

Проблема е че,при стартиране на систамата дори настроена на висока температура зацепва и компресора,от там включва перките за охлаждане и автомобила загрява по бавно.До колкото знам първото поколение е със автоматично управление чрез датчици,и затова няма копче ECON(за принудително спиране на компресора).Смених 4-пиновия температурен датчик който е на фланеца на главата(също и 2-пиновия който е завит на главата),този датчик бе видимо амортизиран и се въртеше леко в корпуса си.На диагностика не отчита грешка в системата но ми направи впечатление на данните от датчика на околна среда дава високи стойности при външна температура около 10-12 градуса.На диагностиката показва 36 гр. а на управлението вътре 11 гр. колкото беше и реалната външна температура.
Първата графа

Този датчик е сравнително нов и оригинален(стария умря и показваше -51 гр.)Пробвах със други 2 датчика и показваха подобни стойности,като го загрея повишаваше температурата.
Това са другите стойности в момента на закачване на диагностика(при запалена кола,настроена вътрешна температура на 28 градуса,външната температура 10-12 градуса)Измерванията са вечерта по тъмно,соларния датчик го осветих с фенерчето на телефона и работи.


Притеснява ме разликата в отчитанията на датчика за външна температура на таблото и на диагностиката,лятото в жегите този датчик се счупи и показваше -51 гр на таблото и тогава не искаше да зацепи компресора,замених го с нов оригинален.Ако показанията му не са коректни не трябва ли и на таблото да показва колкото на диагностиката?
Ще съм благодарен за всякакви насоки за разрешаване на проблема и разяснение на принципа на работа на системата.