Колата е 1.6 16V ATN, Magnetti Marelli 4LV ECU с 1 запалителна бобина. Софтуера е 3290 който е много разпространен. В момента само в Полша намирам ECU с версия 3771.
След случайния успех с климатика след няколко години мъка, колата в момента има само един проблем.
на 32-ри канал fuel trim-овете са винаги нула което означава че работи в open loop по таблици а не на база данните от датчиците (closed loop).
През годините в търсене на решение на предишния проблем са сменени доста неща:
- свещи, кабели, бобина
- ламбда сонда преди катализатора с нова ngk 5 проводникова. Имаше грешка с heating веригата в ECU-то
- ламбда сондата след катализатора е сменена с някаква универсална заради грешка.
- EGR , имаше грешка при адаптация . клапана е нов и адаптиран
- дросела е само чистен, не е създавал проблеми или грешки при адаптация.
- температурния датчик на антифриза е сменен заради течове и дефект
- и много други неща може би несвързани с проблема.
Грешки не се чистят в ECu-то защото няма така че тримовете не се резетват.
Правил съм тест за air leak преди време тоест маркуча на EVAp-а го разкачам, а той отива след дросела при което колата започва да се даваи, налягането пада и въпреки това - тримовете вместо да фръкнат до небесата и да изпише грешка продължават да са нула.
освен ако неизпускам нещо то моите съмнения са че универсалната сонда след катализатора може би бъгва нещо ECU-то ИЛИ дросела е бъгнат но недостатъчно за да набие грешка.
Типично тъй като не е сменян с нов до момента а само той остана .. защо пък да не е там проблема :D
Всякакви предложения са добре дошли.
Golf 4 1.6 16V ATN 2000 - open loop; тримове 0.0
Re: Golf 4 1.6 16V ATN 2000 - open loop; тримове 0.0
Evap valve няма да го сменям за сега.
Разбутах буксата и започна да клика като луд + има леко засмукване тоест механически работи.
Неуспях обаче да подкарам теста на 070 канал.
Не мога да направя теста и за първата лампа сонда на 034.
Втората на канал 036 изписа че е ОК.
EGR мисля че колата трябва да е студена и ще пусна тест отново на 074.когато беше сменен с нов теста мина тъй като изписваше грешка преди адаптация за първи път.
Сондата преди катализатора е нова . Може би минаха 25 000 км от смяната. Карам малко но проблемите са ми като на такси :d
Разбутах буксата и започна да клика като луд + има леко засмукване тоест механически работи.
Неуспях обаче да подкарам теста на 070 канал.
Не мога да направя теста и за първата лампа сонда на 034.
Втората на канал 036 изписа че е ОК.
EGR мисля че колата трябва да е студена и ще пусна тест отново на 074.когато беше сменен с нов теста мина тъй като изписваше грешка преди адаптация за първи път.
Сондата преди катализатора е нова . Може би минаха 25 000 км от смяната. Карам малко но проблемите са ми като на такси :d
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта