Здравейте колеги става въпрос за голф 2 гти електронна инжекция .
Колата до сега е карана предимно на газ близо 2 години , след поставяне на външна бензинова помпа с дебит 3 бара , установих че имам проблем с сигнала от компютъра към бензиновата рейка , в нея влизат 2 кабела единия е плюс от ключа другия е минус от компютъра , установих че кабела който идва от компютъра не подава минус , тоест дюзите не отварят .
Всички кабели по колата са проверени датчици ламбда сонда дебитомер и тн .
Въпросът ми е някой имал ли е такъв проблем ако може да сподели или някакъв съвет .

Golf2 gti 107ps - Проблем с инжекция
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 24 ное 2015 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Golf2 gti 107ps - Проблем с инжекция
Последна промяна от hooligans на Пон 06 яну 2020 16:25, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието.
Причина: Оправих заглавието.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с инжекция golf2 gti 107ps
Да, дюзите, както и другите изпълнителни механизми, се управляват по минус
Но си наясно, че дюзите седят отворени по 50мs. на цикъл на двигателя, нали? (по-точно - два пъти по толкова, защото 'плюят' на 2 порции горивото, необходимо за 1 цикъл)
Ако не дебнеш сигнала с осцилоскоп - нямаш шанс да измериш някакво напрежение там...
Но си наясно, че дюзите седят отворени по 50мs. на цикъл на двигателя, нали? (по-точно - два пъти по толкова, защото 'плюят' на 2 порции горивото, необходимо за 1 цикъл)
Ако не дебнеш сигнала с осцилоскоп - нямаш шанс да измериш някакво напрежение там...

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 24 ное 2015 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf2 gti 107ps - Проблем с инжекция
ами замервах го с крушка именно защото с мултицед не мога да го хвана .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf2 gti 107ps - Проблем с инжекция
Крушката със сигурност няма как да светне - твърде малко е времето, за да се нажежи нишката вътре.
Не знам дали със светодиоден пробник има някакъв шанс да се види просветване.
Това, което трябва да провериш по-обстойно е местото, където са вилняли газаджиите.
Те със сугурност спират дюзите, когато минеш на газ.
Огледай внимателно за окислени кабели и се увери, че релето в ключа сработва.
Не знам дали със светодиоден пробник има някакъв шанс да се види просветване.
Това, което трябва да провериш по-обстойно е местото, където са вилняли газаджиите.
Те със сугурност спират дюзите, когато минеш на газ.
Огледай внимателно за окислени кабели и се увери, че релето в ключа сработва.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf2 gti 107ps - Проблем с инжекция
С крушка съм проверявал за сигнал и тя свети,почти не се вижда как премигва,по-скоро все едно мъждука.Като подадеш газ тя светва по-силно все едно.Говоря за ония дето са като фазомери на 12 волта,единия край се защипва на + а другия на масата която идва от компютъра и управлява дюзата.Със светодиод ще се получи по-добре иначе,понеже реагира много по-бързо.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 24 ное 2015 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf2 gti 107ps - Проблем с инжекция
Колата успях да я оправя само след смяна на компютър запали и всичко е наред .
А за хващането на сигнал използвах диодна подсветка благодаря .
А за хващането на сигнал използвах диодна подсветка благодаря .

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jaseniv и 65 госта