Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Конверсия от демпферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот groznika » Чет 06 яну 2011 18:05


Добър ден :)
Така се случи, че съм се запътил към нов съединител.
Цените за такъв с демпферен маховик не искам да ги коментирам. На няколко места обаче прочетох, че успешно се заменял демферния с обикновен маховик. Получих и няколко такива съвета.
За жалост така и не разбрах какъв ще да е този обикновен маховик и по-точно - никой не конкретизира нищо по въпросната конверсия. Не разбрах от каква кола е, никакви технически подробности... едно голямо нищо!

Ще се радвам собственици на G4 1.8Т (AGU 1999г.) претърпели въпросната операция или специалисти които са в течение да споделят мнения, впечатления и съвети.

Благодаря :)

Последна промяна от groznika на Чет 06 яну 2011 21:17, променено общо 1 път.




golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Конверсия от демферн маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот golfmk1 » Чет 06 яну 2011 18:16


Слага се всичко от VR6 но мисля,че има лека заигравка със самия маховик.Нека по запознатите да споделят и те мнения :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Конверсия от демферн маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 яну 2011 18:35


Слага се маховик от АБФ/Г60 от някоя морга със съединител от ВР6.


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Конверсия от демферн маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот VW Golf VR6 » Чет 06 яну 2011 18:51


И като ефект какво се очаква и какво се постига... Аз си поръчах преди 1 сездица частите за конверсията, но чакам да присигнат... и ми е интересно дали ще има някаква промяна...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Конверсия от демферн маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 яну 2011 18:53


Основната промяна е че вече няма да даваш пари за демпферен маховик :lol:


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Конверсия от демферн маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот groznika » Чет 06 яну 2011 19:02


Препоръчват ми пълен комплект (дискове, лагер и маховик) на валео за приблизително 800 лв.
Дали си засужава?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Конверсия от демферн маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот Dorian » Чет 06 яну 2011 20:34


Не
Първо че Валео вече са боклуци и втора че парите са близки до комплекта с маховик на Люк или Закс
Слагай обикновен маховик от АБФ и нов комплект съединител и ще минеш с 300-400лв.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Конверсия от демферн маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот groznika » Чет 06 яну 2011 20:47


Значи можеш ли да уточниш какво имаш предвид под "боклуци"?
Все пак всичко ще е ново. Ако изкара да речем 100 000 защото е боклук и не даяни колкото закса например 200 000 хич не ме притеснява.
Колата няма чипове и турбо тунингизми. Карам си я абсолютно стокова без никакви амбиции за изпрегания и ъпгрейди. Другото което е важно, че няма да се женя за този автомобил.
От друга страна чаркове втора употреба и аз си имам. Симптомите които имам са на приплъзване и не мисля, че имам проблем с маховика. Спокойно мога да мина с два нови диска и да затворя кутията, но предпочитам да подменя всичко за да не я мисля в обозримо бъдеще повече :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 яну 2011 22:59


При мен отворихме кутията и маховика беше ОК.Взех лагер , съединител и притискател(бях го прегрял)за 240(без отстъпка 280) лева на ЛУК (щото такъв е маховика) и си свиркам.При 1.8Т въртящия момент се развърта по-плавно и изглежда заради това маховика не умира със всеки съединител.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот groznika » Чет 06 яну 2011 23:21


Rabbit_TDI написа:При мен отворихме кутията и маховика беше ОК.Взех лагер , съединител и притискател(бях го прегрял)за 240(без отстъпка 280) лева на ЛУК (щото такъв е маховика) и си свиркам.При 1.8Т въртящия момент се развърта по-плавно и изглежда заради това маховика не умира със всеки съединител.


И това разбира се е вариант в тази криза и то баш след празниците и голямото изваждане...
Утре отварям кутията и ще видим каква е присъдата :(


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот MK4 » Чет 06 яну 2011 23:22


Абе точно при 1.8Т не е никак плавен въртящия момент, тая малка турбинка доста рано и рязко надува.
Аз текъв сетъп ползвах преди две години на бившия ми голф, феродо VR6, маховик ABF/G60, перфектна комбинация, отърваваш се завинаги от демфера и новото феродо е 228мм, с 8мм повече от стоковия и държи на малко повече коне :)
Всичко си взех Закс, няма смисъл от експерименти за 100-200 лв разлика.

P.S.
ABF маховика е значително по-лек от стоковия и това също се отразява положително ;)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 яну 2011 23:42


MK4 написа:ABF маховика е значително по-лек от стоковия и това също се отразява положително ;)

То това май е основната разлика.Как се отразява обаче на колата - празен ход и т.н.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот groznika » Съб 08 яну 2011 21:07


И такаааа...
Вече съм с чисто нов съединител. Маховикът беше заменен с масивен. Всичко комплект Valeo.
Общата цена на удоволствието е грубо 1000 лв тотал. На мен ми стъпи малко по-тънко благодарение на верни другари и готин майстор :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19295
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот stefan4o » Съб 08 яну 2011 21:35


Колега, почти толкоз пари излезе смяната на демпферен маховик и пълен комплект съединител на Лук. Става дума обаче за дизелова кола - Пассат Б5.5 мотор 1.9 ТДИ 130к.с. Казвам го само информативно, нямам за цел да те карам да се чувстваш прецакан или от сорта :beer
п.п. не знам дали в тая цена включваш и труд, ако е така наистина си е по-тънко :beer


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Конверсия от демферен маховик към обикновен при 1.8Т?

Мнениеот groznika » Съб 08 яну 2011 21:58


stefan4o написа:...


Включвам и труда разбира се. За това съм писал цена тотал :)
Сумата е ориентировъчна и вярна към клиентски цени в сервиз за труд + части. Аз успях да се възползвам от дебела отстъпка за съединителя + добра приятелска цена в сервиза.
Реално съм прилично под споменатите 1000 лв, но поради изключителния жест който ми бе направен не искам да коментирам цената :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта