Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Може и да бъркам или тук на всичко пишем грес . Използвам такава смазка след изчистване на водачите до блясък нямам рекламация до сега
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Това използвам за водачи и това съм слагал на буталцата и проблеми не съм имал.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Гумичките по цялата спирачна уредба не са маслоустойчви и затова трябва много старателно да се пазят от всякакви масла и греси
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Ник никишето написа:Мой приятел си намаза водачите с медна грес ефекта е запичане затова не се слага грес температурата ебава
Според мен при водачите номерът е да уцелиш количеството лубрикант. Не ме питай, откъде знам.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Колега не напразно пишат спирачно масло ! И е в цялата система . Толкова е агресивна че сваля боя незнам ако тир там е на въздух ама в колите си е с малоо
Re: RE: Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Водачи казваш на водещите втулки нали? В някой комплекти има смазка, в други - неНик никишето написа::Mr Green Fun Може и да бъркам или тук на всичко пишем грес . Използвам такава смазка след изчистване на водачите до блясък нямам рекламация до сега
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Ник никишето написа:Колега не напразно пишат спирачно масло ! И е в цялата система . Толкова е агресивна че сваля боя незнам ако тир там е на въздух ама в колите си е с малоо
Може ли да ми покажеш някакъв сериозен източник, в който пише за спирачно масло
Спирачната течност не е масло
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Подкрепям Камен !
Когато си търсих гумички от специализиран магазин за о-пръстени в Стара Загора жената ми каза, че тези, които ми дава са за спирачна течност. Маслоустойчивите били друг вид. Спирачната течност НЕ е масло.
Когато си търсих гумички от специализиран магазин за о-пръстени в Стара Загора жената ми каза, че тези, които ми дава са за спирачна течност. Маслоустойчивите били друг вид. Спирачната течност НЕ е масло.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Аз съм сигурен че са различни о пръстените те и за феон са различни и за хидравлика също . За спирачно масло е термин който никой не го ползва има си вискозитет ниска свиваемост не допуска развитие на ръжда . По ваша логика няма хидравлично масло а хидравлична течност !!! Пиши ако има развитие с задържането па дали казвам светло или бяло въпрос на възприятие
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Хидравлично масло има, но не го бъркай със спирачна течност.
Спирачната течност прилича на масло, но не е масло. Тя е смес основно на спирт и глицерин.
Разгледай някое шишенце от спирачна течност, че никъде не пише ,,ойл,, а на бутилките с хидравлично масло си пише ,,ойл,,
Спирачната течност прилича на масло, но не е масло. Тя е смес основно на спирт и глицерин.
Разгледай някое шишенце от спирачна течност, че никъде не пише ,,ойл,, а на бутилките с хидравлично масло си пише ,,ойл,,
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Спирачната течност е подобна на антифриза, затова е и хигроскопична. Не е масло и не се смесва с маслата, разслояват се. Маслото на хидравликата е масло, петролен продукт, въпреки че вече има и синтетика.
Водачите на спирачните апарати се мажат с почти всяка грес, там няма висока температура. Ако имаше, как ще издържат гумените маншончета? Така че медна, сливова, гродова са просто маркетинг. Аз ползвам литиева, която издържа до 150 градуса и е напълно достатъчна.
Буталцата и гумените сегменти не се мажат с нищо. При монтажа се мацват със спирачна течност, за да се пъхне лесно буталото. Под прахозащитния маншон не се слага никаква смазка. Всичко друго е фолклор.
Да, ktamen е написал същото преди мен.
Водачите на спирачните апарати се мажат с почти всяка грес, там няма висока температура. Ако имаше, как ще издържат гумените маншончета? Така че медна, сливова, гродова са просто маркетинг. Аз ползвам литиева, която издържа до 150 градуса и е напълно достатъчна.
Буталцата и гумените сегменти не се мажат с нищо. При монтажа се мацват със спирачна течност, за да се пъхне лесно буталото. Под прахозащитния маншон не се слага никаква смазка. Всичко друго е фолклор.
Да, ktamen е написал същото преди мен.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
1 месец след като пуснах темата,ми остана време днес да видя къде е проблема.
Първо свалих апарата както е с маркуча на едно трупче и опитах да върна буталото с леко почукване и дълбок камък вкаран в буталото.Не помръдна.
Отвих щуцера за обезвъздушаване и пак с почукване...никаква промяна.Явно проблема беше вътре в апарата.Напомпих няколко пъти с педала да изскочи буталцето и свалих апарата.
Оказа се че по буталото няма ръжда,а проблема явно беше под уплътнителния пръстен.Беше шупнала малко ръжда и надуваше пръстена,от там и буталото не помръдваше.
Разглобих всичко,и с водна шкурка зачистих буталото за всеки случай.
С тел за чинии изчистих ръждата в апарата,а с телена четка за винтоверта успях да бръкна в самия канал и да се изчисти мизерията в него.После сглобих всичко и буталото вече се връщаше свободно на ръка.
Покарах 30-тина километра и за сега няма проблеми.
Първо свалих апарата както е с маркуча на едно трупче и опитах да върна буталото с леко почукване и дълбок камък вкаран в буталото.Не помръдна.
Отвих щуцера за обезвъздушаване и пак с почукване...никаква промяна.Явно проблема беше вътре в апарата.Напомпих няколко пъти с педала да изскочи буталцето и свалих апарата.
Оказа се че по буталото няма ръжда,а проблема явно беше под уплътнителния пръстен.Беше шупнала малко ръжда и надуваше пръстена,от там и буталото не помръдваше.
Разглобих всичко,и с водна шкурка зачистих буталото за всеки случай.
С тел за чинии изчистих ръждата в апарата,а с телена четка за винтоверта успях да бръкна в самия канал и да се изчисти мизерията в него.После сглобих всичко и буталото вече се връщаше свободно на ръка.
Покарах 30-тина километра и за сега няма проблеми.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Хай, честито ти, Санде.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Благодаря,но ще взема да отворя и другия апарат като остане време.Той не задържа,но за всеки случай,понеже и двата ги свалих от една кола и сигурно вътре е подобна гледка като тоя
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 2.0 88г. задържа ляв спирачен апарат
Много е вероятно да е така, но ако си е ОК може да не го бараш за момента.
Последна промяна от stefan4o на Нед 17 май 2020 18:38, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous и 198 госта