Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Здравейте на всички имам следния проблем с голф 3 1.4 аех мотор 60к.с.Понякога когато колата е на свободна и работи на празен ход оборотите падат рязко и се вдигат даже понякога и като натисна спирачката гасне.Проблема го има както на газ така и на бензин.Празния ход понякога не е стабилен стой си на 720-780 рязко пада на 400 после вдига на 1200 и така после пак сама се закрепва.Във другите режими на работа няма проблеми.Забелязах че също капе масло от делкото о пръстена е здрав но гледам също и че при капачката за наливане на масло се пълни с масло от мотора.Като отвия капачката при запален мотор духа от там възможно ли е всичко да е вследствие на картерната вентилация ???
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Можеш да я почистиш картерната вентилация. Тези мотори са с малко кофти решение за нея. Няма да навреди на колата едно чистене.
Относно празния ход и оборотите - провери отнякъде да не засмуква въздух.
Относно празния ход и оборотите - провери отнякъде да не засмуква въздух.
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Ми мотора го отварях преди 20х км и поръчах нова картерна на феби дано се оправи че има олято точно от мястото на вентилацията.А някой дали знае дали трябва са смуче или да духа от капачката за маслото?
За празния ход интересното е че не го прави винаги даже си мисля да не е някой вакум за сервото нещо да изтъряа и да гаси мотора ли и аз не знам как точно.. но ще огледам може и да влиза въздух от някъде.
За празния ход интересното е че не го прави винаги даже си мисля да не е някой вакум за сервото нещо да изтъряа и да гаси мотора ли и аз не знам как точно.. но ще огледам може и да влиза въздух от някъде.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Колега виж маркуча за сервото на спирачките дали не е нацепен или имало някакво клапанче за вакуум на сервото на спирачките. Може и мембраната да се е пробила.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
И аз залагам на вакуум. Виж също и тези дето влизат в моното (също и тампона под него дали не е нацепен).
Същия проблем ми е правило и стъпковото моторче. Беше му се сцепило пластмасовото зъбно колелце и не успяваше да регулира дросел клапата. Като се даде на контакт моторчето въртеше постоянно без да спира.
Визуално зъбното колело си беше ок, и почти не се забелязваше цепката.
Същия проблем ми е правило и стъпковото моторче. Беше му се сцепило пластмасовото зъбно колелце и не успяваше да регулира дросел клапата. Като се даде на контакт моторчето въртеше постоянно без да спира.
Визуално зъбното колело си беше ок, и почти не се забелязваше цепката.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
javor_bg написа:Колега виж маркуча за сервото на спирачките дали не е нацепен или имало някакво клапанче за вакуум на сервото на спирачките. Може и мембраната да се е пробила.
там има клапан който пропуска въздух само в едната посока - указана е със стрелка на него. сервото работи с вакум
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
dontaskdontsay написа:И аз залагам на вакуум. Виж също и тези дето влизат в моното (също и тампона под него дали не е нацепен).
Същия проблем ми е правило и стъпковото моторче. Беше му се сцепило пластмасовото зъбно колелце и не успяваше да регулира дросел клапата. .
.
АЕХ е мултипойнт - т.е. многоточков инжекцион - какво моно бълбуваш? Няма стъпково моторче - -всичко е в дроселовата клапа - 2 потенциометъра.
Признака с колебаене на обороти - ниски изведнъж високи е дроселова клапа , ама при автора компа е на Бош и дросела. Описаните признаци за АЕЕ с комп на М.Марели.
И автора да си провери охлюва за цепнатини. Охлюва е пластмасарията на смук. колектор / има подобна форма/.
Ако не е чистил скоро дроселова клапа да я почисти , но и да чака други проблеми.
Последна промяна от kris11 на Пет 12 ное 2021 18:34, променено общо 1 път.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Моя грешка, изказах се неподготвен
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Дроселовата клапа е чистена със спрей за дросел клапи.Колектора го свалях преди 15к км беше здрав на пръв поглед възможно е да е пукнат някъде вече целият е пластасов предполагам на това викаш охлюв.
Маркучите за сервото са здрави извиках да натискат срирачка не се чуваше някакво нетипично съскане видях го клапана дето пуска в една посока не мисля че проблема е в него.Очаквам и други проблеми и чак тогава явно ще се разбере какво се предава...
Маркучите за сервото са здрави извиках да натискат срирачка не се чуваше някакво нетипично съскане видях го клапана дето пуска в една посока не мисля че проблема е в него.Очаквам и други проблеми и чак тогава явно ще се разбере какво се предава...
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Не е задължително да се чува съскане. Може и по-малко да смуче.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
А като свали колектора смени ли му уплътненията?
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Не е от колектора
На празен ход цъкна ли фарове и парното на 4 колата не смогва и гасне в движения нямам проблеми и мощност си има и изпреварвам с нея като реша
На празен ход цъкна ли фарове и парното на 4 колата не смогва и гасне в движения нямам проблеми и мощност си има и изпреварвам с нея като реша
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
Стамат написа:Не е от колектора
На празен ход цъкна ли фарове и парното на 4 колата не смогва и гасне в движения нямам проблеми и мощност си има и изпреварвам с нея като реша
Колко са ти оборотите на ПХ ?
При АЕЕ на Голф се пускаха 2 + са към буксата на компа / не помня вече 31 и 33 или 33 и 35 пин за да лъже компа ,че има включен компресор на климатик и оборотите скачат от 650 на 850-900.
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
33 и 35 пин са при АЕЕ да се лъже ECU,че климатика е включен.
На моето моно преди като му се включеше перката на водния радиатор направо гаснеше и след почистване на пластините на реле регулатора се оправи
На моето моно преди като му се включеше перката на водния радиатор направо гаснеше и след почистване на пластините на реле регулатора се оправи
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 проблеми с празен ход
slavi3331 написа:33 и 35 пин са при АЕЕ да се лъже ECU,че климатика е включен.
На моето моно преди като му се включеше перката на водния радиатор направо гаснеше и след почистване на пластините на реле регулатора се оправи
Автора на темата е писал ,че е с АЕХ т.е. мултипойнт - 4 дюзи , а не моно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта