Пробвах с друг акумулатор, зарежда на същото напрежение 13.6 някъде.
Реших да включа моя все пак да пробвам още веднъж да го заредя, но май няма смисъл ще трябва да се сменя.
Зарядното зарежда на Low режим на 12.9, на High 13.3V.
Течността постоянно ври(за момента не прелива), нз дали е нормално.
Като го изключа и замеря от 11.8 почва да пада много бързо.
Пробвах да сменя реле регулатора, но с новото въобще не се зарежда акумулатора и го върнах.
Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Нормално е да излизат леки балончета и да шуми но не и да ври.
Ако успее да се зареди, премери колко показва на зарядното и го изключи за около 1 час, след което премери пак акумулатора. Ако се е разредил за този 1 час го засили към вторични.
Ако ти е на удобно място динамото, премери директно на него какви стойности дава. Единия кабел от мултицета го слагаш на гайката с която е захванат плюсовия проводник, а с другия край на мултицета пипаш било то на корпуса на динамото или някъде по двигателя на маса.
Ако успее да се зареди, премери колко показва на зарядното и го изключи за около 1 час, след което премери пак акумулатора. Ако се е разредил за този 1 час го засили към вторични.
Ако ти е на удобно място динамото, премери директно на него какви стойности дава. Единия кабел от мултицета го слагаш на гайката с която е захванат плюсовия проводник, а с другия край на мултицета пипаш било то на корпуса на динамото или някъде по двигателя на маса.
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Май ще излезе, че зарядното е скапало акумулатора.
След втори опит за зареждане на High дигна на 15.1V по време на самото зареждане.........
След втори опит за зареждане на High дигна на 15.1V по време на самото зареждане.........
- MamaMy
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Това не те интересува. Може да ти покаже и 21 волта. Въпроса е при изключено зарядно какво сочи на акумулатора.
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Започнах да търся алтернатор и съм в дилема.
На моят не пише нищо друго освен 0123320007 като по този номер излиза различна информация относно амперите, някъде го дават 70 другаде 90.
Въпросът е ако поръчам такъв от 1.8 90к.с.(визуално е същия) дали ще има проблем дори и да се окаже, че има разлика в амперите.
На моят не пише нищо друго освен 0123320007 като по този номер излиза различна информация относно амперите, някъде го дават 70 другаде 90.
Въпросът е ако поръчам такъв от 1.8 90к.с.(визуално е същия) дали ще има проблем дори и да се окаже, че има разлика в амперите.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Колкото повече ампери, толкова по-добре колега. Ще имаш повече запас за ел. консуматори. Има значение захващането към стойката, в зависимост дали си с или без климатик.
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Оказа се, че проблемът е в реле регулатора.
А що се отнася до акумулатора в момента работи на 50%, т.е. ще се сменя.
Благодаря на всички за помощта.
А що се отнася до акумулатора в момента работи на 50%, т.е. ще се сменя.
Благодаря на всички за помощта.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Ако колектора е изяден(износен) ,и 20 реле-регулатори да смениш -все тая.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
отиди накъде където продават акумулатори да го замерят с товарната вилката, ама си приготи и кеш за нов акумулатор :)
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 3 1.8 75h.p 96г. AAM Проблем с алтернатор
Преди да почнеш да бърникаш, алтернаторът вероятно е бил в изправност. Ама ти не си се сетил да измериш напрежението на изхода му, а си се впуснал в експерименти.
1 Измери напрежението на изхода на алтернатора при включени и изключени консуматори.
2 Измери напрежението на акумулатора при включени и изключени консуматори.
3 Напиши четирите числа тук.
1 Измери напрежението на изхода на алтернатора при включени и изключени консуматори.
2 Измери напрежението на акумулатора при включени и изключени консуматори.
3 Напиши четирите числа тук.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 85 госта