Здравейте, отново както се казва нещата зациклиха зверски, както най мразя

Днес сутринта стартирах с два нови ( втора употреба разбира се дросел клапи )съответно първата не беше със същата букса,но беше от 1.6 AKL ( моята букса е с шеина,а тази беше със щипки и не пасна), а втората беше от 1.8 Bora ( няма на 100% същата, една цифра разлика и буксата е др. или има видима разлика) въпреки, че тази от Borata беше абсолютно същата на външен вид и номерата съвпадаха без една буква (накрая G)

, може би имаше една идея разлика в диаметъра, но както и да е , не успях да намеря дросел клапа едно към едно с моята. И въпреки всичко тази от Borata я качих, изчистих, адаптирах и отново така 1000- 1200 - 1400 об./м
НО разликата от моята на VAg-com показва в графата за напрежение на дросел клапата при натиск на педала на газта + еди си колко процента примерно +25% , докато моята показва този показател винаги -%-та. Независимо от натиска на педала на газта беше -15%, -35% и т. н. ( тук с тези неща вече не съм до там на ясно , така че ако някой е по-запознат да каже така ли трябва да е или не, предварително се извинявам за малко не скопосаното обяснение

)Моят майстор каза че стойностите на този показател при натиск на педала на газта да отчита на VAGA положителни проценти ( +15% - + 25% примерно )т.е. отвора на клапата.
Естествено излиза като грешка темп. датчик , смених го , ( въпреки че май си работеше моя ), смених и гофрирания маркуч от филтъра-към дросела , беше скъсан там където са картерните газове(обща болка предполагам), и резултата беше точно никакъв. Отново не може да регулира оборотите и това е. Затова върнах моя дросел и за сега колата е така, докато не намеря др. решение.