
Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Днес,докато отивах на работа,понеже основно си спирам със скоростите и колкото се по-малко използвам спирачка,при даване на междинна газ и преминаване от 3та на 2ра предавка,се получи детонация и горивото се възпламени не където трябва
,в следствие на което колата започна да работи неравномерно на празен ход.Принципно кабелът на единия от цилиндрите ми е за смяна,защото лулата му не се хваща плътно към свещта,а хлопа.След случката днес,когато откача кабела,работата на двигателя се влошава,но не драстично.Пробвах и с друга работеща свещ на мястото на тази,но ефект няма.Кабелът на тъмно не хвърля искри.Дистрибуторната капачка и палеца изглеждат ок.Дали съм уцелил малкия дявол и е нещо по запалителната система,или е нещо с двигателя?

-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Искам да помогна обаче нямам необходимата квалификация да определям на око дали капачка и палец са ок, само знам че детонацията винаги се случва в горивната камера и никъде другаде. Предполагам че спирачките /крачната и ръчната/ не работят и затова по този странен начин ''спираш''. Виж маркуча на усилвателя /сервото/ на спирачките да не е спукан.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
И огледай за изплюти вакуумчета покрай двигателя и филтърната кутия.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Вариантът с маркучите покрай двигателя и филтърната кутия го изключвам,защото нямам такива.Отдавна разкарах Пиербурга и съм с механичен карбуратор.Капачката днес я разгледах на светло и освен,че има малко черен нагар по пластините,ми направи впечатление,че в пластмасовата си част близо до пластините има нещо като "горяло".Вероятно искрата не е където трябва.В Понеделник ще ходя за кабели и се чудя какви да взема?Предлагам ми NJK за 85 лева,но ми се виждат множко?
- V_i_T
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
- Автомобил: Golf 2 GTI
- Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Колега - така или иначе ще ходиш за кабели - та вземи си и палец с капачка - не са кой знае какви пари.
Ама поне ще имаш място за сравнение - със старите и с новите- ако разлика няма значи няма да е от тях и така ще скъсиш списъка с възможните проблеми...
Пък и е хубаво да си имаш винаги резервна капачка с палец - постоянно ми са в багажника
Ама поне ще имаш място за сравнение - със старите и с новите- ако разлика няма значи няма да е от тях и така ще скъсиш списъка с възможните проблеми...
Пък и е хубаво да си имаш винаги резервна капачка с палец - постоянно ми са в багажника

- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Ще си взема задължително,поне да елиминирам варианта със запалителната система.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Едно мерене на компресията не е излишно.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
С вакуумен изпарител си, от къде взема вакуум?
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
С електрически съм.Гледах маркуча на сервото,ок си е .
Ето снимка и на сегашната капачка

На другата как трябва да наредя кабелите,понеже на тази пише 4 на единия извод,а на другата същия е белязан с 2 точки?
Ето снимка и на сегашната капачка

На другата как трябва да наредя кабелите,понеже на тази пише 4 на единия извод,а на другата същия е белязан с 2 точки?
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Оправих го.Имаше 2 извода за вакум от главния маркуч за сервото,които са затапени,но на единия му и хвръкнало винтчето като е гръмнало и смучеше въздух.Смених си профилактично и кабелите на свещите.Потресен съм от цените на NJK.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
stefan4o написа:И огледай за изплюти вакуумчета покрай двигателя и филтърната кутия.
beuchat написа:Вариантът с маркучите покрай двигателя и филтърната кутия го изключвам,защото нямам такива.Отдавна разкарах Пиербурга и съм с механичен карбуратор.
beuchat написа:Имаше 2 извода за вакум от главния маркуч за сервото,които са затапени,но на единия му и хвръкнало винтчето като е гръмнало и смучеше въздух.



- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
beuchat написа:.Потресен съм от цените на NJK.
Никога не съм намирал разлика между тези и значително по-евтини през първите 25000 км експлоатация.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
stefan4o написа:stefan4o написа:И огледай за изплюти вакуумчета покрай двигателя и филтърната кутия.beuchat написа:Вариантът с маркучите покрай двигателя и филтърната кутия го изключвам,защото нямам такива.Отдавна разкарах Пиербурга и съм с механичен карбуратор.beuchat написа:Имаше 2 извода за вакум от главния маркуч за сервото,които са затапени,но на единия му и хвръкнало винтчето като е гръмнало и смучеше въздух.
![]()
![]()
Не съм обърнал внимание от бързане.Иначе кабелите,които купих са SCT,или нещо такова.Сини,силиконови.Много шукаритетно изглеждат

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
beuchat написа:Потресен съм от цените на NJK.
Френски NGK 8,70-9,50 от Тех-Ко хяърлям на 35-40к км.
2011г дойде от немско с нови свещи, капачка, палец и кабели.нови предни дискове и накладки.
Вакуумните маркучи ги смених 2016/7 със силиконови. Старите като ги огъна и пукат и при още по голямо огъване прас на 2
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра
Тук ми искаха 83 лева за комплекта,и това с отстъпките,иначе били около 120 лева.Тези,които взех бяха 36 лева.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта