Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX
Привет колеги. На въпросния Голф 5 диагностиката в сервиз показа две грешки.За едната си знаех и това беше повода да ги посетя.Напоследък доста често ми светваше Check-а и хващах грешката с OBD II адаптера си- проблем с EGR-а, но има и друга - касаеща втората Ламбда сонда (NoX сензор). Цената на този NoX сензор била към 1000 лв. В сервиза ми предлагат срещу 300 лв. затапване и софтуерно изолиране на ЕГР-а , както и на тази сонда.При сондата проблема е,че са ми махани катализаторите (при мене са два). Понякога колата е много мудна и няма динамика, понякога се "изстрелва" и ускорява отлично.Не знам дали това поведение се дължи на повредата в ЕГР-а или на шашкането на тази Ламбда сонда ? Според тях по-скоро е от сондата!Дали изолирането на ЕГР-а и ламбда сондата ще подобрят поведението на колата? По принцип исках да си подменя ЕГР-а с нов, понеже съм чел как освен екологията, намалява детонациите, зимата двигателя загрява по-бързо и т.н.
- tdi fen
- Мнения: 4245
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX
егр е вариант да се премахне,но nox сензора, това ламбда сондата според мен няма как да се премахне и да работи нормално двигателя
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX
Колега,я напиши номерата на грешките.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX
Zdravko Zankov написа:Колега,я напиши номерата на грешките.
Тази за ЕГР-а е: Р 0400
За NoX сензора: Р1071
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX
Щом нямаш катализатор,я набива. Този, който ще спре ЕГР, може да изолира и втората сонда. Другият вариант е с дистанционна втулка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта