Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamingo
Мнения: 261
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
Двигател: BAG 2004
Местоположение: София

Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX

Мнениеот plamingo » Пет 11 сеп 2020 16:41


Привет колеги. На въпросния Голф 5 диагностиката в сервиз показа две грешки.За едната си знаех и това беше повода да ги посетя.Напоследък доста често ми светваше Check-а и хващах грешката с OBD II адаптера си- проблем с EGR-а, но има и друга - касаеща втората Ламбда сонда (NoX сензор). Цената на този NoX сензор била към 1000 лв. В сервиза ми предлагат срещу 300 лв. затапване и софтуерно изолиране на ЕГР-а , както и на тази сонда.При сондата проблема е,че са ми махани катализаторите (при мене са два). Понякога колата е много мудна и няма динамика, понякога се "изстрелва" и ускорява отлично.Не знам дали това поведение се дължи на повредата в ЕГР-а или на шашкането на тази Ламбда сонда :rolleyes ? Според тях по-скоро е от сондата!Дали изолирането на ЕГР-а и ламбда сондата ще подобрят поведението на колата? По принцип исках да си подменя ЕГР-а с нов, понеже съм чел как освен екологията, намалява детонациите, зимата двигателя загрява по-бързо и т.н.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4245
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX

Мнениеот tdi fen » Пет 11 сеп 2020 17:28


егр е вариант да се премахне,но nox сензора, това ламбда сондата според мен няма как да се премахне и да работи нормално двигателя


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 12 сеп 2020 16:17


Колега,я напиши номерата на грешките.


Потребителски аватар
plamingo
Мнения: 261
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
Двигател: BAG 2004
Местоположение: София

Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX

Мнениеот plamingo » Съб 12 сеп 2020 17:01


Zdravko Zankov написа:Колега,я напиши номерата на грешките.

Тази за ЕГР-а е: Р 0400
За NoX сензора: Р1071


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 5, 1,6 FSI, 115 k.c. 2004 г. – EGR + NoX

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 12 сеп 2020 18:02


Щом нямаш катализатор,я набива. Този, който ще спре ЕГР, може да изолира и втората сонда. Другият вариант е с дистанционна втулка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта