На апаратите fsIII водачите са много идиотски и всяко пренатягане там дава наклон на водача, разваля успоредността им. От там при рутинна смяна на накладки при някой болтаджия почват проблемите и тресене при спиране.
Лично мое мнение.
голф4 1.9тди 131 коня 2001 г. - тресе при натискане на спирачките
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф4 1.9тди 131 коня 2001 г. - тресе при натискане на спирачките
На 131 коня спирачките не са fs3, което значи, че дисковете и накладките са 1.5 пъти цената на по-малките.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: голф4 1.9тди 131 коня 2001 г. - тресе при натискане на спирачките
има и едно много важно условие - не всеки стругар знае и може да стърже дискове.
Моите ги направи без да ги сваля от универсала - минава един път отвън след това сменя ножа и минава от вътре, след което пак сменя ножа и минава челото, което ляга на главината - така се гарантира една равнина на трите повърхности.
ако ви ги правят по друг начин по-добре не престъргвайте
Моите ги направи без да ги сваля от универсала - минава един път отвън след това сменя ножа и минава от вътре, след което пак сменя ножа и минава челото, което ляга на главината - така се гарантира една равнина на трите повърхности.
ако ви ги правят по друг начин по-добре не престъргвайте
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф4 1.9тди 131 коня 2001 г. - тресе при натискане на спирачките
По-важно е да се намери причината. Стъргането е само следствието.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф4 1.9тди 131 коня 2001 г. - тресе при натискане на спирачките
Duke_BG написа:
Моите ги направи без да ги сваля от универсала - минава един път отвън след това сменя ножа и минава от вътре, след което пак сменя ножа и минава челото, което ляга на главината - така се гарантира една равнина на трите повърхности.
Така, но не се хващат директно с универсала, а се слагат върху дорник.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: голф4 1.9тди 131 коня 2001 г. - тресе при натискане на спирачките
хвана ги директно на универсала - той си има един нож специално за това -минава по диска между универсала и диска
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: голф4 1.9тди 131 коня 2001 г. - тресе при натискане на спирачките
Не се хващат директно в универсала, нито с челюсти в отвора на диска, защото винаги има биене. Единствено може да се хващат в патронник, когато се работят с цифрова фреза върху маса чрез кръгова интерполация.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: speedvw и 212 госта