След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Пет 20 мар 2020 20:24


Здравейте!
Прочетох доста теми но за АБД не намирам такава, моля да ме извините ако има. Преди да сменя Ангренажния ремък и водната помпа и антифриз по колата,нямаше никакви проблеми имах перфектно парно до последно.Стария ремък и водна помпа са на 72 000км за това реших да ги сменя.
Закупени части от Ауто+ в Люлин Ангренажен ремък Конти,Пистов ремък Конти,Водна Помпа Хепу и антифриз Феби син смяната се извърши пред мен и майстора ми каза пали колата и включи парното той обезвъздуши но парно няма термостата отваря на 87гр перката се включва на 90 и охлажда, 2-та маркуча
на радиатора за парно са горещи но парно няма духа студено 3-ти ден.Днес майстора провери тънкия маркуч на казанчето на празен ход тече тънка струя,
като подам газ струята става дебела и по дебела той вкара въздух през тънкия маркуч и парното дойде горещо за няколко секунди и пак изчезна,неговия съвет е да карам и сама трябва да се обезвъздуши ако има въздух в системата.Колата няма газ само на бензин се движи работи нормално от към загряване,
охлаждане,обороти но парното духа студено.
Ще съм благодарен на всеки който се е сблъсквал с този проблем на този мотор АБД къде може да е проблема с парното.
Старата водна помпа си е здрава с метални лопатки но майстора каза че се сменя с ангренажа.




lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот lubo_Y10 » Пет 20 мар 2020 21:24


Прави каквото е казал майстора, а ако си ученолюбив водните помпи издържат много повече от 72 000 км


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13379
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 20 мар 2020 21:25


Не е обезвъздушено.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Пет 20 мар 2020 21:37


Колата стоя с отворена капачка докато я обезвъздушаваше перката се включи няколко пъти за тези 3 дена с навъртял 200км в София парно няма при врели
маркучи на радиатора на парното. :banghead


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот muns61 » Пет 20 мар 2020 21:40


Обезвъздуши от маркучите към радиаторчето и друг път не сменяй здрава помпа.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13379
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 20 мар 2020 21:47


Тия помпи се сменят като протечат,ма това е друг въпрос.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7910
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот goppa » Пет 20 мар 2020 22:04


Имах Г3 ABD. Сам си сменях ангренаж и водна помпа. Не съм имал проблеми с парното от това. Ако са топли маркучите към радиаторчето търси проблема в клапите.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Пет 20 мар 2020 22:24


muns61 написа:Обезвъздуши от маркучите към радиаторчето и друг път не сменяй здрава помпа.


Здравей как става това обезвъздушаване от маркучите левия е вход десния е изход и двата ли да ги извадя при работещ двигател или само десния.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Пет 20 мар 2020 22:31


Не е възможно проблема да е от клапите след като преди 3 дена имах парно за чудо и приказ.Клапата за топло и студено зимата стои в червено само пипам
врътката за вентилатора на парното 1,2,3,4 щом радиатора на парното е врял къде отива топлия въздух.


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 450
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот dalgia-73 » Пет 20 мар 2020 23:45


Ако пистовият ремък е наместен правилно и помпата върти в правилна посока остава въздух в системата.На вентото преди години съм пълнил системата със 50 кубикова спринцовка.Иначе без парно.Това давай газ и ще се обезвъздуши сама е пълна глупост.Или вадиш мъркуч от най високата точка и чакаш да изкара въздуха или като мене спринцовка и стискаш маркучите докато не остане грам въздух.Аз пълнех през горните мъркучи на радиатора и на парното.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7910
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот goppa » Съб 21 мар 2020 5:36


Водната помпа на ABD се задвижва от ангренажния ремък. Невъзможно е да се обърне посоката. Щом са горещи и двата маркуча към радиаторчето значи не е проблема в охладителната система на мотора,а в самото радиаторче или в клапите на парното.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19307
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот stefan4o » Съб 21 мар 2020 6:41


Тези модели са им помпите на ангренажа. Затова някои казват, че е хубаво да се сменят заедно с него - реално те обтягат ремъка.
И аз като Гопа залагам на нещо друго. Струва ми се съмнително и двата маркуча да са еднакво топли - този радиатор по една или друга причина не минава антифриз през него, явно :wink
Какво е по-особеното от на другите ФВ-та този модел, че трябва да се пълни със спринцовка, за да се обезвъздуши сам? Имал съм такъв мотор и съм сменял неща по охладителната му система - фланци, термостат и т.н. и проблеми не съм имал нито с парно, нито с прегряване.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот muns61 » Съб 21 мар 2020 7:27


Edнакво топли е много субективно. Ако радиаторчето е позапушено, не винаги се обезвъздушава лесно. Затова винги разкачвам маркучите, за да не чакам излишно и да съм сигурен, че няма да има проблем.
Което не изключва и проблем с клапите, съвпаднал с операцията.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот Bai Sando » Съб 21 мар 2020 8:40


Съвет :wink
Откачваш двата маркуча на парното и с маркуча от чешмата промиваш хубаво радиаторчето докато изпаднат всички мизерии от него.Първо вкарваш вода от едната страна,после от другата,за да е сигурно че се е промило добре.
Напълно е възможно при смяната на помпата да се е отделила някоя люспа ръжда или друго и да е влязла в радиаторчето.
После закачаш обратно маркучите и ако пак няма парно,а и двата са топи,то проблема е в радиаторчето на парното.


kirobg
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABD 1994g
Местоположение: Sofiq

Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД

Мнениеот kirobg » Съб 21 мар 2020 11:19


И така борбата продължава 4-ти ден извадих 2-та маркуча за радиатора на парното от радиатора изтече близо 1л антифриз чист без боклуци промих го с вода няма боклуци върнах антифриза обратно в казанчето и оставих колата да включи перка 3 пъти парно няма духа студено. :banghead
И двата маркуча стават еднакво горещи, радиатора на парното го сменях 2013г тогава облепихме и клапите ще разкостя голфа да открия проблема.
Майстора не е пипал вътре по колата,не мога да си обясня как може да се прецака клапата :screwy като открия проблема ще го напиша тук почвам да разглабям таблото. Благодаря на всички!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта