



Тъмна,ръждива течност в казанчето?!?!
Тъмна,ръждива течност в казанчето?!?!
Отскоро забелязвам,че ми потъмня антифриза/водата в казанчето.И нещо друго - започнаха трудно да се въртят болтовете за регулиране на газовата.............вярно,че от едно място губя течност и доливам само вода.....може доста да съм разредил антифриза вече,но................дали не меша маслото с антифриза или мембраните на газовата правят мизерията или може би голямото количество вода спрямо антифриз 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ако някога някой е слагал присадка против течове в охладителната при това разреждане с вода присадката почва да се отмива....мисля,че това ен ай-вероятната причина.....
Използвам сручай все пак да кажа-колеги никога не слагайте нищо в охладителната система освен антифриз и малко[color=red] дестилирана вода[/color] ако трябва за разреждане -присадките и чешмяната вода са бомба със закъснител..и то ядрена!Аз лично се напатих от подбни манипулации с моята кола от предишните и собственици.....
Използвам сручай все пак да кажа-колеги никога не слагайте нищо в охладителната система освен антифриз и малко[color=red] дестилирана вода[/color] ако трябва за разреждане -присадките и чешмяната вода са бомба със закъснител..и то ядрена!Аз лично се напатих от подбни манипулации с моята кола от предишните и собственици.....
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Даскала™ написа:LD написа: а за промивките опъни един мъркуч от чешмата и промивай докато не спрат да излизат кафевите боклуци! Може да промиеш отделно радиаторчето за купето и радиатора за ДВГ!
Само с чиста вода ли,без някакъв специален препарат![]()
И като го опна аз не почиствам ли и двата радиатора с маркуча![]()
На повечето почистващи добавки си пише да пуснеш и парното докато изтече указаното време за да почисти и радиаторчето за парното ама доколко върши тая работа не знам

- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
аз като сменях радиатор направих така.......да не ми цапа го вкарах в банята и само с маркуча на душа наливам яко вода.....да не ти казвам кви с главно Л Л**на излезнаха
макар да го промиеш и после като го сложиш пак ще си бере гадости но ще има коренна разлика....виж като стиснеш някой от големите маркучи които влизат в радиатора (поне при Г2 е тъй)дали се пълни с мръсно казанчето....ако да сваляй направо и мий

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jaba7a написа:аз като сменях радиатор направих така.......да не ми цапа го вкарах в банята и само с маркуча на душа наливам яко вода.....да не ти казвам кви с главно Л Л**на излезнахамакар да го промиеш и после като го сложиш пак ще си бере гадости но ще има коренна разлика....виж като стиснеш някой от големите маркучи които влизат в радиатора (поне при Г2 е тъй)дали се пълни с мръсно казанчето....ако да сваляй направо и мий
И да знаеш има голям риск после да ти протече отнякъде.....защото ще отмиеш съвсем присадката и течовете ще се появят отново..
Аз така се видях принуден да сменя радиатора и радиаторчето на парното...неизбежно беше!
- LD
- Мнения: 106
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Тези присадки не виждам как ще ти разкарат кафевите с главно "Л"! Присадката може да ти отстрани котления камък ако си карал с вода, но същото е ако сипеш оцет, той също ще отдели котления камък.
Аз промивах системата като сменях радиатора на ДВГ. За радиатора на купето откачих двата мъркуча влизащи в купето и там директно с мъркуча от чешмата, ту в единия ту в другия докато започне да тече само бистра вода. Ако нямаш добро парно /т.е. да имаш съмнения че радиаторчето ти е запушено с котлен камък/ тогава може да сипеш оцет и да го оставиш да постои така, но аз това не го правих защото парното си работи перфектно!
На радиатора за ДВГ пак откачи двата мъркуча и подавай вода в единия после в другия ... успех!
Аз промивах системата като сменях радиатора на ДВГ. За радиатора на купето откачих двата мъркуча влизащи в купето и там директно с мъркуча от чешмата, ту в единия ту в другия докато започне да тече само бистра вода. Ако нямаш добро парно /т.е. да имаш съмнения че радиаторчето ти е запушено с котлен камък/ тогава може да сипеш оцет и да го оставиш да постои така, но аз това не го правих защото парното си работи перфектно!
На радиатора за ДВГ пак откачи двата мъркуча и подавай вода в единия после в другия ... успех!

- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
давай даскале смело........чак до там няма да се стига да сменяш радиатор ако е здрав.....прсот го промий и си карай........но за водата гледай да е дестилирана или както някой ми се стори каза разреди антифриза....щото чешмяната си е чиста кал като престои малко смятай като циркулира в цялата система....не мисля че ще имаш проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 60 госта