голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Kotlenskiq
Мнения: 226
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
Автомобил: Volkswagen
Двигател: ABD
Местоположение: Kotel

голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон

Мнениеот Kotlenskiq » Вто 01 дек 2020 13:30


Колата е голф 3 1.6 101, забелязах, че на лявото вътрешно каре е скъсан маншона, свалих полуоската и при свалянето на вътрешното каре за смяна на маншона, карето се разглоби, смених маншона сглобих карето и всичко точно. Но след смяната при каране над 80км/ч. колата тресе яко, докато преди смяната го нямаше тива тресене. Въпроса ми е има ли значение как точно се сглобява карето или просто може да си е заминало.




Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Тресене на предница след смяна на маншон

Мнениеот 777 » Вто 01 дек 2020 14:16


Реглаж не трябва ли?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Тресене на предница след смяна на маншон

Мнениеот samo_pechka » Вто 01 дек 2020 14:57


Kotlenskiq написа: Въпроса ми е има ли значение как точно се сглобява карето

Огромно!
Събаряй или я давай колата на мастер да я оправи.


Kotlenskiq
Мнения: 226
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
Автомобил: Volkswagen
Двигател: ABD
Местоположение: Kotel

Re: Тресене на предница след смяна на маншон

Мнениеот Kotlenskiq » Сря 02 дек 2020 14:00


Реглаж не трябва, сигурен съм на 100%,а относно сглобяването на карето, какъв е начина, не е ли от значение само да може да се чупи,, каналите се слагат на Х


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Тресене на предница след смяна на маншон

Мнениеот samo_pechka » Сря 02 дек 2020 14:43


...и да се движи полуоската напред-назад , това от самото каре.


Kotlenskiq
Мнения: 226
Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
Автомобил: Volkswagen
Двигател: ABD
Местоположение: Kotel

Re: голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон

Мнениеот Kotlenskiq » Сря 02 дек 2020 18:18


Имам съмнения, че ми е дълга полуоската, защото го няма този луфт който трябва да го има, между двете карета, и като я свалих гледам, че е опирала в чашката на скоростната кутия. Мисля да пробвам с по-къса полуоска, по каталог дават от 1.8 90 коня и 1.9 90 дизел, че са с 5мм по-къси от моята.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон

Мнениеот samo_pechka » Сря 02 дек 2020 19:05


Във външното каре полуоската се движи много леко аксиално! Голямото аксиално движение е във вътрешното каре. Затова монтирана полуоска няма почти никакъв ход аксиално, щото външното каре не го позволява.
Ти сам написа, че отначало не е била така., а след ремонта - проблем. Не е събрано правилно вътрешното каре и почват чалъмите . Оправи го.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Spiccer и 204 госта