Колеги, изолирах вакумите на вихровите клапи и на клапана за "прахосмукачката"
та въпроса ми е следния в какво положение е добре да застопоря вихровата клапа ?
според това описание вихровите клапи при ниски обороти са затворени а при обороти над 4300 са отворени.
Отвореното положение поне долкото огледах е при липса на вакум т.е. в момента когато е разкачен от вакума е отворена.
Симптомите са че има една неравномерност при ускорение а на газ при изфорсиране на място има пукане в изпускателната система.
Сложих и една свинска опашка и я фиксирах на среднно положение и сега нещата са много по-добре.
Имам един колектор в повече и се замислям дали да не хвана дремела и поялника и да ги изкореня тотално, като направя един прав порт за всеки цилиндър - някой правил ли го е това и какъв е ефекта ? .
Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
- ubiboy
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 ное 2009 11:47
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: 3 0 tdi 2007 БМК 270hp
- Местоположение: Мизия
Re: Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
Иаз ги премахнах съвсем
- ubiboy
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 ное 2009 11:47
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: 3 0 tdi 2007 БМК 270hp
- Местоположение: Мизия
Re: Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
Иаз ги премахнах съвсем и работи по добре и разхода падна
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
покажете моля как сте ги махнали
- ubiboy
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 ное 2009 11:47
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: 3 0 tdi 2007 БМК 270hp
- Местоположение: Мизия
Re: Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
В чужбина съм но ще се опитам да намеря в нета за да добиеш представа в Бургас има много майстори които мого
ат да ги премахнат ето това са на моя мотор
ат да ги премахнат ето това са на моя мотор
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
Целта на клапите е да ускорят въздуха и да подобрят пълненето при ниски обороти. При високи обороти трябва да са отворени. Премахнати и отворени е горе-долу същото. Горе-долу, защото при някой двигатели има вероятност да изпаднат и поразиите са страшни. Май при BMW-та го имаше този проблем (някакви болтчета изпадаха, пеперуди наричаха вихровите клапи).
- ubiboy
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 ное 2009 11:47
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: 3 0 tdi 2007 БМК 270hp
- Местоположение: Мизия
Re: Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
brum написа:Целта на клапите е да ускорят въздуха и да подобрят пълненето при ниски обороти. При високи обороти трябва да са отворени. Премахнати и отворени е горе-долу същото. Горе-долу, защото при някой двигатели има вероятност да изпаднат и поразиите са страшни. Май при BMW-та го имаше този проблем (някакви болтчета изпадаха, пеперуди наричаха вихровите клапи).
За това казвам и физическо премаване или смяна
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Bora 2,3 V5 AGZ вихрови клапи
https://www.megaparts.bg/product/1944296831
Това е всмукателния колектор -вихровите клапи са един цилиндър който се върти с вакуум и няма никакъв начин да влезе в цилиндри и т.н.
Това е всмукателния колектор -вихровите клапи са един цилиндър който се върти с вакуум и няма никакъв начин да влезе в цилиндри и т.н.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, tdi fen, Zdravkov94 и 214 госта