Здравейте,
От днес съм горд притежател на Golf 4 2.3 V5 хечбек с двигател AQN и газово на BRC за 3700 лв. От както излезе четвъртата генерация на Golf беля очи по тях, но тогава нямах пари, а после взех Opel Corsa, която търкалях 10 години. Взех въпросната машинка от един странен тип от Пловдив, който с платформа за изтегляне на автомобили. Монтирал е на голфа и теглич, което ме насочва към мисълта, че го е ползвал да дърпа на колесар и с него. Мечтаех си за сребрист голф, накрая си взех тъмносин. Писна ми да гледам 3-4 бангии за по 3000-3500. Колата има доста външни забележки и е доста мръсничка отвътре...ще се пере. Двигателя мърка, дупето му е чистичко. Газовото работи добре. Откачалника е сложил две газови бутилки с общ обем 105 литра. Ще махам едната. Най-ме дразни скоростната кутия, че е пет скоростна, а очаквах 6, за да мога на магистралата да си вдигам 120 поне при по-ниски обороти. Сега държи при 100 км./ч. 3000 оборота. Тоз е сменял нещо по скоростната(по негови думи не му влизала петата). Скоростите влизат сравнително добре, но мисля, да им сменя поне маслото. Официално колата е на 280 000 км. Като гледам разни стикери по нея продаваче е карал около 50000 км. Първо излизаше грешка за горивото, оказа се че тоз я е държал на изпарения(бях се замислил за прецакан поплавък). Имаше и едно съобщение за сервизен интервал, което изчистих. Свети индикатор за техническа проверка, който ще излезе в най-скоро време. Да, взех я както не се прави. На сервиз не я закарах и на диагностика, най-вероятно ще си плащам за това. Въпросите ми към вас са следните:
1. Доколкото проверих този двигател е с верига. Може ли някой да ми потвърди от опит?
2. С какво масло да я карам? Гледам, че продавача последно е налял Insa 5w-40.
3. С какви свещи се карат тези модели ако са с газово. По каталозите на NGK и BOSCH ми излизат все едни скъпи иридиеви свещи на по 35 лв. парчето.
4. Нормално ли е за този двигател и скоростна кутия при скорост 110 оборотите да са 3000.
5.Имам проблем с климатика. Включва, но не духа топло. По уверения на продавача е заради фреон. Мисля първо да го надуя с азот и да изчакам една седмица. После ще видя за загуби. Може ли някакви насоки при такива проблеми, никога не ми се е налагало да ремонтирам климатик?
6. Може ли да ми препоръчате сервиз в София или в Бургас, които да разбират от Golfove?
7. Газовото има ли нужда от подмяна на нещо? Замислям се, че инжекторите са на 50000 км. вече?
Мерси, че прочетохте поста ми и ще бъда благодарен на отговори.
Прилагам малко снимки на новия ми гъдел :)
Поздрави
https://ibb.co/cDRnQtq
https://ibb.co/rMs6fcq
https://ibb.co/F7QX7Qz
https://ibb.co/0s9RXhc
https://ibb.co/zss20W2
https://ibb.co/JKXLchn
https://ibb.co/RT9dnvj
https://ibb.co/4s5rYtk
https://ibb.co/YT8B5fy
https://ibb.co/RYq1Pgm
https://ibb.co/xjyXtsp
https://ibb.co/wpdbh1Q
Golf 4 2002 2.3 V5 AQN Проблем с климатикроник, ангренажна верига и ...
-
- VW експерт
- Мнения: 13382
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN Проблем с климатикроник, ангренажна верига и ...
С верига е.
Свещи по каталог,не се лъжи със свещи за газ.
Инжектори на БРЦ са здрави. 50000 са нищо км.
За скоростите,и при мен е така.
110км/ч,3000 Об/мин
Свещи по каталог,не се лъжи със свещи за газ.
Инжектори на БРЦ са здрави. 50000 са нищо км.
За скоростите,и при мен е така.
110км/ч,3000 Об/мин
- Drakezoid
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN Проблем с климатикроник, ангренажна верига и ...
Zdravko Zankov> Мерси.
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN Проблем с климатикроник, ангренажна верига и ...
1) Верига 2бр.
2) Карам с Bardahl 5/40, карал съм и с мотул 10/40 но като е студена работи малко тежко сякаш първите минути за това минах към 5/40 вече втора смяна с бардалското, лично на мен ми го гори само с поддържане на високи скорости на магистралата но чак след 7-8 000км.
3) Не знам с какви свещи, но най добре по каталог NGK 20-22лв/бр
4) Не мога да кажа 6 степенна съм.
5) Диагностика при разбирач, студено духа ли или проблема е само с топлото.
6) ...
7) Не бутай до като кара, при първите симптоми на неизправност пълно обслужване на газта да си спокоен.
2) Карам с Bardahl 5/40, карал съм и с мотул 10/40 но като е студена работи малко тежко сякаш първите минути за това минах към 5/40 вече втора смяна с бардалското, лично на мен ми го гори само с поддържане на високи скорости на магистралата но чак след 7-8 000км.
3) Не знам с какви свещи, но най добре по каталог NGK 20-22лв/бр
4) Не мога да кажа 6 степенна съм.
5) Диагностика при разбирач, студено духа ли или проблема е само с топлото.
6) ...
7) Не бутай до като кара, при първите симптоми на неизправност пълно обслужване на газта да си спокоен.
- Drakezoid
- Мнения: 238
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Golf 4 2002 2.3 V5 AQN Проблем с климатикроник, ангренажна верига и ...
fux> Мерси за отговора
Горе долу ми се изясниха въпросите, които поставих.
На климатроника му направих диагностика по описанията във форума и се оказа ниско налягане на фреона. След посещение в 6плюс сервиза финалното заключение е пукнат радиатор на климатика. Ще се прави.
Въпроса ми за читав сервиз в София или Бургас за VW и Golf остава. 6+ са ок, но може да споделите нещо от опит.
Горе долу ми се изясниха въпросите, които поставих.
На климатроника му направих диагностика по описанията във форума и се оказа ниско налягане на фреона. След посещение в 6плюс сервиза финалното заключение е пукнат радиатор на климатика. Ще се прави.
Въпроса ми за читав сервиз в София или Бургас за VW и Golf остава. 6+ са ок, но може да споделите нещо от опит.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта