Ако не ме лъже паметта този нагревател беше 1kw, ако не и повече :)
Когато са си сметнати нещата, колата си го понася без проблеми.
Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
Според мен взетия втора употреба не е работещ, или някое реле по инсталацията не работи, или бушон...
Ел.отоплителя е една от най-яките екстри. Качваш се навън е под 5 градуса, пускаш парното и след секунди почва да духа топло. До 73 градуса на антифриза работи , след това се изключва, може да се изключи принудително, ако се намали зададената температура в купето. Не мисля, че със стопления въздух около радиатора на парното се стопля кой знае колко антифриза, за да спомага загряване на двигателя, но това е друга тема. Факт, е че не съм стъргал лед и скреж откакто имам колата, защото след 1 минути всичко почва да се топи, и чистачките изчистват всичко. Единствения недостатък, е че работи при температури равни или по-ниски от 5 градуса. От два дни му се радвам, че почна да работи. Много е дразнещо да е 5.5 градуса и да счита , че няма нужда и ти си седиш в колата и си мръзнеш...
Ел.отоплителя е една от най-яките екстри. Качваш се навън е под 5 градуса, пускаш парното и след секунди почва да духа топло. До 73 градуса на антифриза работи , след това се изключва, може да се изключи принудително, ако се намали зададената температура в купето. Не мисля, че със стопления въздух около радиатора на парното се стопля кой знае колко антифриза, за да спомага загряване на двигателя, но това е друга тема. Факт, е че не съм стъргал лед и скреж откакто имам колата, защото след 1 минути всичко почва да се топи, и чистачките изчистват всичко. Единствения недостатък, е че работи при температури равни или по-ниски от 5 градуса. От два дни му се радвам, че почна да работи. Много е дразнещо да е 5.5 градуса и да счита , че няма нужда и ти си седиш в колата и си мръзнеш...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
пост 94 от темата
https://www.golfmkv.com/forums/index.ph ... 960/page-5
проклетото нещо има кан комуникация, а тези резистори явно са "сенс", в смисъл те съобщават, че нещото е "ОК"
https://www.golfmkv.com/forums/index.ph ... 960/page-5
проклетото нещо има кан комуникация, а тези резистори явно са "сенс", в смисъл те съобщават, че нещото е "ОК"
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
мислех че на ауди само го има. На пежо съм го виждал това и мисля че е яко
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 02 дек 2019 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
Здравейте,имали от къде да си закупя такова с гаранция.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
- Автомобил: VAG 5+
- Двигател: engine19
- Местоположение: XackoBo
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
Заглавието на темата е грешно.
Виж линка на bobocamaro , в повечето случаи е необходимо да се презапоят 5 резистора и ще работи.
Виж линка на bobocamaro , в повечето случаи е необходимо да се презапоят 5 резистора и ще работи.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Stivi написа:допълнително електрическо подгряване на въздуха
Топли само въздуха,няма никаква връзка с подгряването на двигателя !
Стиви грешиш. Страшно бързо загрява мотора с него. 10г карам такава кола с такова подгряване, което наистина е 1kW.
Преди време и моето отказа и с презапояване си тръгна и работи години наред.
да обесня тъй като никой не е запознат като чета 2 страници пост с предположения.
Има много условия за да тръгне въпросния подгрев. И на коли след 2006г не е по CAN, както този, а се управлява с 2 релета както при старите ТДИ-та с 3 свещи за водата.
При последния модел на празен ход никога не тръгват и 3-те нагревателя за разлика от този по CAN.
По CAN който е си има модул в който се влиза с VCDS, а при по новите се гледа в ECU на мотора .
за колегата с проблема запоявай елементите и след закачане ако няма грешка ще тръгна.
При тези ниски температури задай на HI и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да НЕ си ВКЛЮЧИЛ ECON и ще тръгне, стига мотора да не е загрял над 75 градуса (реални) - на стрелка са 90.
Щом си по CAN, може в скритото меню на климатроника да видиш дали е включено и колко ток консумира. Тока се влия от температурата на мотора. С покачването й тока пада
Канал (20-0) трябва да е единица 1
Канал (20-1) пак 1
Канал (20-2) е тока в А
Re: подгрев на челно стъкло голф 5 2.о тди
Andonov написа: Страшно бързо загрява мотора с него.
може ли малко по-подробно, че аз разлика с него и без него не виждам, карам един и същ маршрут всеки ден 3.6км и гася ДВГ между 54 и 60 градуса зимата (гледам ги на Torque pro)
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
А сигурен ли си кога включва?
при "гладен" акумулатор пак не тръгва за да щади генератора и да има време да се зареди.
при "гладен" акумулатор пак не тръгва за да щади генератора и да има време да се зареди.
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
абсолютно веднага се включва (акумулатора ми е на половин година) , защото при показание около нулата на антифриза, със пускане на вентилатора на парното плавно вдига оборотите на 980об/мин и след секунди почва да духа топло, след още няколко секунди става още по-топло и т.н. колкото са му възможностите. На мен ми става топло в купето, но загряването на ДВГ си е нормално, не по-бързо от загряването му когато е над 5 градуса и аз вътре мръзна и чакам ДВГ да стопли
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
DoH_KuXoT написа:На мен ми става топло в купето, .... и аз вътре мръзна и чакам ДВГ да стопли
Не те разбрах
Акумулатора може да ти е и на 1 седмица ама всеки ден ако я караш на това късо разстояние (3.6км) не се зарежда както трябва.
И сигурен ли си че я имаш тази екстра?
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
Многоточието, което си написал замества двете ситуации на загряване на ДВГ при работещ и при неработещ ел.отоплител .
Зарежда се достатъчно, това са ми сутрешните маршрути, до работа, после се кара достатъчно. За мен дали се е заредил достатъчно става ясно, като започне да си кротва напрежението на 13 волта при ускорение и увеличава при спиране или ППХ до 14.7 , когато е разреден не пада на 13 заряд
Абсолютно сигурен съм че имам :)
Heat accumulator system/auxiliary heater 7E6 Electric auxiliary air heater
Зарежда се достатъчно, това са ми сутрешните маршрути, до работа, после се кара достатъчно. За мен дали се е заредил достатъчно става ясно, като започне да си кротва напрежението на 13 волта при ускорение и увеличава при спиране или ППХ до 14.7 , когато е разреден не пада на 13 заряд
Абсолютно сигурен съм че имам :)
Heat accumulator system/auxiliary heater 7E6 Electric auxiliary air heater
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 02 дек 2019 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
Благодаря ви много за инфото ,пращам го на приятел да го погледне и презапой .Монтирам ли го ще ви кажа дали има ефект!!!
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
къде точно стои туй нещо, дане би и аз да имам и да не знам (карам все на ECON като не ми трябва климатик)
А може ли да се добави ако не е фабрично монтирано
А може ли да се добави ако не е фабрично монтирано
Re: Голф 5 2.0 ТДИ - Подгрев на челно стъкло
При радиатора на парното вътре в корубата, един след друг са.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 217 госта