Здравейте имам джета 1.8 пълен инжекцион механичен значи пробелема е следния като пусна климатика държи ниски обороти даже се мъчи да гасне регулирам оборотите докато е пуснат климатика държи нормални обороти обаче като го изключа държи пък високи обороти регулирам ги държи си нормални пусна ли климатика пак същото някой може ли да каже къде да търся проблема защото много гадно
Ако темата не е за тук моля да бъде преместена където трябва
Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Ниски обороти с пуснат климатик
Диагностика и добър майстор! К-Е джетроника е труден за новите млади майстори, трябва ти някой който наисти ги помни и прави!Интересно ми е ,и ще следя развитието!
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Ниски обороти с пуснат климатик
Става дума че това го прави на газ бензина го е забравила одавна
Re: Ниски обороти с пуснат климатик
Ами то за това бензиновата горивна уредба си има регулиране при пускане на климатика-повишаване на оборотите(даване газ) !
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик
При механичната инжекция решението за оборотите е вероятно малко по-различно от на електрическата, предполагам.
Най-вероятно е да има някъде някой актуатор, който да придърпва дроселовата клапа? Поогледай под предния капак малко.
Преди пак ли е била така? В смисъл климатика сега ли започна да го ползваш?
С коя инжекция си? К-Джетроник или КЕ-Джетроник?
http://www.a2resource.com/electrical/ma ... ronic.html
Най-вероятно е да има някъде някой актуатор, който да придърпва дроселовата клапа? Поогледай под предния капак малко.
Преди пак ли е била така? В смисъл климатика сега ли започна да го ползваш?
С коя инжекция си? К-Джетроник или КЕ-Джетроник?
http://www.a2resource.com/electrical/ma ... ronic.html
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик
Миналото лято също го ползвах нямаше проблеми от скоро взе да прави така има едно подобно като стъпков мотор влиза във дорселовата клапа незнам да несе бъзика то иначе мисля че бях с k-jetronic
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик
Джетата би трябвало да е gx мотор и там има компютър д-р което е че е с стария фреон и ако е пълнен с новия без смяна на дехидратора и компресора се мъчи и става така ( сипва се д-р тип масло в компресора и всяка година се прави профилактика ) . Стъпков клапан има с би метална пластина с Ел нагревател изключи буквата преди да запалиш и виж дали пак умира
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик
Фреона е от новия дехидратора е сменен всичко е направено за да работи компресора с новия фреон
За клапан става дума за този който е до вмукателния колектор
За клапан става дума за този който е до вмукателния колектор
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта