Здравейте, проблема ми е, съединителят приплъзва, и новият, че старият съединител не беше свършил даже му стояха каналите напречно на феродото.
Но понеже приплъзваше във оборотите на 2500 или като се наема да изпреварвам реших да го сменя, със закс притескател и феродо и пак приплъзва ха сега де голфа няма чипове и тунинги. Освен това трудно включва 1ва и 2ра скорост а шум и хъркане няма.
Та идеи някви.
Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
За скоростите - При свалянето на кутията вероятно се е загубила настройката на кабелите към скоростия лост. Доколкото ми е известно, принципът за настройка на всички кутии е един и същ. Ето ти видето, което аз използвах за настройка на моето TDI - https://www.youtube.com/watch?v=sheTKD03hmo&t=215s .
За приплъзването - Не мога да дам съвет, но мога да споделя опит. Миналата година сложих нов съединител и маховик на Sachs и също имах проблем с приплъзване (със стария нямах, но маховикът тресеше), но при пълна газ на 4-та или 5-та. След около 5 000км се оправи и вече нямам проблем. По принцип колата е чипирана и все пак е възможно да не е почистена перфектно повърхността. Но при теб ситуацията е по-сложна предполагам, ако на 2500 оборота приплъзва бензинов двигател.
За приплъзването - Не мога да дам съвет, но мога да споделя опит. Миналата година сложих нов съединител и маховик на Sachs и също имах проблем с приплъзване (със стария нямах, но маховикът тресеше), но при пълна газ на 4-та или 5-та. След около 5 000км се оправи и вече нямам проблем. По принцип колата е чипирана и все пак е възможно да не е почистена перфектно повърхността. Но при теб ситуацията е по-сложна предполагам, ако на 2500 оборота приплъзва бензинов двигател.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7655
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
Да не би да е износен много маховика?
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
Трудното включване може да е от разбити връзки на щангите за включване на скоростите. Ако е от тях, има ремонтни комплекти по магазините, сменят се и нещата заспиват до следващото разбиване.
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
За 1ва конкретно на 1.6 трябва да се сменят едни втулки дето са на две оси. Отделно и щангичките отвътре са с гума и с годините заминава, а тука и някъв минимален луфт оказва влияние. Аз съм с 16клапановия и също мн ме дразни това превключване обаче откачих двете щангички от лостчето на скоростната и си изредих скоростите. Така поне разбрах ,че не е от самата скоростна. Въпросните втулки не се продават и естествено са част от самият механизъм който обаче ,никъде не се наеха да ми го сменят ,а все казват трябва да се свали скоростната и така... И ги оставих. Въпреки ,че виждам ,че има шанс да се свалят и без сваляне на скорстната ама ще е голяма играчка. Въпреки ,че и самите щангички като сменях беше доста играчка и хем на канал. Особено тея задните. Има една пластмасова топка на лоста който идва от купето, зад двигателя като погледнеш се вижда, и тя се захабява и ппц не се продава отделно от механизма. Ама в ибей и алиекспрес май я има. Отделно ако имаш мек тампон от страната на скоростната също ще допринася. Не знам ,защо не са я направили с кабели тая кутия... Супер дървеното ми е.
- hardener
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
Ами не съм го сменял аз съединителя а можех, хем щях да имам поглед, но предния е имал леко умасляване според майсторчето смених семерината към мотора но да не е износена пръчката която бута металната шапка да я нарека, някой няма ли снимки или схема да погледна къде бяга зацепването от луфт ли от износване ли омазняване ли. Не мога си го представя този обратен принцип
- hardener
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
Хлабините по щангичките ги оправих имаше ги в интеркарс. Най вероятно е за корекция на лоста но това приплъзване повече ме дразни
Колкото до маховика чак толкова да се изтрие не ми се вярва, ами незнам . Май ще трябва да я цепя пак този път аз.
Колкото до маховика чак толкова да се изтрие не ми се вярва, ами незнам . Май ще трябва да я цепя пак този път аз.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
hardener написа:Ами не съм го сменял аз съединителя а можех, хем щях да имам поглед, но предния е имал леко умасляване според майсторчето смених семерината към мотора но да не е износена пръчката която бута металната шапка да я нарека, някой няма ли снимки или схема да погледна къде бяга зацепването от луфт ли от износване ли омазняване ли. Не мога си го представя този обратен принцип
Тази пръчка, която бута, излиза от първичния вал и там има един малък семеринг. Много майстори даже не знаят за него, а той се сменя задължително при смяна на съединител.
- hardener
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.6 Акл приплъзва нов съединител
Продадох колата и заедно с нея и проблема. Благодаря все пак за съветите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kalin09, vasilkr159 и 239 госта