Здравейте,
Доста търсих, но не открих отговор на въпроса си и моля за съпорт. Та накратко - двете перки за охлаждане не работеха, нито една от степените им. Пробвал съм ги с директно захранване от акумулатора. Смених ги и съответно сегашните работят със сигурност, тествани са по същия метод. Питането ми е как да тествам цялата система за да съм сигурен, че при нужда всичко ще сработи? Тоест датчика на радиатора ще даде информация, а релето от своя страна ще ги подкара?
Поздрави!
Bora AJM охлаждащи перки
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Bora AJM охлаждащи перки
Вадиш буксата на термошалтера и окъсяваш кафявия кабел с един от двата червени (двете степени). Другия тест е да си пуснеш климатика и тогава също въртят дори само на контакт без да палиш. Третият е да изчакаш да загрее и да си ги пусне.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Bora AJM охлаждащи перки
Климатикът няма фреон и това е една от причините да искам да ги проверя преди да ходя да го зареждам. Беше спукан радиаторът. До сега колкото и да съм карал, и при 38 градуса навън забива на 90 градуса и не мърда, но перка не съм чувал.
Кое визираш под термошалтер?
Кое визираш под термошалтер?
- toci_81
- Мнения: 191
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: Bora AJM охлаждащи перки
Температурният датчик на радиатора. 

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Bora AJM охлаждащи перки
Благодаря! Тоест го накъсявам просто?
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Bora AJM охлаждащи перки
Да, термошалтерът дава на късо кафявиям кабел с единия или другия червен от буксата му, това са двете степени на перките.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Bora AJM охлаждащи перки
след като тръгне от окъсяване на буксата трабва да загрееш колата на място за да провериш дли ще включи защото може и да е прецакан термо датчика
намери си един лазерен термометър и следи температурата при датчика
намери си един лазерен термометър и следи температурата при датчика
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Bora AJM охлаждащи перки
Този мотор за да загрее трябва да го държиш на оборот, на място няма загряване особенно с отворен капак... Скоро сменях датчика та го мъчих. Като стопли ги върти 10-20 секунди и гаснат...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта