
1. Възможно ли е да бъркам при смяната?
2. Някой ако има стар 100% работещ правилно термогомно да ми го дава
3. Водна помпа - нова
4. Радиатор - нов
5. Датчик темп. нов
6. Табло - ново!
7. Антифриз нов.
andro_ написа:Термостата в ръката и си направи бърза екскурзия до Еуратек,ония със Шкодите.Същото термостат го ползва Шкода Фабия и Октавия 1.4 , 1.4 16 волта i 1.6 8 волта ,в годините след 2000.И Фелицийките го ползват 1.3 - 1.6 ама през 90-те години - след 1995.
Tyan написа:когато чуеш една врата да скърца то тя може да се отваря ...... и да се затваря ..което значи че от две решения вероятно е да си взел грешното ........ според мен датчика на тепературата за таблото ти се ебава а термостата с и работи
Tyan написа:а откъде си сигурен че е било 90 градуса ...... може да е показвало 90 градуса а да е било 120 ... а когато ти показва 70 да е всъщност 90.......... и когато ти показва 90 да е 120 и да пуска направо втора степен на перката щото датчика и е развален и 1ва не работи........ смянай всички датчици по водата ...не са скъпи .....
Tyan написа:ако датчика за температура за таблото се е бъгнал и пет табла да имаш все тая всичките ще показват еднакво ... ........ това което можеш най лесно да направиш е да сравниш показанията на датчика за темп на таблото с показанията на датчика за температура в ЕКУ то ..закачи си колата и сравни показанията ...... вервай ми толко може да се омотат нещата с тия температури и а изглежда че всичко е перфектно ..но да не еразвий си датчика за перката и виж дали не е "изяден"
vasstop написа:Хахаха, това защо ли ми звучи познатоTyan написа: развий си датчика за перката и виж дали не е "изяден"
Чефо, имам един километраж от АБД ако искаш да ти го дам за проба?
chefito написа:Tyan написа:а откъде си сигурен че е било 90 градуса ...... може да е показвало 90 градуса а да е било 120 ... а когато ти показва 70 да е всъщност 90.......... и когато ти показва 90 да е 120 и да пуска направо втора степен на перката щото датчика и е развален и 1ва не работи........ смянай всички датчици по водата ...не са скъпи .....
имам 2 табла и съм сигурен в датчика на перката....и с 2-те пуска на 92 градуса, което го изключва като прроблем...и дава достоверност на температурата....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта