голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
- Автомобил: Volkswagen
- Двигател: ABD
- Местоположение: Kotel
голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон
Колата е голф 3 1.6 101, забелязах, че на лявото вътрешно каре е скъсан маншона, свалих полуоската и при свалянето на вътрешното каре за смяна на маншона, карето се разглоби, смених маншона сглобих карето и всичко точно. Но след смяната при каране над 80км/ч. колата тресе яко, докато преди смяната го нямаше тива тресене. Въпроса ми е има ли значение как точно се сглобява карето или просто може да си е заминало.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тресене на предница след смяна на маншон
Реглаж не трябва ли?
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тресене на предница след смяна на маншон
Kotlenskiq написа: Въпроса ми е има ли значение как точно се сглобява карето
Огромно!
Събаряй или я давай колата на мастер да я оправи.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
- Автомобил: Volkswagen
- Двигател: ABD
- Местоположение: Kotel
Re: Тресене на предница след смяна на маншон
Реглаж не трябва, сигурен съм на 100%,а относно сглобяването на карето, какъв е начина, не е ли от значение само да може да се чупи,, каналите се слагат на Х
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тресене на предница след смяна на маншон
...и да се движи полуоската напред-назад , това от самото каре.
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пет 29 юли 2011 16:49
- Автомобил: Volkswagen
- Двигател: ABD
- Местоположение: Kotel
Re: голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон
Имам съмнения, че ми е дълга полуоската, защото го няма този луфт който трябва да го има, между двете карета, и като я свалих гледам, че е опирала в чашката на скоростната кутия. Мисля да пробвам с по-къса полуоска, по каталог дават от 1.8 90 коня и 1.9 90 дизел, че са с 5мм по-къси от моята.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 1.6 101 Тресене на предница след смяна на маншон
Във външното каре полуоската се движи много леко аксиално! Голямото аксиално движение е във вътрешното каре. Затова монтирана полуоска няма почти никакъв ход аксиално, щото външното каре не го позволява.
Ти сам написа, че отначало не е била така., а след ремонта - проблем. Не е събрано правилно вътрешното каре и почват чалъмите . Оправи го.
Ти сам написа, че отначало не е била така., а след ремонта - проблем. Не е събрано правилно вътрешното каре и почват чалъмите . Оправи го.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Spiccer и 204 госта