голф 3 1.6
голф 3 1.6
Здравеите !Купих си голф 3 1.6 двигателят е АЕЕ.Но имам следния проблем :при работа двигателя мирише много на бензин разхода също е увеличен , видимо няма течове на бензин , при загрят двигател оборотите играят между 800-700 оборота при потегляне на първа трябва да се подава повече газ иначе гасне.Като изключа това колата върви много добре наема и на придърпва.Искам съвет ако някой се е сблъсквал с подобно нещо.Вече има записан час на елкон .Но бих искала да съм подготвена . Благодаря на всички отзовали се!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
уважаема госпожо(госпожице) щом мирише на бензин значи навън някъде тече ....лошото е ако тече върху изпускателните колектори (а това е много вероятно)защото тогава ще мирише но няма да говидиш тъй като се изпарява веднага-страшно опасно е защото рискът да се запаиш е много голяма затова те съветвам:
1.Не карай колата така.
2.Вземи си малкото дамско огледалце и внимателно огледай(на работещ двигател) бензиновите приводи(тези които отиват към инжекциона).добре е да имаш допълнително осветление-джобно фенерче.
3.Ако всичко е наред вероятно имаш проблеми с регулатора на налягането който врнъща излишния бензин обратна в резервоара.Такъв можеш да намериш само втора ръка на моргите-5 лв е цената и трябва да гледаш да е със запазен еластицитет.Иначе нов се продава само в комплект с моноинжекциона=900 лв
И стой на главата на майсторите щото като видят жена докато не и претръскат докрай джобовете не мирясват.....че ще те излъжат, ще те излъжат-ама поне да е малко(а да видиш дали е хубаво когато вие жените ни лъжете!!!!)
1.Не карай колата така.
2.Вземи си малкото дамско огледалце и внимателно огледай(на работещ двигател) бензиновите приводи(тези които отиват към инжекциона).добре е да имаш допълнително осветление-джобно фенерче.
3.Ако всичко е наред вероятно имаш проблеми с регулатора на налягането който врнъща излишния бензин обратна в резервоара.Такъв можеш да намериш само втора ръка на моргите-5 лв е цената и трябва да гледаш да е със запазен еластицитет.Иначе нов се продава само в комплект с моноинжекциона=900 лв
И стой на главата на майсторите щото като видят жена докато не и претръскат докрай джобовете не мирясват.....че ще те излъжат, ще те излъжат-ама поне да е малко(а да видиш дали е хубаво когато вие жените ни лъжете!!!!)
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
tanokaridi написа:joker написа:Иначе нов се продава само в комплект с моноинжекциона=900 лв
Този двигател е пълна инжекция с пласмасовите дюзи и нормалните обороти за работата му са 650-680! Това също мисля че трябва да се вземе под внимание![]()
SORRY!Остава варианта с теч върху колекторите.....друго не ми идва наум...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 3 1.6
[quote="nu6i"]Здравеите !Купих си голф 3 1.6 двигателят е АЕЕ.Но имам следния проблем :при работа двигателя мирише много на бензин разхода също е увеличен , видимо няма течове на бензин , при загрят двигател оборотите играят между 800-700 оборота при потегляне на първа трябва да се подава повече газ иначе гасне.quote]
Брей , че късметлийка си. Ще се спукам от яд. А при мен на ПХ за 650 об и пак го има клатушкането на оборотите .Най-гадното е, че има моменти когато падат още и аха, аха да загасне .
За да мирише на бензин - теч. Най-лесна е проверката на маркучите за бензина за напуквания. Като я взех сменях маркуча от "Еко филтъра" към рейката. Имаше цепнатини като мрежичка.
За да има високи обороти или задържа жилото на газта или смуче излишен въздух отнякъде.
При мен когато реши да проявява характер вдига оборотите до 1300 и ръмжи, като се изфорсира 2-3 пъти си ги смъква.Няма смучене на излишен въздух .
За потегляне - издърпва много добре, няма чудене .
Добре дощла в редиците на АЕЕ , както и на редовните сбирки всяка неделя лятно време от 18 часа на паркинга под х-л "Далас" / отбивката след "Шел" на Акациите.
Зимно време са на паркинга на "Мамбото" до ХЕИ
Пиши на лични за да ти препоръчам проверени сервизи и хора.
За диагностика колегите хвалят един сервиз / бензиностанцията на ОМV под Вятърната мелница -пътя към "Кауфланд" веднага след ОМV в дясно. GodLike знае точно - скоро беше на посещение.
Брей , че късметлийка си. Ще се спукам от яд. А при мен на ПХ за 650 об и пак го има клатушкането на оборотите .Най-гадното е, че има моменти когато падат още и аха, аха да загасне .
За да мирише на бензин - теч. Най-лесна е проверката на маркучите за бензина за напуквания. Като я взех сменях маркуча от "Еко филтъра" към рейката. Имаше цепнатини като мрежичка.
За да има високи обороти или задържа жилото на газта или смуче излишен въздух отнякъде.
При мен когато реши да проявява характер вдига оборотите до 1300 и ръмжи, като се изфорсира 2-3 пъти си ги смъква.Няма смучене на излишен въздух .
За потегляне - издърпва много добре, няма чудене .
Добре дощла в редиците на АЕЕ , както и на редовните сбирки всяка неделя лятно време от 18 часа на паркинга под х-л "Далас" / отбивката след "Шел" на Акациите.
Зимно време са на паркинга на "Мамбото" до ХЕИ
Пиши на лични за да ти препоръчам проверени сервизи и хора.
За диагностика колегите хвалят един сервиз / бензиностанцията на ОМV под Вятърната мелница -пътя към "Кауфланд" веднага след ОМV в дясно. GodLike знае точно - скоро беше на посещение.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 1.6
[Пиши на лични за да ти препоръчам проверени сервизи и хора.
За диагностика колегите хвалят един сервиз / бензиностанцията на ОМV под Вятърната мелница -пътя към "Кауфланд" веднага след ОМV в дясно. GodLike знае точно - скоро беше на посещение.[/quote]
Става въпрос за сервиза в местността Пчелина(след новото OMV ,над бензиностанция Адмирал-пътя за газостанцията на Топливо във Възраждане).Това са Вальо и Ицо....интелигентни момчета и мои приятели!!!Няма по-добър от тях във Варна!!!И най-важното честни и почтени!И начетени!Докато не те оправят(пардон,извинявам се за двусмислицата -имах впред колатат ти !)няма да те оставят!Може да се разчита на тях!
За диагностика колегите хвалят един сервиз / бензиностанцията на ОМV под Вятърната мелница -пътя към "Кауфланд" веднага след ОМV в дясно. GodLike знае точно - скоро беше на посещение.[/quote]
Става въпрос за сервиза в местността Пчелина(след новото OMV ,над бензиностанция Адмирал-пътя за газостанцията на Топливо във Възраждане).Това са Вальо и Ицо....интелигентни момчета и мои приятели!!!Няма по-добър от тях във Варна!!!И най-важното честни и почтени!И начетени!Докато не те оправят(пардон,извинявам се за двусмислицата -имах впред колатат ти !)няма да те оставят!Може да се разчита на тях!
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 13:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
здрасти , и аз имах същият проблем с голф 3 АЕЕ мотор.Когато достигне 70 градуса оборотите си играеха и при движение без да подавам газ колата сама си подаваше.При покой на колата с работещ двигател оборотите си стояха на 800. След диагностика ми я оправиха и майстора каза ,че за тоя двигател оборотите са 640-650 и че това е нормално.Инжекцията е с пластмасови колектори. Градско разхода е 10 литра за да поставя газов инжекцион трябва да дам 1000 лв.Годината е 96 и е много запазена, само заради това ,че е с пластмасови колектори мисля да я продавам.
голф
Мъжът ми ще я кара при Ицо , защото ни го препоръчаха дано ни помогнат.А относно теча на бензин вече е открит.Пробит е някакъв маркуч може би за излишното гориво.Били два един до друг прилепени за двигателя единия за излишното гориво а другия не знам . Явно от високата температур се е пробил.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Не е от температурата а от възрастта. Всички гуми стареят, а и маркучите са подложени и на налягане от помпата .
Обаче има 1 много съществена истина - новите маркучи са само "оригинални" . След 2 г и те започват да се напукват.От 3 различни магазина съм купувал и последствията са 1 и същи. Имайте го в предвид.
Обаче има 1 много съществена истина - новите маркучи са само "оригинални" . След 2 г и те започват да се напукват.От 3 различни магазина съм купувал и последствията са 1 и същи. Имайте го в предвид.
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта