Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Здравейте не знам дали тук е мястото, но имам един проблем с голф 3 96г 1.6i 100 к.с.. Нямам АГУ. Когато мотора е студен пали от раз, но понякога когато вече е загрял не пали, акумУлатора има ток, стартера върти силно, но колата не пали. След като постои 20-30 минути и температурата на двигателя спадне, пак пали от раз. На какво ли се дължи това да не пали като е топъл мотора? Някой да е имал такъв проблем и как го е решил? Моля да сподели.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Износена бензинова помпа
- tdi fen
- Мнения: 4247
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
или датчик колянов вал
- boar
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Смени датчика на температурата!
- volodya iliev
- Мнения: 362
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Колега съветвам те да провериш и реле №30 за спукани спойки и ако има такива да ги презапоиш.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Почни от датчик кол. вал после другите.
- chocho1208
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 1:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
После стъпковия мотор им е проблема!
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Оказа се, че проблема е в имобилайзера на алармата, чието реле с годините е направило нагар и не е подавало както трябва ток към бензиновата помпа, и при недостиг на гориво към инжекторите съответно колата не пали ( после защо пали и всичко е ОК не е ясно ). Нещо такова ми обясни техника. Важното е, че колата вече е супер макар и с изолиран имобилайзер на алармата.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6i 101к.с. - Проблем със запалване
Карай и не бой се, колега. Няма кой да ти го открадне.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, tdi fen, Zdravkov94 и 210 госта