Здравейте!
Прочетох доста теми но за АБД не намирам такава, моля да ме извините ако има. Преди да сменя Ангренажния ремък и водната помпа и антифриз по колата,нямаше никакви проблеми имах перфектно парно до последно.Стария ремък и водна помпа са на 72 000км за това реших да ги сменя.
Закупени части от Ауто+ в Люлин Ангренажен ремък Конти,Пистов ремък Конти,Водна Помпа Хепу и антифриз Феби син смяната се извърши пред мен и майстора ми каза пали колата и включи парното той обезвъздуши но парно няма термостата отваря на 87гр перката се включва на 90 и охлажда, 2-та маркуча
на радиатора за парно са горещи но парно няма духа студено 3-ти ден.Днес майстора провери тънкия маркуч на казанчето на празен ход тече тънка струя,
като подам газ струята става дебела и по дебела той вкара въздух през тънкия маркуч и парното дойде горещо за няколко секунди и пак изчезна,неговия съвет е да карам и сама трябва да се обезвъздуши ако има въздух в системата.Колата няма газ само на бензин се движи работи нормално от към загряване,
охлаждане,обороти но парното духа студено.
Ще съм благодарен на всеки който се е сблъсквал с този проблем на този мотор АБД къде може да е проблема с парното.
Старата водна помпа си е здрава с метални лопатки но майстора каза че се сменя с ангренажа.
След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Прави каквото е казал майстора, а ако си ученолюбив водните помпи издържат много повече от 72 000 км
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Не е обезвъздушено.
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Колата стоя с отворена капачка докато я обезвъздушаваше перката се включи няколко пъти за тези 3 дена с навъртял 200км в София парно няма при врели
маркучи на радиатора на парното.
маркучи на радиатора на парното.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Обезвъздуши от маркучите към радиаторчето и друг път не сменяй здрава помпа.
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Тия помпи се сменят като протечат,ма това е друг въпрос.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7910
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Имах Г3 ABD. Сам си сменях ангренаж и водна помпа. Не съм имал проблеми с парното от това. Ако са топли маркучите към радиаторчето търси проблема в клапите.
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
muns61 написа:Обезвъздуши от маркучите към радиаторчето и друг път не сменяй здрава помпа.
Здравей как става това обезвъздушаване от маркучите левия е вход десния е изход и двата ли да ги извадя при работещ двигател или само десния.
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Не е възможно проблема да е от клапите след като преди 3 дена имах парно за чудо и приказ.Клапата за топло и студено зимата стои в червено само пипам
врътката за вентилатора на парното 1,2,3,4 щом радиатора на парното е врял къде отива топлия въздух.
врътката за вентилатора на парното 1,2,3,4 щом радиатора на парното е врял къде отива топлия въздух.
- dalgia-73
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Ако пистовият ремък е наместен правилно и помпата върти в правилна посока остава въздух в системата.На вентото преди години съм пълнил системата със 50 кубикова спринцовка.Иначе без парно.Това давай газ и ще се обезвъздуши сама е пълна глупост.Или вадиш мъркуч от най високата точка и чакаш да изкара въздуха или като мене спринцовка и стискаш маркучите докато не остане грам въздух.Аз пълнех през горните мъркучи на радиатора и на парното.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7910
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Водната помпа на ABD се задвижва от ангренажния ремък. Невъзможно е да се обърне посоката. Щом са горещи и двата маркуча към радиаторчето значи не е проблема в охладителната система на мотора,а в самото радиаторче или в клапите на парното.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Тези модели са им помпите на ангренажа. Затова някои казват, че е хубаво да се сменят заедно с него - реално те обтягат ремъка.
И аз като Гопа залагам на нещо друго. Струва ми се съмнително и двата маркуча да са еднакво топли - този радиатор по една или друга причина не минава антифриз през него, явно
Какво е по-особеното от на другите ФВ-та този модел, че трябва да се пълни със спринцовка, за да се обезвъздуши сам? Имал съм такъв мотор и съм сменял неща по охладителната му система - фланци, термостат и т.н. и проблеми не съм имал нито с парно, нито с прегряване.
И аз като Гопа залагам на нещо друго. Струва ми се съмнително и двата маркуча да са еднакво топли - този радиатор по една или друга причина не минава антифриз през него, явно

Какво е по-особеното от на другите ФВ-та този модел, че трябва да се пълни със спринцовка, за да се обезвъздуши сам? Имал съм такъв мотор и съм сменял неща по охладителната му система - фланци, термостат и т.н. и проблеми не съм имал нито с парно, нито с прегряване.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Edнакво топли е много субективно. Ако радиаторчето е позапушено, не винаги се обезвъздушава лесно. Затова винги разкачвам маркучите, за да не чакам излишно и да съм сигурен, че няма да има проблем.
Което не изключва и проблем с клапите, съвпаднал с операцията.
Което не изключва и проблем с клапите, съвпаднал с операцията.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
Съвет
Откачваш двата маркуча на парното и с маркуча от чешмата промиваш хубаво радиаторчето докато изпаднат всички мизерии от него.Първо вкарваш вода от едната страна,после от другата,за да е сигурно че се е промило добре.
Напълно е възможно при смяната на помпата да се е отделила някоя люспа ръжда или друго и да е влязла в радиаторчето.
После закачаш обратно маркучите и ако пак няма парно,а и двата са топи,то проблема е в радиаторчето на парното.

Откачваш двата маркуча на парното и с маркуча от чешмата промиваш хубаво радиаторчето докато изпаднат всички мизерии от него.Първо вкарваш вода от едната страна,после от другата,за да е сигурно че се е промило добре.
Напълно е възможно при смяната на помпата да се е отделила някоя люспа ръжда или друго и да е влязла в радиаторчето.
После закачаш обратно маркучите и ако пак няма парно,а и двата са топи,то проблема е в радиаторчето на парното.
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 14 юни 2015 9:38
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABD 1994g
- Местоположение: Sofiq
Re: След смяна на ангренаж Парното изчена на Голф 3 1.4 АБД
И така борбата продължава 4-ти ден извадих 2-та маркуча за радиатора на парното от радиатора изтече близо 1л антифриз чист без боклуци промих го с вода няма боклуци върнах антифриза обратно в казанчето и оставих колата да включи перка 3 пъти парно няма духа студено.
И двата маркуча стават еднакво горещи, радиатора на парното го сменях 2013г тогава облепихме и клапите ще разкостя голфа да открия проблема.
Майстора не е пипал вътре по колата,не мога да си обясня как може да се прецака клапата
като открия проблема ще го напиша тук почвам да разглабям таблото. Благодаря на всички!

И двата маркуча стават еднакво горещи, радиатора на парното го сменях 2013г тогава облепихме и клапите ще разкостя голфа да открия проблема.
Майстора не е пипал вътре по колата,не мога да си обясня как може да се прецака клапата

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта