Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот kompresor » Пон 27 май 2019 20:47


Колеги, двигателя е 2.0 АГГ . Имаше проблеми с празния ход - държеше 200 оборота . Купих дросел от колега, който ми показа касова бележка че го е купил преди няколко месеца и му е останал от колата. Смених дросела - оборотите заспаха на 850 - 900 и е 6. Обаче остана едно гадно придръпване при подаване на газ от 0 и при връщане на газта рязко на 0%. Някои го наричат Cut-off на дюзите. Понеже имам газ инж и когато я гледам на лаптопа докато карам веднага като върна газта и реже 0.00 и веднага ако подам рязко вдига 8 - 10 мс зависи колко подам и е нормално да предръпне.
Така.
Опитвам да го обуча като вляза в 1 ви канал с Ваг ком от беисик сетингс но не ми изписва в крайна дясна грава ADP RUN
Опитах да закача при приятел с Делфи аутоком влизаме в адаптация на дросел и диагностиката си седи и си чака и не адаптира нищо.
Как да го адаптирам тоя тъп дросел че много ме дразни това лашване все едно карам тролей :death




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13393
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 27 май 2019 21:14


Почти съм сигурен,че от газта.
На бензин как е?


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот kompresor » Пон 27 май 2019 21:24


Май не ме разбра колега. Колата си го прави това на бензин, като обърна на газ пак си го прави - разбира се газовия комп копира от бензиновия. Моля те не почвай драмите от сорта че газта е тъпа гадна и не става за тоя мотор. Питам как да го обуча.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13393
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 27 май 2019 21:53


Нищо не почвам.
Просто коментирам.
А и явно така те разбрах.
Докато караш на газ,и т.н.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот kompresor » Пон 27 май 2019 22:09


Обяснете ми как да обуча дросела бе колеги


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 498
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот tomata » Вто 28 май 2019 7:50


карай сам ще се обучи. Един път нещо на моят шаран заби и чак след 2000км се обучи, но се обучи (държеше ми 1800 оборота, беше доста смешно като спреш по светофарите, и дросела инат ама и аз не го смених)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот kris11 » Вто 28 май 2019 12:41


tomata написа:карай сам ще се обучи. Един път нещо на моят шаран заби и чак след 2000км се обучи, но се обучи (държеше ми 1800 оборота, беше доста смешно като спреш по светофарите....

Обучава се сам за 100км и по-малк., ама , ако реши.

Следващия път като ти направи този номер / ако е е с ADY Шарана / пробвай. На загасен д-л откачи тънкия маркуч от щутцера на дебелия маркуч м/у дросел. клапа и датчика разходомера . Запали и остави да работи 3-4 мин без да пипаш педала на газта. Загаси ,сложи маркуча изстрий записани грешки и запали пак без да пипаш педала на газта.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот kompresor » Вто 28 май 2019 13:11


Значи пак ще го кажа колата е голф 3 а не шаран и е АГГ а не АДУ няма разходомер....
Или искаш да кажеш че вадя маркуча на картерните газове от дебелия маркуч между дросела и дебитимера и той започва да усеща че има пролук, дупка и запопва да върти дросела за да го коригира и набива грешки след това гася слагам маркуча паля и започвам да карам и той се обучава? Правилно ли разбрах??? И това обучавабе означава ли че ще се обучи така че да не спира дюзите и да не ги пуска рязко при отнемане и подаване на газ


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот kris11 » Вто 28 май 2019 19:58


kompresor написа:Значи пак ще го кажа колата е голф 3 а не шаран и е АГГ а не АДУ няма разходомер....

АDY AGG все компот на Simos. ака,че преди да пишеш се подготви четейки. Разликата ADY AGG e буталата / къси по височина / олекотени/на АГГ и разпр. вал - различни ъгли на отваряне и затваряне на клапаните.Компа е с разл. софт - при АДY на Голф Пасат макс .върт м е на 3400-3500об, а при Шаран АДЪ на 2400 об като на АГГ то 2600. ъпреки по-късите бутала по височина АГГ не е маслояд за разлика от сл. поколение 2л ATM, AZM,AQY и подобни.
Същия недоклатен Симос в нов вариант е и при Гол4 AKL
OFF Имал съм Пас и АДY и АГГ преди 2010г и вярно,че по бегли спомени беше друго разположението на дебелия маркуч от в. ф-р. А И съвета ми беше към колегата с Шаран, а не към теб :wink
откато го взех 2011 г и му сложих ГИ Ланди Ренцо нямам проблеми с вървене. Има само един,че над 130-140 много лапа гориво / газ/ - на магистрала 10,5 -11


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот Bai Sando » Сря 29 май 2019 5:41


При мен се самоубучи след 100-тина километра някъде.Или поне така ми каза майстора,иначе лашкаше като пуснеш рязко педала на газта а не плавно.Той бърника по настройките,но къде точно и аз не знам.С ВАГКОМ работеше и на разни канали следеше какво ли не.С делфито е много орязана и можеш само основни работи да следиш,пробвал съм сам от там да адаптирам дросела,но нищо не се получи.


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 АГГ искам да обуча дросела - не знам как

Мнениеот kompresor » Сря 29 май 2019 10:41


Снощи ходих при един майстор който я закачи с оригинален фолксваген елкон и направи нещо дросела щракна , това го направи 3 пъти като три пъти, и каза че е обучен. Минал съм около 50км от тогава и сякаш е по меко лашването но не се изчисти напълно.

Когато закача с моя вагком и на basic settings на 1 канал като дам GO и също прещраква дросела и толкова. На 1 канал отгоре пише Throttle Body Alignment . Обучаване на дросел мисля че означава по време на шофиране да си го допремества с моторчето за да изчисти лашкането или да удължи милисекундите на впръскване преди cutoff на дюзите. Но ако така е написана горивната карта , ако не е - по - добре от това няма да се обучи и ще си лашва най вероятно

Сетих се нещо, което не бях отбелязал. Вадих двигателя. Когато го монтирах запали на 3 цилиндъра, вагкома показа че 2ра дюза не работи , кабелчето и беше скъсано на куплунга. Оправих го заработи на 4 цил и от тогава ги имам тия проблеми. Да и откача клемата и да взема да я оставя 1 нощ и после да я закача и да започна обучаването отначало?

Последна промяна от IvanMan на Сря 29 май 2019 10:55, променено общо 1 път.
Причина: Използвай бутон "Промени". Не е необходимо да пускаш нови мнения през 1 минута и когато последното мнение е твое.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта