Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Здравейте,моля за помощ! Колата има следния проблем. Колата е mk4 1.8т 1999г. с код на двигателя AGU има и газова. Колата заглъхва има леки детонаций и на моменти прекъсва за част от секундата. Не се усеща ряз както би трябвало. На диагностика не изпива грешки. Смемил съм дросел,свещи,бобини,комутатор, н75,картерна вентилация,турбото прегледано преди 1г. Колата е обслужена и пак си остана проблема. Турбото добре надува. Моля за помощ! Благодаря :)
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Забравих да добавя сменена ландасонда и проверен дебитомер с друг
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
на газ или на бензин ?
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
И да двете горива. Като надуе турбото след 2500оборота започва да тресе двигателя и да заглъхва. Ходих за 1442 път на диагностика и казаха,че имало разминаване на 2ри и 4ти цилиндър, казаха за комутатор или бобина,а аз съм ги сменил. Направо незнам пълна мистерия с тая кола.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Комутаторът, ако не ме лъже паметта даваше проблем на 3-ти цилиндър, а при теб е на 2 и 4-ти.
С какъв комутатор си? Помня че имаше такива, които не даваха проблеми (мисля бе на Хитачи). Фабричните са Бош.
Подобни детонации може да се получават от свещи - след комутатора, това се случи при мен.
Иридиевите свещи сдадоха багажа след 70к км на газ. Подмени свещите за тест, защото това няма да го хванеш, размени и бобините, за всеки случай...
С какъв комутатор си? Помня че имаше такива, които не даваха проблеми (мисля бе на Хитачи). Фабричните са Бош.
Подобни детонации може да се получават от свещи - след комутатора, това се случи при мен.
Иридиевите свещи сдадоха багажа след 70к км на газ. Подмени свещите за тест, защото това няма да го хванеш, размени и бобините, за всеки случай...
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Комутатора,свещите,бобините са сменени с чисто нови,но проблема си остана и преди и след сменяването им. Мерси за свъвеите!! С тая кола брутална мистерия.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Последното, което ми идва на акъла, щом всичко това е сменено, е да имаш пропуск по картерната вентилация...
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Сменена е. Бях ходил на пушек машина и показа пропуски и смених. Мене ме съмнява датчик на разпр. вал... Мерси колета :)
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Ще видя,като сменявах свещите бяха с бял нагар. Може би е бедна сместа. Като ходиш при газаджита пусна пробно повече приток на газ пробно и колата по-зле се държеше,направо се давеше.
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Толкова много неща си сменил нито веднъж ли не направи диагностика на живи данни, горивна смес, вакууми, време на възпламеняване?
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Гледаха я ужким била добре сместа! На бустметър вакума показва в спряло положение -6, -7.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
след всичките тия смени остава или ЕКУ, или верига, или някой газаджия си е оставил ръцете при връзването на газовата към инжекторите
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Благодаря колега! Газовата е монтирана професионално. Колата е карана повече от две години без проблем. Ще проверя еку и веригата. Мерси за насоката!!! Чета по форума ,че Мишо от Герман е доста добър. Мисля като имам повече свободно време да му я закарам да я прегледа,че тов голф ме побърка и ще пиша за развитие :)
Re: Mk4 1.8т АGU прекъсва-заглъхва
Открих проблема. Да се надявам да е от това. Позанимавах се вчера с колата и открих, че маркуча от н75 до актуатора има има цепка и губи налягане. Да се надявам от това да е. Като го сменя ще пиша!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта