезвъздушава.ако искаш да я обезвъздушуш запали колата и я изчакаи да загрее хубаво.като махнеш капачката на казанчето и даваш газ от палеца които е при двигателя влиза струя вода която трябва да е непрекъсната,което означава че няма въздух в системата.ако и тогава грее и не се вкл. перката погледни датчика и кабелите му.УСПЕХ
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Dorian написа:Задане включи перката или имаш въздух в системата или датчика за включване на перката е заминал.
Първо както други писаха системата съмъ се обезвъздушава.
Второ останалия въздух съдържа ари на антифриза който са с много по-висока температура от самия антифриз....да обезвъздушаването от само себе си тези парни мехури циркулират и датчика може да отчита по-висока температура заради тях...но перката на вентилатора се включва!!!от терморелето - това не може да е причина за невключване на вентилатора...
Виж друго бих искал да добавя към темата за сведение на колегите...при продължително каране при висока околна температура и често включване на вентилатора е възможно той да затегне(по тази причина смених и моя)-тогава температурата се качва и в купето почва да мирише на горящи кабели(загряват и се препичат намотките на ротора).....стане ли това веднага слизате,откачате вентилатора от купулнга...изчаквате да се охлади и е възможно след добро охлаждане въртенето на вентилатора да се възстанови....разбира се аз моя го смених въпреки ,че пак започна да се върти защото един път запекъл не се знае колко ще издържи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта