Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
Здравейте колеги.Вчера смених охладителната течност на Голфа.При наливането на новата и паленето на двигателя,сигурно се е получил въздушен джоб.Разширителното казанче беше пълно и я запалих.Пуснах и парното.Капачката на казанчето беше поставена.Да,обаче не издърпваше още от течността.Изведнъж колата стигна до около 100 градуса.Тогава я изгасих.Веднага щом го направих,колата се обезвъздуши и "глътна" още доста течност.При повторното и запалване веднага падна от 100 на 90 градуса.Интересното беше,че перката не се включи на тези 100 гр.Иначе си работи.След това си се включваше нормално.Колата е стояла около 4 мин на тези градуси по табло(аз дебнех дали ще трябва да доливам антифриз)Каква е възможността да съм прецакал гарнитура и реални ли са били тези градуси,щом перката не се включи?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
Едва ли й има нещо на гарнитурата. Сега топли ли парното, ако имаш газова топли ли са маркучите? А тези на радиатора отгоре и отдолу като включи перката и е отворил термостата? Ако да - няма повод за проблем според мен.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
Парното работи идеално.Нямам газова.Проблема беше,само докато се обезвъздуши.Не ми се струва много висока температура,но не бях сигурен.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
Нищо и няма. Остави я на празен ход, докато пусне перките. Тогава на 100% е готова.
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
След като е "глътнала" антифриза и ако си долял на запален двигател а не на загасен не би трябвало да има проблем.barutchiev написа:Здравейте колеги.Вчера смених охладителната течност на Голфа.При наливането на новата и паленето на двигателя,сигурно се е получил въздушен джоб.Разширителното казанче беше пълно и я запалих.Пуснах и парното.Капачката на казанчето беше поставена.Да,обаче не издърпваше още от течността.Изведнъж колата стигна до около 100 градуса.Тогава я изгасих.Веднага щом го направих,колата се обезвъздуши и "глътна" още доста течност.При повторното и запалване веднага падна от 100 на 90 градуса.Интересното беше,че перката не се включи на тези 100 гр.Иначе си работи.След това си се включваше нормално.Колата е стояла около 4 мин на тези градуси по табло(аз дебнех дали ще трябва да доливам антифриз)Каква е възможността да съм прецакал гарнитура и реални ли са били тези градуси,щом перката не се включи?
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
На двигател 1.8 вече 4-5 пъти ми се късат маркучи, изтичат водите и стигам 100-105 градуса. Проблеми все още няма с гарнитурата, така че бъди спокоен. Перките не са се включили, защото до датчика не е стигнал антифриз и реално няма от къде да получи информация за температурата, за да пусне перките. Все пак си следи нивото на антифриза всяка сутрин.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
колегата е прав за перките глътнала е водата когато е отворил термостата и тогава ти е напълнил радиатора
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
Значи общо взето колегата и един термостат да смени...По принцип такива дейности ги комбинирам със смяна на антифриз.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
Няма и нищо . Това за перките няма как да се включат , щото е нямало циркулация на охл.течност в него момент
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Голф 4 1.8 2000г.Прегряване след смяна на охладителна течност
Благодаря момчета.Няколко дена вече е наблюдавам и няма проблеми. @dimjek ,всъщност я изгасих защото много бързо взе да качва градуси.След изгасянето,веднага ми дръпна течността.Долях я и веднага запалих.Моментално падна на 90 гр.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 198 госта