
Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 05 ное 2019 21:06
- Автомобил: VW Golf 3 GTI
- Двигател: Abf 1993
Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Здравейте колеги, колата е голф 3 2.0 150 абф. Мисля че доста понадува маркучите, като му дам 1-2 пъти газ и барна големия маркуч към радиатора е доста твърт. Антифриз не губи, маслото е добре, не пуши отзад не мирише на масло. Термостата и водната помпа са чисто нови. Включва си нормално перките. Възможно ли е да е от температурния датчик, понеже най вероятно е заминал, колата само на място, в движение и като стои повече в оборот стига 90 градуса. През другото време около 70. Мнения? 

- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Здравей, колега.
Пише се твърД първо. Проблемът ти не е в температурния датчик, а по-скоро в термостата. Но въпреки това, явно освен него имаш и проблем по мотора, щом маркучът е твърТ, както го описваш. Ако не можеш да го стиснеш сравнително лесно с пръсти... приготви се.
Пише се твърД първо. Проблемът ти не е в температурния датчик, а по-скоро в термостата. Но въпреки това, явно освен него имаш и проблем по мотора, щом маркучът е твърТ, както го описваш. Ако не можеш да го стиснеш сравнително лесно с пръсти... приготви се.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Ся тва двърд и по-твърд много относително, ....имаш корона вирус на мотора,14 дена ще го караш с разхлабена капачка на казана и ше гледаш дали нивото са дига като даваш газ, а ако прай балони...алилуя и главата долу
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
14 дена?!?
Защо?
Достатъчно е да мине едно 25км с отворена капачка и ще е готов - главата ще е долу, даже и да беше здрав мотора.
Е, то вече е без значение, де!
Така или иначе ще се обезглавява, ама редовно даваш толкова хубави съвети, че направо давай и оферта за ремонт после...

Защо?
Достатъчно е да мине едно 25км с отворена капачка и ще е готов - главата ще е долу, даже и да беше здрав мотора.
Е, то вече е без значение, де!
Така или иначе ще се обезглавява, ама редовно даваш толкова хубави съвети, че направо давай и оферта за ремонт после...




- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Развий свещите и ги огледай дали са еднакъв цвят и ги снимай да ги огледме и ние.
Само субективната ти оценка, че маркучут бил твърд е недостатъчна за диагнози. Най-добре да направиш тест за изгорели газове в антифриза.
Само субективната ти оценка, че маркучут бил твърд е недостатъчна за диагнози. Най-добре да направиш тест за изгорели газове в антифриза.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Towa е''бърз тест'' не е точен а и той казва че не губи антифриз. При този тест се вижда че в цилиндъра има антитела които правят бяла свеща.
ПП Едно време /70год/ автобусите в градския транспорт движеха с развити капачки и доливаха на Последните спирки
ПП Едно време /70год/ автобусите в градския транспорт движеха с развити капачки и доливаха на Последните спирки
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Караш, докато загрее и внимателно развиваш капачката да спадне налягането и маркучите да омекнат. После завиваш капачката и пак караш. Ако пак се втвърдят, имаш проблем.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 05 ное 2019 21:06
- Автомобил: VW Golf 3 GTI
- Двигател: Abf 1993
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Колата я имам от 7 месеца. В началото си мислех че проблема е от термостата, но след като го смених явно не е от него. ТвърД добре. Мога да го стисна без чак толкова усилие и да кажем, че го стискам с около 1см на страна. Разбира се че като загрява вдига нивото на антифриза. Даже един път ми се случи след 12часа престой без да е палена, маркуча да е напълно мек, а антифриза си стоеше с вдигнато ниво.
Свещите съм ги сменил. Старите не знам на колко са понеже старият собственик ги е сменял. Бяха перфектни без да сменяни скоро( по думи на собственика). Другото което е след смяна на - чисто нова бобина, нова капачка на делкото + палец, нови свещи, нова гарнитура капак глапани(свещите не са пълни с масло) след 2ро палене да кажем, дори и колата да не е заграля пали трудно. Трябва да давам газ докато паля и върти много. Все едно пали на 3 цилиндъра, ни веднага ги оправя и работи нормално.
П.П. Забравих да допълня, колата е с обикновена газова слагана 2005 година
Свещите съм ги сменил. Старите не знам на колко са понеже старият собственик ги е сменял. Бяха перфектни без да сменяни скоро( по думи на собственика). Другото което е след смяна на - чисто нова бобина, нова капачка на делкото + палец, нови свещи, нова гарнитура капак глапани(свещите не са пълни с масло) след 2ро палене да кажем, дори и колата да не е заграля пали трудно. Трябва да давам газ докато паля и върти много. Все едно пали на 3 цилиндъра, ни веднага ги оправя и работи нормално.
П.П. Забравих да допълня, колата е с обикновена газова слагана 2005 година
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
Ся вече имаме нов филм различен от ''Твърди маркучи''. Вечер като е на газ при работещ двигател на газ спри газта от КРАНА на бутилката и я изчакай да изгасне. Сутринта пробвай да палиш и пиши кво става.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 2.0 150 к.с. АБФ надува маркучите
И марка на изпарителя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта