голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Проследи маркуча за картерната вентилация.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 9:01
- Автомобил: Wv golf
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Колеги, помагайте!? Днес смених кабели, свещи, почистен дросел, колекторите и измерена компресия на цилиндрите 1-ви 9.5 всички останали над 10. След сглобяване на всичко и запалване пак си духаше от щеката и капачката??? Майстора се хвана за главата.. Не знае от какво може да е...
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Е добре де, не може ли просто да се види откъде идва проблема ? Пускат се 10 атмосфери на всеки цилиндър и се вижда от къде духа, изпускателен, всмукателен колектор, съответно изгорял клапан всмукателен или изпускателен. Ако духа отдолу през отвора за измерване на нивото на маслото са сегменти. Не е някаква философия. Колата пак ли работи на 3 цилиндъра ? Картерната вентилация проверена ли е да не е задръстена ? PCV клапана проверен ли е ?
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Тия 10 обаче ,след като свали ангренажа. И капака на клапаните ,за да види на кой да подава.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Няма такова нещо, буталото в горна мъртва точка да заторят и двата клапана на първи цилиндър и после по реда на запалване.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Очаквах снимки на четирите свещи заедно, няколко снимки на четирите свещи
Духането през капачката и щеката го има на всички коли, включително и новите, въпросът е колко силно духа. Силно се съмнявам, че ти или майсторът ти можете да прецените правилно дали духането е проблем.
Колко е компресията на цилиндрите?
Как разбрахте, че двигателят работи на 3 цилиндъра?
Какво стана с почукването, изчезна ли? Усили ли се?
Духането през капачката и щеката го има на всички коли, включително и новите, въпросът е колко силно духа. Силно се съмнявам, че ти или майсторът ти можете да прецените правилно дали духането е проблем.
Колко е компресията на цилиндрите?
Как разбрахте, че двигателят работи на 3 цилиндъра?
Какво стана с почукването, изчезна ли? Усили ли се?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 9:01
- Автомобил: Wv golf
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Чукането изчезна пще след смяната на биелните лагери. След изминатите 1000км и доналиването от моя страна на маслото започна да работи на тези три цилиндъра и да духа през щеката и капачката. На едната снимка със схемата се вижда маслен сепаратор, но за други мотори.. А при Akl къде може да е..
Прегледахме и всички колектори.
Вариянт е вече да пробвам с добавка римет за спекли сегменти.. Знам ли!??
Прегледахме и всички колектори.
Вариянт е вече да пробвам с добавка римет за спекли сегменти.. Знам ли!??
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 9:01
- Автомобил: Wv golf
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Прилагам и клипове, за да може да видите и кажете дали е нормално.. Според мен изобщо след катп досега мъркаше двигателя и не духаше от никъде.
Възможно ли е майстора...нещо да е объркал с биелните лагери...???
Възможно ли е майстора...нещо да е объркал с биелните лагери...???
- Прикачени файлове
-
[ Play Quicktime file ] YouCut_20210705_070432738.mp4 [ 9.96 MiB | Видяна 2148 пъти ]
-
[ Play Quicktime file ] YouCut_20210705_065853747.mp4 [ 9.71 MiB | Видяна 2148 пъти ]
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
За да ти заминат биелните лагери е имало проблем с мазането. Т.е. нещата намирисват на проблем с железата. Бих проверил:
1) Клапани
2) Цилиндри
3) Бутала и сегменти
И за трите се сваля главата. Надяваш се на най-лекото - проблеми с някой клапан. Ако не бяха проблемите с биелните лагери щях да съм почти убеден, че там е проблема.
За компресията не те интересува най-ниската стойност, а разликата между цилиндрите. Ако единият е 9.5 а другите три са на 10.2 е ОК. Обаче ако единият е 9.5, а другите три са на 13 е зле. Та колко точно е компресията на всеки цилиндър?
Щом нещата със запалването не са оправили проблема варианта ти е да продължиш с отваряне на мотора. Лекото отваряне - сваляне на глава.
И много важно - измери ли налягане на маслото след смяна на лагери? Да не се окаже тръгнала маслена помпа и ниско налягане...
Има някакъв шанс да се окаже и проблемна дюза. Но при проблеми с лагерите и по-ниска компресия на единият цилиндър е леко съмнително.
1) Клапани
2) Цилиндри
3) Бутала и сегменти
И за трите се сваля главата. Надяваш се на най-лекото - проблеми с някой клапан. Ако не бяха проблемите с биелните лагери щях да съм почти убеден, че там е проблема.
За компресията не те интересува най-ниската стойност, а разликата между цилиндрите. Ако единият е 9.5 а другите три са на 10.2 е ОК. Обаче ако единият е 9.5, а другите три са на 13 е зле. Та колко точно е компресията на всеки цилиндър?
Щом нещата със запалването не са оправили проблема варианта ти е да продължиш с отваряне на мотора. Лекото отваряне - сваляне на глава.
И много важно - измери ли налягане на маслото след смяна на лагери? Да не се окаже тръгнала маслена помпа и ниско налягане...
Има някакъв шанс да се окаже и проблемна дюза. Но при проблеми с лагерите и по-ниска компресия на единият цилиндър е леко съмнително.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Тези свещи така или иначе са за кофата, ако виждам правилно. Помислих си, че при такъв разход може да са омаслени, но те реално не са.
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
lion_heart002 написа:Няма такова нещо, буталото в горна мъртва точка да заторят и двата клапана на първи цилиндър и после по реда на запалване.
Много малък е шанса да закрепиш така ГМТ ,че да не превърти като го надуеш.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
След като няма чукане, тогава къв е проблема с тая кола? Не върви или какво?
Да се правят изводи от полвин кило масло е несериозно.
От завода дават за нормален разход 1 литър на хиляда км. Малко коли го достигат защото не се карат на високи обороти. Предполагам, че тези 1000км си карал на магистрала и е нормално да имаш по-висок разход. Освен това няма как да си сигурен точно колко е изгорила за тези 1000км. Не можеш да засечеш количеството само по щеката, тя е нормално да те излъже с 200 - 300г и дори повече. Ако само разхода на масло ти е проблема, не бързай да я ремонтираш. Покарай 20 000км и после ще си помислиш. Мен разход от 1 литър на 1000км изобщо не би ме изплашил и ще си карам и ще си доливам.
Да се правят изводи от полвин кило масло е несериозно.
От завода дават за нормален разход 1 литър на хиляда км. Малко коли го достигат защото не се карат на високи обороти. Предполагам, че тези 1000км си карал на магистрала и е нормално да имаш по-висок разход. Освен това няма как да си сигурен точно колко е изгорила за тези 1000км. Не можеш да засечеш количеството само по щеката, тя е нормално да те излъже с 200 - 300г и дори повече. Ако само разхода на масло ти е проблема, не бързай да я ремонтираш. Покарай 20 000км и после ще си помислиш. Мен разход от 1 литър на 1000км изобщо не би ме изплашил и ще си карам и ще си доливам.
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Аз залагам на пробито бутало или счупени сегменти. През дупката на свещта може да се бръкне с ендоскоп и да се потвърди.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
и на мен ми прилича на пролем с бутало или сегменти пуши доста от капачката на маслото
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 4 1.6 sr 74kw 100 кс. 2000г. Колата работи на 3 цилиндъра и духа през щеката и капачката за масло
Току що гледах клипчетата. Явно проблемът е сериозен. Купи си още един такъв голф, ама ръждив или блъснат. Покарай го преди това да си сигурен, че двигателят е наред и после сменяй двигателя.
Не знам какво му е на твоя двигател, ама ремонта вероятно ще е 4 цифрено число и не си струва да се прави. Не търси дребни проблеми, като маслени сепаратори и прочее щуротии.
Има малък шанс да е от сегментите, ама това ще се разбере след като се извадят буталата.
Не знам какво му е на твоя двигател, ама ремонта вероятно ще е 4 цифрено число и не си струва да се прави. Не търси дребни проблеми, като маслени сепаратори и прочее щуротии.
Има малък шанс да е от сегментите, ама това ще се разбере след като се извадят буталата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта