Здравейте колеги !
Имам проблеми с вакумите , двигателя беше 1.8 112 DX но сега е 2.0 блока , а главата си е 1.8 (механичен инжекцион). Имам проблеми с вакумите над главата където идва маркуча от сервото и има 1 клапанче с 2 пъпки и 2 те са ми счупени запушвам ги с видиики но колата тръгва да гасне и търтори мотора ,дави се някяк,а като са отворени върви добре но като загрее оборотите стават 1800 - 2000 и тогава ги запушвам пак падат на 1000 и е супер но като истине и е студена мъките започват пак ( при запушено положение ) трябва да ги отпуша за да работи някак си до загряването от болчето въртя оборотите не действа хич... направо в чудо се виждам.. а преди имам спомени,че като бяха отпушени падаха оборотите ,а сега е обратното...
Понякога държа само 1 ния запушен и е що годе е добре харесва ми как върви и държи обороти но на другия ден пак почва да тресе и се принуждавам пак да ги отпуша и 2 та макума ( сякаш колата диша като са отворени) ако някой разбира ще съм благодарен да пише нещо , утре ще кача и снимки на вакумите
Проблем с вакумите голф 1 гти
- stefan4o
- Мнения: 17443
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с вакумите голф 1 гти
Снимка няма смисъл да качваш, колега.
Щом има нужда от такива занимавки, според мен се касае за проблем в смесите. Това, че се коригира в някаква степен с повече или по-малко въздух е сигурен знак за това.
По принцип тези щуцери трябва да са затворени.
Щом има нужда от такива занимавки, според мен се касае за проблем в смесите. Това, че се коригира в някаква степен с повече или по-малко въздух е сигурен знак за това.
По принцип тези щуцери трябва да са затворени.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта