Golf 4 1.8T - N75 клапан
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Golf 4 1.8T - N75 клапан
N75 даде фира и колата започна да пренадува. Чувал съм за доста известна практика да се слага N75 от TFSI с предтекст, че бил по-добър от стандартния за 1.8Т. Някой по-запознат би ли обяснил с какво N75 от TFSI е по-добър от стандартния?
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Golf 4 1.8T - N75 клапан
Намерих информация по въпроса. По-новият клапан е с по-добър респонс, по-висок пик, и по-висок и линеен холд в целия диапазон от обороти. Единствено се преправя буксата защото е различна и е общо взето Plug and play. Надявам се да е полезен поста.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 194 госта