Тъмна,ръждива течност в казанчето?!?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Тъмна,ръждива течност в казанчето?!?!

Мнениеот Даскала™ » Съб 05 май 2007 15:44


Отскоро забелязвам,че ми потъмня антифриза/водата в казанчето.И нещо друго - започнаха трудно да се въртят болтовете за регулиране на газовата.............вярно,че от едно място губя течност и доливам само вода.....може доста да съм разредил антифриза вече,но................дали не меша маслото с антифриза или мембраните на газовата правят мизерията или може би голямото количество вода спрямо антифриз :roll:




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 05 май 2007 15:50


Ако някога някой е слагал присадка против течове в охладителната при това разреждане с вода присадката почва да се отмива....мисля,че това ен ай-вероятната причина.....
Използвам сручай все пак да кажа-колеги никога не слагайте нищо в охладителната система освен антифриз и малко[color=red] дестилирана вода[/color] ако трябва за разреждане -присадките и чешмяната вода са бомба със закъснител..и то ядрена!Аз лично се напатих от подбни манипулации с моята кола от предишните и собственици.....


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 05 май 2007 16:45


добре де нали тая присадка е предвидена че ще е във вода.....как така ще се разтваря.... нещо не ми се вярва....


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 05 май 2007 16:51


Може би като се свърже с водата тази присадка започва да образува гъста течност като кал която запушва течове :roll:
Или пък трябва задължително да се сипва дестилирана,а не чешмяна вода :roll:
И как най-ефективно да си промия охладителната система :roll:
Чул съм,че лятото е по-добре да се кара с вода,а не с антифриз :roll:


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Съб 05 май 2007 17:29


Зима или лято винаги си карай с антифриз /обикновено се разрежда 1:1 ако е концентрат с вода/, а за промивките опъни един мъркуч от чешмата и промивай докато не спрат да излизат кафевите боклуци! Може да промиеш отделно радиаторчето за купето и радиатора за ДВГ! :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 05 май 2007 18:26


LD написа: а за промивките опъни един мъркуч от чешмата и промивай докато не спрат да излизат кафевите боклуци! Може да промиеш отделно радиаторчето за купето и радиатора за ДВГ! :wink:

Само с чиста вода ли,без някакъв специален препарат :roll:
И като го опна аз не почиствам ли и двата радиатора с маркуча :roll: :lol:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 05 май 2007 19:16


Даскала™ написа:
LD написа: а за промивките опъни един мъркуч от чешмата и промивай докато не спрат да излизат кафевите боклуци! Може да промиеш отделно радиаторчето за купето и радиатора за ДВГ! :wink:

Само с чиста вода ли,без някакъв специален препарат :roll:
И като го опна аз не почиствам ли и двата радиатора с маркуча :roll: :lol:

На повечето почистващи добавки си пише да пуснеш и парното докато изтече указаното време за да почисти и радиаторчето за парното ама доколко върши тая работа не знам :oops:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 05 май 2007 19:46


аз като сменях радиатор направих така.......да не ми цапа го вкарах в банята и само с маркуча на душа наливам яко вода.....да не ти казвам кви с главно Л Л**на излезнаха :shock макар да го промиеш и после като го сложиш пак ще си бере гадости но ще има коренна разлика....виж като стиснеш някой от големите маркучи които влизат в радиатора (поне при Г2 е тъй)дали се пълни с мръсно казанчето....ако да сваляй направо и мий


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 06 май 2007 8:50


jaba7a написа:аз като сменях радиатор направих така.......да не ми цапа го вкарах в банята и само с маркуча на душа наливам яко вода.....да не ти казвам кви с главно Л Л**на излезнаха :shock макар да го промиеш и после като го сложиш пак ще си бере гадости но ще има коренна разлика....виж като стиснеш някой от големите маркучи които влизат в радиатора (поне при Г2 е тъй)дали се пълни с мръсно казанчето....ако да сваляй направо и мий

И да знаеш има голям риск после да ти протече отнякъде.....защото ще отмиеш съвсем присадката и течовете ще се появят отново..
Аз така се видях принуден да сменя радиатора и радиаторчето на парното...неизбежно беше!


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Нед 06 май 2007 12:07


Тези присадки не виждам как ще ти разкарат кафевите с главно "Л"! Присадката може да ти отстрани котления камък ако си карал с вода, но същото е ако сипеш оцет, той също ще отдели котления камък.
Аз промивах системата като сменях радиатора на ДВГ. За радиатора на купето откачих двата мъркуча влизащи в купето и там директно с мъркуча от чешмата, ту в единия ту в другия докато започне да тече само бистра вода. Ако нямаш добро парно /т.е. да имаш съмнения че радиаторчето ти е запушено с котлен камък/ тогава може да сипеш оцет и да го оставиш да постои така, но аз това не го правих защото парното си работи перфектно!
На радиатора за ДВГ пак откачи двата мъркуча и подавай вода в единия после в другия ... успех! :wink:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 06 май 2007 12:13


joker написа:И да знаеш има голям риск после да ти протече отнякъде.....защото ще отмиеш съвсем присадката и течовете ще се появят отново..
Аз така се видях принуден да сменя радиатора и радиаторчето на парното...неизбежно беше!

Тоя Джокеро ме притеснява с това изказване :cry:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 06 май 2007 12:18


Не искам да те притеснявам..просто споделям какво ми се случи.
Има течност на Лике-Моли за промивка на охладителната система...опитай я.Но от ефекта на отмиване на отложената по течовете присадка няма къде да избягаш .....


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 06 май 2007 12:23


joker написа: Има течност на Лике-Моли за промивка на охладителната система...опитай я.Но от ефекта на отмиване на отложената по течовете присадка няма къде да избягаш .....

Ама аз без присадка......с чиста чешмяна водица само :roll:
А :roll:


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Нед 06 май 2007 12:27


И аз така само с чешмяна вода промих, сипах антифриз и не ми е потъмнявал повече :roll:
така че действай, не му мисли толкова :wink:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Нед 06 май 2007 19:04


давай даскале смело........чак до там няма да се стига да сменяш радиатор ако е здрав.....прсот го промий и си карай........но за водата гледай да е дестилирана или както някой ми се стори каза разреди антифриза....щото чешмяната си е чиста кал като престои малко смятай като циркулира в цялата система....не мисля че ще имаш проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 60 госта