Добър ден,става въпрос за болта който който минава през носача и държи задния тампон и магарето.
От един два дни взе да почуква нещо от дясната страна и помислих,че има нещо хлабаво.Днес свалих гумата и взех да преглеждам за хлабави болтове.Оказа се,че задния болт който минава през носача и задния тампон и се завива в купето(рога) се върти свободно.Нито може да се завие,нито да се отвие.От там се получава и едно почукване при всяко потегляне
Всичко по предницата е чисто ново,включително и задните тампони които са плътни от ауди тт.Когато сглобявах носачите миналата година,помня,че точно този болт нещо не вървеше както трябва в резбата,но пък се зави до край.
Сега каква е процедурата?Няма как да се бръкне от никъде и да се държи контра на гайката която е заварена вътре в рога.
Как да развия проклетия болт?
Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
Раздигаш мокетите. Изрязваш си отвор в пода над болта и си държиш контра на гайката. После заваряваш нова гайка. Кърпиш пода. И така...
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
През пода може ли да се достигне до него
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
Да, даже има дупка. После се заварява гайка, както е описал goppa. Но това в случай, че се скъса болта при развиване или се прецака много. Ако е само повредена резбата, тя може да се поправи с метчик. Много често върви трудно и заради боклуци. Първо развий, виж състоянието на болта, почисти и тогава го мисли.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
Не се е развалила резбата, а се е отпрала гайката от заварката и се върти свободно. Режи смело.
- S.Stefanov
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
Рязането го направи така че да стане все едно отлепяш лента, така наречената гайка е затворена когато навиеш болта няма от къде да влезе нищо ако е зле резбата намери от някоя друга кола или я направи на струг пак такава. Тапите са залепени фабрично с парафин ако можеш залепи я пак с нещо здраво да не влиза влага. Не е голям проблем действай смело.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
И аз това си помислих...гайката предполагам е с квадратна глава?Да се подготвя психически как да държа контра.
- S.Stefanov
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
Шестостенна глава е като над шестостена има малко обла част. Контра с камък от гедорията и така.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Развиване на болт с прецакана резба голф 2?
Няколко месеца след пускане на темата,онзи ден се реших да оправя и тоя проблем.Не че щеше да изпадне нещо,но се чуваше как тропа през дупките и ме дразнеше.
Първа стъпка е да вдигнем мокета и шумоизолациите,после със секач и чук си направих една дупка колкото картоф горе-долу.Ползвах секач,а не ъглошлайф,понеже вътре всичко щеше да стане на г*з.
И,о чудо...гайката която е заварена вътре и превърта понеже е скъсала заварката е обла.
Държането на контра е невъзможно.
От там газ до първия който се сетя да и завари нещо да държа контра.Нямаше го на работа,от там при втори,той пък ток нямал.
От там в магазин за болтове си купих същия със същата ситна резба и нова гайка.Прибрах колата в гаража,вдигнах я на крика и с помощта на малкия шлайф и дебел диск за странично шлайфане взех да пиля главата на болта от долу.Така докато не я изпилих на пълно и извадих гайката и отрязания болт от вътре в купето през дупката.
Ето я гадната гайка.
И новия болт и гайка.
После стягаме всичко с две дебели шайби,понеже новия болт нямаше периферия като оригиналния.Една алуминиева ламаринка залепих със полиуретаново лепило и стана като ново.
Първа стъпка е да вдигнем мокета и шумоизолациите,после със секач и чук си направих една дупка колкото картоф горе-долу.Ползвах секач,а не ъглошлайф,понеже вътре всичко щеше да стане на г*з.
И,о чудо...гайката която е заварена вътре и превърта понеже е скъсала заварката е обла.
Държането на контра е невъзможно.
От там газ до първия който се сетя да и завари нещо да държа контра.Нямаше го на работа,от там при втори,той пък ток нямал.
От там в магазин за болтове си купих същия със същата ситна резба и нова гайка.Прибрах колата в гаража,вдигнах я на крика и с помощта на малкия шлайф и дебел диск за странично шлайфане взех да пиля главата на болта от долу.Така докато не я изпилих на пълно и извадих гайката и отрязания болт от вътре в купето през дупката.
Ето я гадната гайка.
И новия болт и гайка.
После стягаме всичко с две дебели шайби,понеже новия болт нямаше периферия като оригиналния.Една алуминиева ламаринка залепих със полиуретаново лепило и стана като ново.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта