На студен двигател на празни обороти мотора се клати или приритва
напред назад .
И след като постопли се подобрява и съвсем леко приритва.
Мисфаяри няма.
Тампоните на двигател и кутия са нови.
Нека пишат колеги само които са имали и решили проблема
Благодаря.
Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
Що ли аджеба съвременните автомобили имат онова дето му се вика кампютар( а не компот) и за кво е там?
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 7 Variant
- Двигател: DDY 2018
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
apolon написа:Що ли аджеба съвременните автомобили имат онова дето му се вика кампютар( а не компот) и за кво е там?
Колегата е писал, че няма грешки какво да види повече на компютъра?
А до колкото съм чел почти няма кола с този мотор BSE без значение на коя марка от групата е да не прави така. Има писано доста по руските форуми. Основна причина за проблема казват , че е заради прекалено ниските обороти на празен ход които са за да докарат еконормата до евро 4. Моята Шкода е така и няма никакви проблеми от това клатене, просто е малко дразнещо особено когато чакам на сфетофар с току що запалена кола, но на сравнително топло време примерно поне 15 градеса. На по-студено време си включва някакъв вид смукач и държи по-високи обороти и тогава проблема го няма.
-
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
Самото клатене и приритване,в голяма степен се появява заради уплътненията на колектора-8бр. сменяш затягаш добре и забравяш.Влиза въздух покрай тези гумени пръстени и се променя горивната смес и резултата е голямо ,,кихане,,клатене и тн.
А за оборотите на празен ход,че са ниски са ниски,но тогава вибрациите и клатенето е спорадично и не толкова осезаемо.Моя BSE на празен ход е като часовник,работи си плавно без проблеми.
А за оборотите на празен ход,че са ниски са ниски,но тогава вибрациите и клатенето е спорадично и не толкова осезаемо.Моя BSE на празен ход е като часовник,работи си плавно без проблеми.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
има логика да е от недобре уплътнени колектори
при студен двигател не взима пред вид ламда сондата, а при достигане на работна температура на сондата тя започва да внася корекции
при студен двигател не взима пред вид ламда сондата, а при достигане на работна температура на сондата тя започва да внася корекции
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 7 Variant
- Двигател: DDY 2018
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
Пропуснах да напиша , че този ефект го имам само когато съм на бензин, но понеже карам оснавно на газ, обърне ли на газ там оборотите са една идея по-високи примерно около 700 и тогава нямам притрисане.
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
edisonov написа:apolon написа:Що ли аджеба съвременните автомобили имат онова дето му се вика кампютар( а не компот) и за кво е там?
Колегата е писал, че няма грешки какво да види повече на компютъра?
Грешка ще набие ако отклоненията са много големи.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
проверете ламбда сондата ако е "ленива" мотора може да не работи равномерно
- hardener
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
Гледах налягането на вакум в колектора, че е в норма поне според датчика.
И аз се колебая за ленива сонда.
Вдигнах оборотите на 830 но пак го има претрисането макар и по слабо изразено
Също така си мисля и за богата смес заради клатенето и мудното ускорение .
Като подам газ и задържа педала в едно положение модно потегля и бавно ускорява след това ускорява добре още и още без да променям педала.
Мисля че двата проблема са свързани но къде е ключът
Дали няма грешна корекция в предварението но пък не кюфка.
И аз се колебая за ленива сонда.
Вдигнах оборотите на 830 но пак го има претрисането макар и по слабо изразено
Също така си мисля и за богата смес заради клатенето и мудното ускорение .
Като подам газ и задържа педала в едно положение модно потегля и бавно ускорява след това ускорява добре още и още без да променям педала.
Мисля че двата проблема са свързани но къде е ключът
Дали няма грешна корекция в предварението но пък не кюфка.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
колко са тримовоте на 32 и 33 канал
- hardener
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
Ще ги видя тези дни че не ги помня
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
виж и ламбдата ако работи трябва да играе стойността и така https://www.youtube.com/watch?v=sMPMIo1 ... nnel=kamil
- hardener
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 5 1.6 BSE мотора се клати
Трим 33 ми дава 1.9 волта 2.0 до 2.3 като седи най вече в 1.9
Предното блокче седи в -43
Трим 32 дава 1001 или нещо от сорта и на двете блокчета и не мърдат
Трим 36 0.47волта и седи около това число .
Днес на 90 градуса мотор ми даде 42градуса на мап сензора
Уплатненията на всмукателя са сменени дава ми 350-370бара на запален
Предното блокче седи в -43
Трим 32 дава 1001 или нещо от сорта и на двете блокчета и не мърдат
Трим 36 0.47волта и седи около това число .
Днес на 90 градуса мотор ми даде 42градуса на мап сензора
Уплатненията на всмукателя са сменени дава ми 350-370бара на запален
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: hooligan_sk и 274 госта