Перката на радиатора не върти.РЕШЕНО!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Перката на радиатора не върти.РЕШЕНО!!!

Мнениеот nigga » Пон 28 май 2007 18:55


днеска направих 1 походче до 1 хижа и колата изхвърли водата.помислих че можа да се случи защото карах в голям байр на 2-ра и то доста дълго време,а преди това бях минал 40-на км на ръчка,пък си викам че и времето е топло ................

Но след кратка проверка установих че когато перката на радиатора трябва да се включи тя не се завърта.Та къде може да е проблема и някакви съвети как да го отстраня.Давайте всякакви предложения и мисли че колата ми трябва за утре че ще взимам 1 приятел от болница и просто трябва да отида.

Последна промяна от nigga на Пон 28 май 2007 20:08, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пон 28 май 2007 19:08


май и тука е момента да спомена че радятора на парното е изолиран с байпас понеже протече и не съм по правил,и от онези дни се счупи1 фланче на блока за маркуча на водата и колата маи не беше обезвъздушена качествено.може ли да е от това.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 28 май 2007 19:22


първо провери дали перката работи, изскуби буксата и укаси клемите да видиш дали ще завърти перката, ако тя работи за да не се мъчиш за утре прекарай две кабелчета от буксата на перката в купето и когато колата започне да загрява ги даваш на късо и перката се включва.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 28 май 2007 19:33


Задане включи перката или имаш въздух в системата или датчика за включване на перката е заминал. :bananarock


Потребителски аватар
bojilov
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Перката на радиатора не върти.ПОМОЩ!!!

Мнениеот bojilov » Пон 28 май 2007 19:57


по принцип системата за обезеъздушаване е направена така,че тя сама се обезвъздушава.ако искаш да я обезвъздушуш запали колата и я изчакаи да загрее хубаво.като махнеш капачката на казанчето и даваш газ от палеца които е при двигателя влиза струя вода която трябва да е непрекъсната,което означава че няма въздух в системата.ако и тогава грее и не се вкл. перката погледни датчика и кабелите му.УСПЕХ


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пон 28 май 2007 19:58


Провери си първо термостата дали бачка,после си смени датчика,който е завит на радиатора-20-тна лв е и си свиркай :wink:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Пон 28 май 2007 20:07


отворих капака и разгледах всички видове кабели и букси.намерих 1 прекъснат при терморелето(беше се окислил от ак.).бърза подмяна и сега е на 6.перката върти а двигателя си седи студен като сърцето на мойта приятелка :twisted:



благодаря на всички които се отзоваха толко бързо


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 29 май 2007 10:20


Dorian написа:Задане включи перката или имаш въздух в системата или датчика за включване на перката е заминал. :bananarock

Първо както други писаха системата съмъ се обезвъздушава.
Второ останалия въздух съдържа ари на антифриза който са с много по-висока температура от самия антифриз....да обезвъздушаването от само себе си тези парни мехури циркулират и датчика може да отчита по-висока температура заради тях...но перката на вентилатора се включва!!!от терморелето - това не може да е причина за невключване на вентилатора...
Виж друго бих искал да добавя към темата за сведение на колегите...при продължително каране при висока околна температура и често включване на вентилатора е възможно той да затегне(по тази причина смених и моя)-тогава температурата се качва и в купето почва да мирише на горящи кабели(загряват и се препичат намотките на ротора).....стане ли това веднага слизате,откачате вентилатора от купулнга...изчаквате да се охлади и е възможно след добро охлаждане въртенето на вентилатора да се възстанови....разбира се аз моя го смених въпреки ,че пак започна да се върти защото един път запекъл не се знае колко ще издържи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 138 госта