Golf MK4 AKL

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Golf MK4 AKL

Мнениеот Ивайло Димов » Съб 12 юни 2021 5:43


Дейонизирана вода,пропуснал съм първите букви от телефона, изолзва за ютии ,инак от обикновенната при нагряване се отлага варовик и се запушват каналите.
https://www.vinar.bg/products/materiali ... irana-voda




Barzaka000
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 13 апр 2021 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 AKL

Мнениеот Barzaka000 » Съб 12 юни 2021 6:39


muns61 написа:С помпата надуваш охладителната система през някой от тънките маркучи на около 1 бар. Развиваш запалителните свещи и чакаш около час. Ако спада налягането в охл. система, донапомпваш. После един сяда в колата и върти на стартер, а друг гледа от кой цилидър ще излезе мъгла/течност. Ако от никъде не излезе, със силна лампа се оглежда мотора за течове. Процедурата се прави на студен мотор.

Благодаря колега :th_up


Barzaka000
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 13 апр 2021 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 AKL

Мнениеот Barzaka000 » Нед 13 юни 2021 11:40


muns61 написа:С помпата надуваш охладителната система през някой от тънките маркучи на около 1 бар. Развиваш запалителните свещи и чакаш около час. Ако спада налягането в охл. система, донапомпваш. После един сяда в колата и върти на стартер, а друг гледа от кой цилидър ще излезе мъгла/течност. Ако от никъде не излезе, със силна лампа се оглежда мотора за течове. Процедурата се прави на студен мотор.

Колега я кажи нормално ли е когато стискам дебелия маркуч най-високия на радиатора, но на студен мотор да се чува съскане в капачката на разшерителя


Barzaka000
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 13 апр 2021 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 AKL

Мнениеот Barzaka000 » Нед 13 юни 2021 13:03


Аз пак да питам на студен мотор когато няма налягане в системата стискам най-горния маркуч който утива към радиатора дебелия и се чува фъскане от капачката на разшерителя знам, че има клапан, но дали е нормално да фъска при стискане


lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 AKL

Мнениеот lubo_Y10 » Нед 13 юни 2021 22:00


Същия случай съм го имал с ланчата; в продължение на 10 000 км губеше антифриз докато една сутрин като завъртях не се чу едно глухо'' дум'' без да завърти мотора. При повторното завъртане запали на 3 цилиндъра и едвам се добрах до сервиза. Гарнитура на главата. Виж свещите дали са еднакви на цвят и по точно една не е ли много бяла



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: xri666 и 164 госта