DoH_KuXoT написа:При радиатора на парното вътре в корубата, един след друг са.
Това е когато няма монтирана печка, има го и при мерцедес и при японски автомобили. Супер екстра е.
DoH_KuXoT написа:При радиатора на парното вътре в корубата, един след друг са.
DoH_KuXoT написа:При радиатора на парното вътре в корубата, един след друг са.
Andonov написа:Писах по горе. Според годината на колата или е по КАН или обикновено управление. По КАН си има модул и с VCDS-а се вижда или през скритото меню на климатроника, ако е обикновено се влиза в мотора и излиза на канал, който сега не се сещам.
Andonov написа:Когато температурите са малко по високи и не се включи (гледаш описаните канали при изкл. ЕСОN) даваш на макс Т и ще тръгне, като пожелание намаляваш вентилатора да не ти фучи.
Да добавя и друго важно нещо за подгрева по CAN. Когато ви откаже, преди да предприемете разглобяване, може да влезете в модула (7D) и от там като дадете задействане ще се включи въпреки че има грешка defective.
При всяко спиране на ППХ , след 2006г остaват на 1 реотан, a по CAN грее на макс като е студена и после плавно намаля с повишавне на Т на мотора. - така че не чакайте да загрее с по-новите нагреватели
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта