Голф 4 - метална кора под двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 - метална кора под двигателя

Мнениеот ivankov » Съб 28 юни 2008 15:21


колеги искам да си сложа метална кора под двигателя колата е голф 4 интересувам се имали някой пич да ги прави :wink:




Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Съб 28 юни 2008 16:03


Ето нещо,което няма ти хареса много mhihi Иначе по въпроса е писано доста но ето едно предложени прочети го :wink: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... t=#1178590

Здравейте колеги,

В неделя си направих услуга за 500 лева като строших картер... Няма да разправям как влезнах адски лошо в дупка с фрезовка от едната страна и фрезовката наряза алумина като ножица. След това на платформа до София и т.н. Сега оправих картера, смених масло и филтър... (беше останало 5-10 грама масло в картера). Естествено ще сложа пак кора, че тази дето беше ... стана на ... абе нецензурно е да го казвам! Ама майсторчето ми каза за някакви кори метални за под двигателя, със специална рамка за закрепване. Обадих се в Порше (не са чували...?) В Юнитрейд намериха рамката за закрепване и крепежите, ама кората не я намериха на компютъра. Някой да има идея какъв е ВАГ кода на такава метална кора? Или какъвто и да е каталожен код?


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Съб 28 юни 2008 19:36


:да: до този момент нямам проблеми с металната кора,върши си работата идеално :wink:


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

здр

Мнениеот ivankov » Съб 28 юни 2008 21:29


forski написа::да: до този момент нямам проблеми с металната кора,върши си работата идеално :wink:
и за искам да сложа метална чакам оферта някои да ми направи :wink:


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Съб 28 юни 2008 21:32


търси колегата GARTNER


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 28 юни 2008 21:42


Сложи метална само, ако целия комплект е метален. Иначе все тая. Само много пари за нищо.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Съб 28 юни 2008 21:45


??? :roll:


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Съб 28 юни 2008 22:13


Имам предвид и страничните, носещи кори.


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Нед 29 юни 2008 7:38


ikonoma написа:Сложи метална само, ако целия комплект е метален. Иначе все тая. Само много пари за нищо.

А защо трябва да са метални и страничните?
Според мен не е необходимо и страничните да са метални при евентуално задиране отдолу няма как да ги задереш защото са по високо от металната ето ти няколко снимка да добиеш представа за какво става въпрос.
Изображение
Изображение
Металната кора е по ниска от страничните.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Нед 29 юни 2008 8:31


В случея те не се явяват носещи на нищо


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 29 юни 2008 9:15


Такаааа....

1. Ако сложиш метална кора на пластмасовите кори ефекта ще е трудно предсказуем. Пластмасовите странични кори са хванати за роговете. При удар в металната кора, то тя, при едно примерно минимално огъване, ще предаде силата на пластмасовите, които от своя страна ще се огънат и при този сценарий всичко ще отнесе пак картера! Разликата е, че ще се срещне с не много острата огъната вероятно наобратно метална кора. Тук по запознатите е добре да кажат ефекта върху картера...

2. Ако се сложат и метални здрави странични кори. Тук пак е трудно предсказуемо...Вероятността да се спаси картера и други карантии е по-голяма...защото ако са достатъчно здрави ще повдигнат колата една идея над препятствитето....тук обаче възниква спора дали не е по-добре да се изкриви картера и да си продължиш на нормално окачване...да речем препятствие на пътя - голям камък...минаваш през него и той повдига цялата кола в завой...сцеплението на предницата е нарушено от повдигането и отиваш в канавката....


Много съм мислил върху тези неща и върху нуждата от защита на карантиите на мотора, но не съм стигнал до точен резултат...добре е да се влезе в някаква полемика, за да се роди истината....това са моите размисли и съвсем не твърдя че са достоверни...


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Нед 29 юни 2008 14:59


Аз вчера точно с това се занимавахме - монтирахме комплект кори на Октавията (същите са като на Голф 4, Ауди А3 и други), защото дясната и долната ги нямаше. Сложихме пластмасови. Комплекта е 120 лв. трите. Долната на бензинката е малка и не е кой знае какъв ефекта от нея. Даже не ходи под картера.


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

zdr

Мнениеот ivankov » Нед 29 юни 2008 19:14


ikonoma написа:Аз вчера точно с това се занимавахме - монтирахме комплект кори на Октавията (същите са като на Голф 4, Ауди А3 и други), защото дясната и долната ги нямаше. Сложихме пластмасови. Комплекта е 120 лв. трите. Долната на бензинката е малка и не е кой знае какъв ефекта от нея. Даже не ходи под картера.
значи и трите кори са 120 но нови или са или втора употреба.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Нед 29 юни 2008 19:31


Колега пластмасовата кора не пази моята е на тавана ако искаш да ти я дам барабар с подкалниците за някаква символична сума но файдата от нея е никаква.На мен ми омръзна да я връзвам с тел и разни свински опашки през ден-два.Голфа е нисък отпред и опира много,пак ти казвам до сега с металната кора проблем не съм имал от здрава ламарина е и много зор трябва да види за да се огъне камоли да се повреди картера или нещо друго.За колегите от Габрово ако иска някой да види за какво иде реч да каже няма проблем ще отнеме не повече от 10мин.


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот sashot » Пон 30 юни 2008 7:25


А какво мислите за кори от композитен материал. Гледам по руските форуми се спрягат разни кевлари. Не че имало истински кевларени нишки в тях, но все пак руснаците пишат, че са доволни.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 266 госта