Филтърът бе сменен, проблема не се оправи.
Опитах се да подавам динамично газ при движение на равно и скорост от 40км/ч, но не се усещаше никак.
При достигната с много зор и време скорост от 80км/ч по равен път, опитах да подам газ чрез темпомат-а, но отново не ставаше.
Днес бе направена диагностика и излезе грешка в датчика за високо налягане на горивото. При развитие, ще допиша.
След сменен датчик за високо налягане, грешката си остава.
Странното е че като се получи отново грешката не светва чек лампата на таблото.
Когато се получи грешката, комп-а не дава възможност на дроселовата клапа да се отвори и колата не върви.
На място и в движение чрез връзка с лаптоп, при изтриване на грешката дросела се отваря и колата върви. След 1 мин. пак се натрупва грешка и колата сприа да върви.
Данните от връзка с ЕКУ-то при Невървене са високо нялягане и ниско около 50 бара, а при вървене след изтриване на грешката са горно 97 бара, долно 17 бара.
Къде е проблема?
Компютъра не пуска на помпата да даде налягане?
Помпата не прави наляган и комп-а влиза в сервизен режим и не дава на дросела да се отвори?
Датчика за ниско налягане греши, компа дава газ на подкачващата помпа, нагнетателната не си дава зор, защото и идва много входящото, тогава даттчика мери ниско високо налягане и комп-а не дава зор на помпата?
Кой, как, защо?
25.06.2014 Днес бе сменен електрическия клапан на ФСИ помпата тъй като се съмнявахме дали той не подава грешно налягане към всмукателя и оттам да дава грешка към комп-а, но уви не се оказа от него. Колата отива на специалист електротехник за проверка на ЕКУ-то.
01.07.2014. След двудневен преглед в Фолксваген , бе дадена конкретна диагноза:
Износен разпределителен вал(тъй като помпата се задвижва от гърбичен механизъм от единия вал).
Първоначално всичко водеше към износена и повредена помпа, но след замерване на налягането се оказа че помпата подава на моменти правилно налягане и на моменти не достатъчно налягане, което се потвърди след демонтирането на помпата и оглед на разпределителния вал.
Предстои смяна на вал-а, чашка на помпата и ако е нужно смяна и на помпата.
Цени на вал и чашка в VW са около 1400лв а на помпата 800лв. За труд взимат 530лв за вала и чашката и 120 за помпата.
Втора употреба според местна автоморга се предлагат съответно на 300 и 150лв.
За двигателите 1.4 фси е характерно лошото мазане на разпределителния вал. На моят автомобил е сменян такъв на 77 000км и сега на 126 000 отново се налага тази смяна
