Здравейте, последните няколко дни от както се затопли установих ,че климатроника не духа студено ,а хладно и при температура на вън от порядъка на 23 градуса вътре почети не охлажда. Миналата година я карах на майстор за фреона. Включиха я към онея машини дето източват и пак вкарват фреона за 30ина мин.(до колкото знам е такава) и ми казаха ,че всичко е наред и не липсва нинакъв фреон. Обаче забелязвам че в топлото не охлажда мн ефективно ,да не кажа въобще. То и не знам на тоя клас коли колко им е охлаждане то ппц ама да.
Четох из интернет и днеска на запален двигател и на вън около 21 градуса пуснах климатроника на най-студеното което може обаче двете тръби които влизат в купето не промениха температурата си. До колкото разбрах тънката трябва да стане топла ,а дебелата студена, това не се случи за около 5 мин , а трябвало за 1 2 да стане .Четох ,че можело да се получи така от запушвания по системата или някакъв клапан в компресора да не сработва. Някакъв съвет какво мога да проверя сам или само на майстор става? Имам и vcds но не знам на кои канали мога да проверя. Иначе грешки не ми изписва.
Благодаря
Голф 4 климатроник
- alex_7656
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Голф 4 климатроник
Компресора изщрака ли? Включи ли ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 климатроник
Това,че лани не е имало проблем,не означава че и сега е така. Зимата пуска ли да работи компресора?
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 4 климатроник
Зимата пуска ли да работи компресора?
Почивал и вероятно починал.
Re: Голф 4 климатроник
Колата не се ползваше от септември до преди месец и реално нищо не съм пробвал по нея през тоя период ,пък и нали под 10 градуса не се включват.
Ппц като пусна на AUTO, то аз и винаги него си ползвам и евентуално да си настроя малко градусите ,но се чува нещо като изщракване. Оборотите се вдигат също. А и за прецакан компресор няма ли да има някаква грешка.
Мисля да замеря буксата на компресора дали отива достатъчно ток, че доста случаи прочетох дето им е такъв проблема. И датчика за налягането четох ,че понякога прави проблеми. На неработещ компресор трябвало да отива около 3 волта ,а на пуснат климатроник 5. Някой запознат ако може да каже така ли е. Отделно разбрах ,че и релето за перките отпреде също управлявало и компресора. Ама перките си бачкат.
Ппц като пусна на AUTO, то аз и винаги него си ползвам и евентуално да си настроя малко градусите ,но се чува нещо като изщракване. Оборотите се вдигат също. А и за прецакан компресор няма ли да има някаква грешка.
Мисля да замеря буксата на компресора дали отива достатъчно ток, че доста случаи прочетох дето им е такъв проблема. И датчика за налягането четох ,че понякога прави проблеми. На неработещ компресор трябвало да отива около 3 волта ,а на пуснат климатроник 5. Някой запознат ако може да каже така ли е. Отделно разбрах ,че и релето за перките отпреде също управлявало и компресора. Ама перките си бачкат.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 4 климатроник
Най добре я закарай на някой който разбира и е сигурен какво прави. Вероятността да строшиш нещо допълнително съществува
Re: Голф 4 климатроник
Днеска проверих и компресорът се включва. Всичките бушони свързани с климатичната система са ок. Само сензора g65 за налягането ми дава стойности за напрежението доста по-ниски от тези които видях от интернет ,но мисля да пробвам с такъв от друга кола ,защото не изключвам да има теч на фреон ,но пък до колкото разбрах точно тоя сензор дава грешка при липса на фреон и спира компресора от включване, а при мен той се включва. Днеска измерих температурата на въздуха от духалките при настроен климатроник на най-студено и беше 14градуса при температура 17 на вън.
Re: Голф 4 климатроник
Оказа се клапана в компресора. Казаха ми ,че е заял в положение за 15 градуса и за това не охлажда. Цялата процедура със сваляне и смяна е около 150лв и 4 5 часа
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта