Имам съмнения че съм издухал гарнитурата на главата, но вътрешно си се надявам авариите да не са свързани помежду си.
И така, преди няколко седмици ми се случи да се отчупи щуцера на изпарителя и изминах около 7км градско без вода. Датчика за нивото не сработи, лампи не светнаха и аз си карах. Бях спрял за малко и когато запалих звука беше като на разбита ролка от ремъците. Оправих маркучите, сипах вода, запалих, малко трудно обезвъздуши. Маркучите бяха станали твърди на камък докато обезвъздуши, но после си омекнаха.
Сложих си метални щуцери, измих казанчето за да се оправи и датчика че беше събрал много глеч, и хоп, след 2 дена изби пластмасовата тръба която минава зад двигателя и влиза във водната помпа. Рекох си, тя е на 7г. дошло и е времето. Смених тръбата и бам нов теч


След като измих казанчето датчика ми работи или поне се надявам че работи постоянно, което означава че тези 3л. трябва да са изтекли докато е била на паркинг за 4 часа. Сипах вода и качих прохода Петрохан без без проблеми. Вдигна си 90С има си парно всичко наред. Оставих я 2 дена пред нас (без да отстранявам течовете) и сега гледам само половин литър течност изгубила

Маслото си е наред не го меша с водата, отзад не пуши, маркучите не са на камък (е след 3-4км стават малко твърди но не и на камък), капачката си държи 1,5-2 бара, не изхвърля през нея.
Кажете как да разбера дали със сигурност съм за гарнитура?