Здравейте. Колата ми има два проблема които не мога да оправя от доста време.
Малко за колата: 1.8т AUQ stage 2 сменени са доста неща..
Forge intake, Forge Blow off, Спортен филтър Ramair, Челен кулер и пътища, Даунпайп на 76мм след това ф63 до края, MAF и бенз помпа на Pierburg, свещи NGK BKR6EIX и NGK бобини от тфси, ново турбко к03с, смененеи са всички вакуми и са махнати SAI, N112, N249 и картерната е изкарана в съд.
Когато всичко от горе посоченото беше направено колата си имаше ремап с които съм я купил през 2015г, беше направена на 1.5бар peak и след това 1бар hold.
И така стигаме до първият проблем които го правеше още преди да бъдат сменяни части, понякога колата не пали както тряба като е студена. Това което се случва е следното: Въртя пали и започва да тупа на 400-500обр. или гасне, връщам ключа и давам на контакт само да подкачи помпата (правя го 2-3 пъти като при всяко даване на контакт помпата бучи и подкачва), затова беше и сменена , но и с новата е същото. Колата запалва след 2-3 опита.
Сега за вторият проблем. След смяната на частите започна да играе бууста при WOT, карах я така месец време доста неща се провериха обаче не разбрах от какво се получава и си казах че трябва да бъде мапната пак. Така обадих се на Жоро (FT MOTORSPORTS) запазих час и отидох в Понеделник. Качихме колата на диното изкара 227к.с със стария софт и играещ бууст... И така започна на пипа той въртя е цял ден на диното, обаче пак същото бууста играе... и така оставих колата там след като не стана за деня. В петък отидох пак, беше е въртял цяла седмица (без нищо да гръмне ) и накрая се оказа че, сток инжекторите са малки и колата си затваря дросела за момент и така играе бууста.. И така сложихме нови от опел (Жоро ги предложи) Z20leh 480cc и всичко заспа изкара 260к.с надута на макс затова му и казах да е върне малко и така остана на 235к.с, взех си колата доволен и си тръгнах.
И тук започва проблема който се прояви на следващия ден като запалих колата студена и той е че, колата работи адски богато на празен ход, мени обороти, когато почне да работи по сондата. Това се случва до около 65-70градуса и след това колата се оправя. Ходих пак при Жоро той видя какво се случва и ми обясни че, колата е настроена префектно и че това е няква аномалия от сондата.. Примирих се и си тръгнах карах си е така от 2020 до преди месец когато колата се оправи сама и спря да прави този проблем... за сметка на друг...:steinigung: Започна да прекъсва при раздаване на газ, закачих я vag-com, обаче грешки нямаше след което се разрових и се оказа че , сондата не мери смесите и на 32канал long term fuel trim беше на +25%... Така смених и сондата с надеждата че ще реши всички проблеми, но уви пак същото работи богато , мени обороти и насича при смяна на предавките като е студена..
П.С. В периода в които е карах с умряла сонда (около месец) проблема с паленето студена го правеше по- рядко 2-3 пъти за месеца.
Много моля за съвети от какво може да се получава това.. вече почти не остана какво да проверя и сменя по тази кошница (температурен датчик е сменян два пъти ОЕМ и афтърмаркет, дросела е чистстен).
1.8т Stage 2 работи богато на празен ход
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 204 госта