Голф 3 АГГ пали трудно след нов съединител
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Голф 3 АГГ пали трудно след нов съединител
Здравейте.Четох теми във форума,които засягат до някаква степен моя проблем,но не открих точно такъв.Автомибила не пали след смяна на съединителя.Акумулатора е нов,датчика на колянов вал е сменен по-рано през годината.Ако голфчето запали с много подаване на газ,в момента на пускане на педала умира мигновено.Индикацията на маслото свети още при контакт.Маховика беше свален при смяната на съединителя,та се чудя дали не монтиран както трябва,но пък ангренажен не е пипан.Моля за съвети.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 АГГ пали трудно след нов съединител
Що си барал маховика,другаде къде е барано, кой педал като пуснеш гасне?
- aleksander_chushev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 03 юни 2010 20:04
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 АГГ пали трудно след нов съединител
Маховика е пипан от механика,не от мен.Педала на газта,без сериозно форсиране въобще не пали.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта