https://www.youtube.com/watch?v=AXwIeI_Qd9I
Здравейте, може ли да погледнете видеото. Според вас къде е проблема? Голфа го карам от 3 дена 1.8т AUM мотора. На топъл мотор няма никакви грижи, нито на газ нито на бензин, няма губене на обороти и пали от раз. Утре започвам със свещи и чистене на дросел. Съмнявам се да е бензинова помпа. Светнаха ме, че може да е комутатор. Преди малко направих една бърза диагностика, ето това са интересните грешки. Ламбдите според мен са заради газта.
6 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System
P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
17608 - Boost Pressure Control Valve (N249)
P1200 - 35-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
P1103 - 35-00 - Performance too Low
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2
P1114 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
P1116 - 35-00 - Open Circuit



Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 18 фев 2015 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
Последна промяна от george_speed75 на Нед 06 окт 2019 21:08, променено общо 2 пъти.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Трудно пали на сттудено - видео
Коригирай заглавието според шаблона:
viewtopic.php?f=5&t=352508
viewtopic.php?f=5&t=352508
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
На твоя мотор комутатор има в всяка бобина и първо си виж бензиновата помпа и ламбда сондите, грешките им не са за смесите а че най-вероятно са пътници или поне първата. Дърпа ти може би и въздух отнякъде. Като изчистиш грешките пали ли студена?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 18 фев 2015 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
Правих диагностиката към 9 и ги изчистих, все още е топла. Утре ще я видя на студен мотор.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 18 фев 2015 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
Днес мерихме компресия на бензиновата помпа, държи 3 бара. Ламбдите са чао, но съм карал сума коли с прецакани сонди и такива мизерии те не правят. Майстора се съмнява в някакъв клапан, който бил за парите от резервоара, има ли нещо общо това с моя проблем? Само да уточня, че от четиритебобини само една е оригинална, което означава че няма една с една с еднакво съпротивление/напрежение (може да бъркам термините). Първата ламда ще я сменя, за втората все тая, че съм без катализатор.
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
george_speed75 написа: Първата ламда ще я сменя, за втората все тая, че съм без катализатор.
Точно за това набива тия грешки.
Абсолютно същите са при мен, наскоро разкарах катализатора защото се разтропа.
В момента експериментирам т различни варианти за гасене на чека.
Re: Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
Някой да ме поправи ако греша, но проблемите на ламбда сондата не са ли лош празен ход, а не проблемно палене.
Проблемно палене по-скоро от EGR или температурен датчик.
Клапана за парите (канистър) чак такива мизерии май не прави. Но с него май може да провериш вакуумите. Махаш буксата и пробваш. При скъсана мембрана на изпарителя се оправяше с изключване на канистъра.
Проблемно палене по-скоро от EGR или температурен датчик.
Клапана за парите (канистър) чак такива мизерии май не прави. Но с него май може да провериш вакуумите. Махаш буксата и пробваш. При скъсана мембрана на изпарителя се оправяше с изключване на канистъра.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.8t 2001 AUM - трудно пали на студено - видео
Какво общо има задавен от газ в колектора заради мембрана на изпарител мотор с канистъра и решението определено в такъв случай е само едно.Това с изпарителя е идея и може да го провериш на загасен мотор дали не изпуска газ, виж и тримовете как са.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 98 госта