kompresor написа:Значи пак ще го кажа колата е голф 3 а не шаран и е АГГ а не АДУ няма разходомер....
АDY AGG все компот на Simos. ака,че преди да пишеш се подготви четейки. Разликата ADY AGG e буталата / къси по височина / олекотени/на АГГ и разпр. вал - различни ъгли на отваряне и затваряне на клапаните.Компа е с разл. софт - при АДY на Голф Пасат макс .върт м е на 3400-3500об, а при Шаран АДЪ на 2400 об като на АГГ то 2600. ъпреки по-късите бутала по височина АГГ не е маслояд за разлика от сл. поколение 2л ATM, AZM,AQY и подобни.
Същия недоклатен Симос в нов вариант е и при Гол4 AKL
OFF Имал съм Пас и АДY и АГГ преди 2010г и вярно,че по бегли спомени беше друго разположението на дебелия маркуч от в. ф-р. А И съвета ми беше към колегата с Шаран, а не към теб

откато го взех 2011 г и му сложих ГИ Ланди Ренцо нямам проблеми с вървене. Има само един,че над 130-140 много лапа гориво / газ/ - на магистрала 10,5 -11