Здравейте, таблото изглежда така:
По-точно ме интересува, трябва ли да го включвам регулярно, за да не се увреди.
На предишната кола имах климатик и в инструкцията пишеше да се включва поне веднъж месечно, дори и през зимата.
Климатик ли е или климатротик
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Климатик ли е или климатротик
Здравей, оправи си заглавието според шаблона!
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Климатик ли е или климатротик

- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Климатик ли е или климатротик
Според ме е климатроник - каквото и да пише там средната врътка ...
Поради причината, че си има врътка за температурата(най-отляво), т.е. да поддържа зададената температура.
Все пак климатроника може да контролира градусите в колата и да ги поддържа. Сам си увеличава и намалява оборотите на работа и т.н.
Климатика само духа студено - без да има задаване на температура .....
Ако греша ме поправете.
Поради причината, че си има врътка за температурата(най-отляво), т.е. да поддържа зададената температура.
Все пак климатроника може да контролира градусите в колата и да ги поддържа. Сам си увеличава и намалява оборотите на работа и т.н.
Климатика само духа студено - без да има задаване на температура .....
Ако греша ме поправете.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Климатик ли е или климатротик
Не братле , твойто голфче е с тризонов климатроник
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Климатик ли е или климатротик
ivuchev написа:тризонов
Интересно предположение .....
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Климатик ли е или климатротик
В Голф 3 има подобно изпълнение на климатик и са го кръстили Термотроник.Това изпълнение от снимките трябва да е нещо подобно,ако не същото.Наличието и на Екон бутона,го препраща към климатроник... 

- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Климатик ли е или климатротик
Тази врътка според тебе дали е на жило? Въпрос с повишена трудност. А бутона есоn или ас не е ли се тая . Вече ако имаше и auto щех да се замислим. По скоро е термотроник а не климатроник
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Климатик ли е или климатротик
Вярно,че е жега,но чак да сме изперкали...и какво,ако е с жила и има автоматично увеличаване на оборотите на вентилатора в купето според температурата,зададена от лявото копче...климатроника с какво се отличава,овен с дисплейте и моторизираното управление на клапите?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Климатик ли е или климатротик
slaveiko67 написа:климатроника с какво се отличава,овен с дисплейте и моторизираното управление на клапите?
И плавно регулиране на оборотите на хеликоптера

- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Климатик ли е или климатротик
Е,левият бутон каква функция изпълнява...? Като термо датчика в купето измери,че е 24гр.оборотите на хеликоптера падат сами...хафтоматично. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатик ли е или климатротик
Всъщност не е точно така.
1. Термотроник при Голф 3 - разликата с това на снимката е, че Термотрника няма климатична инсталация, само регулиране на температурата на топлото. За целта клапата топло-студено е моторизирана и има датчик за вътрешната температура, като тези две неща го отличават от обикновеното парно. МАсово допълнително им монтират климатична инсталация, но в оригиналния си вид, Термотроника няма климатична инсталация и не може да духа по-студено, от колкото е навън. Един вид малко по-комфортно парно.
2. На снимката - полуавтоматичен климатик - регулира сам зададените градуси, но силата на вентилатора и посоката на въздушната струя, се регулират ръчно. Общо взето е по-бюджетен вариант на климатроника, защото са икономисали един контролер за оборотите на вентилатора и няколко моторчета за клапите. Масово се ползват на Фабия и Поло, по-рядко на Голф 5, още по-рядко на Пасат Б 6, ама има, виждал съм...
3. Климатроник - регулира всичко по електронен път - сила на вентилатора, посока на възд. струя, температура и т.н.
По въпроса за включването - Денсо казват да се пуска компресора поне по 20 минути всяка седмица.

1. Термотроник при Голф 3 - разликата с това на снимката е, че Термотрника няма климатична инсталация, само регулиране на температурата на топлото. За целта клапата топло-студено е моторизирана и има датчик за вътрешната температура, като тези две неща го отличават от обикновеното парно. МАсово допълнително им монтират климатична инсталация, но в оригиналния си вид, Термотроника няма климатична инсталация и не може да духа по-студено, от колкото е навън. Един вид малко по-комфортно парно.
2. На снимката - полуавтоматичен климатик - регулира сам зададените градуси, но силата на вентилатора и посоката на въздушната струя, се регулират ръчно. Общо взето е по-бюджетен вариант на климатроника, защото са икономисали един контролер за оборотите на вентилатора и няколко моторчета за клапите. Масово се ползват на Фабия и Поло, по-рядко на Голф 5, още по-рядко на Пасат Б 6, ама има, виждал съм...
3. Климатроник - регулира всичко по електронен път - сила на вентилатора, посока на възд. струя, температура и т.н.
По въпроса за включването - Денсо казват да се пуска компресора поне по 20 минути всяка седмица.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта