Здравейте.Колата е бензин 1.8 моно RP.Проблема се появи от скоро.При първо палене на студен двг. работи около 10тина сек губи обороти и гасне.При форсиране пак губи мощност и гасне.....от ауспуха изхвърля бензин.Ако прехвърля на газ и оставя да позагрее пали и си работи нормално и на бензин.Та от прочетеното до тук във форума оставам с впечатление,че може да е термо-датчик.Но не съм сигурен кой точно трябва да сменя.
От долу на маркуча датчика изглежда по този начин .......... отгоре
Искам да пробвам първо с това........ако не сервиз.Ще ви благодарен,ако ме насочитте точно кой да сменя........предполагам единия дава сигнал към таблото........
Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Първо се мери и после се сменя, колега. Да, единият е за таблото, другият за ЕКУ.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Аз имам спомен че някъде съм чел че единия е за подгфрева на колекторите.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Да направим уточнение:
На фланеца има два датчика - за табло и ЕКУ и един прекъсвач/суич за подгрева на колектора. Последният стои отдолу на фланеца.
На фланеца има два датчика - за табло и ЕКУ и един прекъсвач/суич за подгрева на колектора. Последният стои отдолу на фланеца.
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Значи отгоре са два датчика,този с двете плоски клеми и преди него има един малък еднопинов.Ето такъв https://imgur.com/undefined
А отдолу е само този дългия.Та ако може да ми се разясни кой за какво е ще съм ви много благодарен.
А отдолу е само този дългия.Та ако може да ми се разясни кой за какво е ще съм ви много благодарен.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Значи този отдолу ти е шалтера за подгрева на колектора. Него не го гледай изобщо. Относно другите два - ще трябва да ги тестваш, освен ако някой не даде жокер. При загряла кола дръпни кабелните обувки на единия и гледай, какво се случва на таблото.
Замери и двата при студена кола и напиши стойностите тук.
Замери и двата при студена кола и напиши стойностите тук.
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Почти съм сигурен, че е този с двата пина. Откачи ги и премери съпротивлението на студен мотор, колко показва.
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Здравейте. Снощи ми услужиха с мултицет преди малко ги измерхих.Почвам ги по ред на номерата.
Отдолу най-издължения от първия ми пост 3,58 kΩ(3 580 Ω)
Най-малкия с кръглото пинче 1,68 kΩ(1 680 Ω)
И този с кабелните обувки 0.0 прави пик от порядъка на 4000Ω за секунди и си остава на на 0
Отдолу най-издължения от първия ми пост 3,58 kΩ(3 580 Ω)
Най-малкия с кръглото пинче 1,68 kΩ(1 680 Ω)
И този с кабелните обувки 0.0 прави пик от порядъка на 4000Ω за секунди и си остава на на 0
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Koletuu написа:И този с кабелните обувки 0.0 прави пик от порядъка на 4000Ω за секунди и си остава на на 0
Ще излезе в него проблемът. Не трябва да става 0. Това значи температура, клоняща към много ниски градуси. Загрейте колата до работна температура и премерете пак него. Трябва да показва около 200-300 ома на около 90гр.
- Прикачени файлове
-
- 0900c152801bfc49.gif (74.69 KиБ) Видяна 996 пъти
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Колата я оставих до отваряне на термостата...........стойностите ги давам в същата последователност
Отдолу най-издължения от първия ми пост от 3 580 Ω падна на 318Ω при 90 95гр.
Най-малкия с кръглото пинче от 1 680 Ω оадна на136Ω
И този с кабелните обувки от 0,0 съана неизмерим пробвах всички възможни обхвати съпротивлението все много голямо............
Отдолу най-издължения от първия ми пост от 3 580 Ω падна на 318Ω при 90 95гр.
Най-малкия с кръглото пинче от 1 680 Ω оадна на136Ω
И този с кабелните обувки от 0,0 съана неизмерим пробвах всички възможни обхвати съпротивлението все много голямо............
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Почти съм готов да се обзаложа, че в него е бедата.
Предполагам е оригиналният - може ли да му видиш номерчето с 9-те цифри?
Предполагам е оригиналният - може ли да му видиш номерчето с 9-те цифри?
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Единственото различимо по самата шайба са означени на едното място някакви градуси 369гр/C другото означение е 65/55(не знам за какво е) има също означени градуси от 8гр.C до 15гр. и друго различимо като надпис не виждам..............
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
По-скоро са последните букви 369C
https://www.classic-vw.co.uk/coolant-te ... 6021-p.asp
https://www.classic-vw.co.uk/coolant-te ... 6021-p.asp
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Значи на мене ми излиза като информация,че този датчик е някакъв термошалтер за подгрев на всмукателите и за предупредителната лампа.......... да го сменям ли него?Малкия еднопиновия управлява стрелката в таблото ...........
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта