Здравейте колеги,
Имам проблем с голфчето ми. Проект е Голф 2 с мотор 2.0 115 2е.
2ката е 90г с новата инсталация.
Проблема е че си мени оборотите и центровката. Падат оборотите не държи постоянни обороти. Харчи много бензин не го изгаря. От порядъка на 20л.
Сменил съм бензинова помпа, ламбда, компютър, детонационния датчик, делко,бобина, кабели, свещи, дебитомер, бензинова рейка, температурен датчик.
Пробвах и с друг дросел с тпс от работеща кола, всички маси са вързани.
На диагностика нищо не излиза всичко е в стоиности и няма грешки.
Центровка има.
И майсторите вдигат ръце.
Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
- stefan4o
- Мнения: 19295
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
Какво значи "центровка има"?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 07 яну 2020 15:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 2E 1993
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
Маховика, разпределителя и коляновия са на белег. Първата работа като я погледне някой казва, че няма центровка. Това имам предвид. На стробоскоп е гледана, но постоянно дава предварение и закъснение не спят оборотите да се донастрой.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
Делкото неговото ли е?Да не се окаже,че е от друг мотор и от там да се побърква компютъра?
Моя 2Е е без л.сонда,без детонационен датчик,без 5-та дюза,но това не му пречи да си работи идеално
Моя 2Е е без л.сонда,без детонационен датчик,без 5-та дюза,но това не му пречи да си работи идеално

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 07 яну 2020 15:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 2E 1993
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
С неговото си делко работеше по същия начин. Взех друго делко от работеща кола, няма промяна.
При откачен детонационен, ламбда, дебитомер, темперстурен датчик пак си работи по същия начин.
При откачен детонационен, ламбда, дебитомер, темперстурен датчик пак си работи по същия начин.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
Компресията как е?Сигурно ли е,че празитния вал,който върти делкото е на белези?
Другото е при самото връзване на инсталацията да има някой липсващ кабел,двете релета за бензиновата помпа и за компютъра са ок,предполагам.
Понеже моя голф е 88-ма година(старата)инсталация,се наложи сам да си навържа двете релета според схемата от аутодата.От оригиналната инсталация ползвам само +,+от контакт,минус и + от стартера.
При откачане на дебитомера трябва да изгасне веднага,поне при мен е така.
Другото е при самото връзване на инсталацията да има някой липсващ кабел,двете релета за бензиновата помпа и за компютъра са ок,предполагам.
Понеже моя голф е 88-ма година(старата)инсталация,се наложи сам да си навържа двете релета според схемата от аутодата.От оригиналната инсталация ползвам само +,+от контакт,минус и + от стартера.
При откачане на дебитомера трябва да изгасне веднага,поне при мен е така.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 07 яну 2020 15:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 2E 1993
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
Компресията е 10.
Възможно ли е от клапани да е?
Възможно ли е от клапани да е?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 2.0 115 2е - мени оборотите и центровката
nik, от къде си?
Всъщност, най-добре го допълни в потребителския профил
Чистил ли си клапана за празния ход? Доста сериозно влияние оказва.
Гледам, че хардуера е от ранните 2Е-та, с винта за регулиране на байпасния канал за въздух на дросела и с V дюза, та малко ме изненада с информацията за диагностика - ранните 2Е-та не поддържат такава
Първо за оборотите: Развий малко винта на байпасния канал. Бронзовия, при дросел-клапата.
При мен също имаше дропване на обороти, следвани от рязък отскок, пак дропване и така...
Логиката ми беше, че клапана не успява да отреагира достатъчно бързо и не му стига въздух при затворена клапа. Развих винта с 2 оборота - всичко заспа! х
За центровката:
Ранните Digifant2, дето нямаха диагностика, се вкарваха в сервизен режим с разкачане на температурния датчик (синия)
Те, освен, че нямаха диагностика, нямаха и акъл и не записваха грешки - включваш го после, гасиш, палиш и си пак в работен режим
След това смених компа с такъв от 2е, но '95-96г
Там диагностика има, ама и повече помнеха, говедата
Та за влизане в сервизен режим, за да нагласиш центровката, си се ползва VAG-COM
Щом мени центровката на запалването, значи не е влезнал в сервизен
За високия разход или имаш някъде кофти връзка, или температурния ти прави мизерия и показва студен мотор, или дросела не отчита правилно. А може и подгрева на ламбдата да не работи - тогава и тя няма да отчита
Температурния лесно се вижда на диагностика. Същото е и с показанията на ламбдата - има даже и хубава графика.
Ако не е от тези двете неща, можем да измислим да ти пратя един датчик за дросела за проба.
Чисто нов го купувах от ПоршеБг и е слаган само за проба на 2 коли - моята (не беше от него и си върнах стария) и на bobocamaro 2Е-то ( и при него не беше от това зора)
Тооо... и без това вече нямам 2е - сами ми седи в килера тоя датчик
Допълнение: По-късните 2Е нямаха и V дюза за студен старт. При мен си седеше дюзата само да запълва дупката в колектора.
Провери дали случайно не ти седи под напрежение постоянно тази дюза и да църка гориво.
Провери и дали не е подпушена и да църцори и без да е под напрежение. Развиваш я от колектора, даваш на контакт, без да палиш, за да нагнети гориво в рейката и гледаш дали не се появяват капчици отпред
Всъщност, най-добре го допълни в потребителския профил

Чистил ли си клапана за празния ход? Доста сериозно влияние оказва.
Гледам, че хардуера е от ранните 2Е-та, с винта за регулиране на байпасния канал за въздух на дросела и с V дюза, та малко ме изненада с информацията за диагностика - ранните 2Е-та не поддържат такава

Първо за оборотите: Развий малко винта на байпасния канал. Бронзовия, при дросел-клапата.
При мен също имаше дропване на обороти, следвани от рязък отскок, пак дропване и така...
Логиката ми беше, че клапана не успява да отреагира достатъчно бързо и не му стига въздух при затворена клапа. Развих винта с 2 оборота - всичко заспа! х

За центровката:
Ранните Digifant2, дето нямаха диагностика, се вкарваха в сервизен режим с разкачане на температурния датчик (синия)
Те, освен, че нямаха диагностика, нямаха и акъл и не записваха грешки - включваш го после, гасиш, палиш и си пак в работен режим

След това смених компа с такъв от 2е, но '95-96г
Там диагностика има, ама и повече помнеха, говедата

Щом мени центровката на запалването, значи не е влезнал в сервизен
За високия разход или имаш някъде кофти връзка, или температурния ти прави мизерия и показва студен мотор, или дросела не отчита правилно. А може и подгрева на ламбдата да не работи - тогава и тя няма да отчита
Температурния лесно се вижда на диагностика. Същото е и с показанията на ламбдата - има даже и хубава графика.

Ако не е от тези двете неща, можем да измислим да ти пратя един датчик за дросела за проба.
Чисто нов го купувах от ПоршеБг и е слаган само за проба на 2 коли - моята (не беше от него и си върнах стария) и на bobocamaro 2Е-то ( и при него не беше от това зора)
Тооо... и без това вече нямам 2е - сами ми седи в килера тоя датчик

Допълнение: По-късните 2Е нямаха и V дюза за студен старт. При мен си седеше дюзата само да запълва дупката в колектора.
Провери дали случайно не ти седи под напрежение постоянно тази дюза и да църка гориво.
Провери и дали не е подпушена и да църцори и без да е под напрежение. Развиваш я от колектора, даваш на контакт, без да палиш, за да нагнети гориво в рейката и гледаш дали не се появяват капчици отпред
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта